Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » My heart is beating like a jungle drum [Tom Kaulitz] » 7

My heart is beating like a jungle drum [Tom Kaulitz]

9 mei 2010 - 12:55

472

4

238



7

De bel ging, je deed de deur open en liet Cheyenne binnen. Je stond helemaal hyper te doen en je knuffelde Cheyenne helemaal plat. Jullie gingen naar boven en planden hoe de dag zou verlopen voor jou als je bij de favoriete jongens was.

"Chanel, opstaan! Je gaat zo naar de party toe!" je moeder kwam je kamer in en maakte je wakker. Snel sta je op en gaat je douchen. Daarnaa loop je naar je klerenkast en zoekt een leuke outfit uit. Het wordt een lange, blauwe bloes met een dikke, zwarte riem, een zwarte skinny en je zwarte all stars. Het is een party, dus je wil genieten en niet last hebben van blaren of door je enkel gaan tijdens het dansen. Geen pumps dus deze keer. Je gaat weer naar de badkamer en stijlt je haren. Je doet wat foundation op, je maakt een zwart lijntje om je ogen, wat lichtblauwe oogschaduw en een beetje mascara. Je hebt toch al van je zelf lange, zwarte wimpers.
Je loopt naar beneden en eet een appel, je bent zo zenuwachtig voor vandaag dta je niets kunt eten, maar met een lege maag kan je niet weg. Als je klaar bent, ga je je tanden poetsen. Je roept je moder toe dta je klaar bent en even later lopen jullie naar de auto. "Schat, hoelaat moet ik je vanavond eigenlijk ophalen?" vraagt je moeder je na een tijdje. Je denk na en zegt dan: "Dat weet ik eigenlijk helemaal niet... Als jij nou eens naar je zus gaat, die woont toch ook in Amsterdam? Dan bel ik je als je me moet komen ophalen, oké?" Je moeder denkt even na en zegt dan dat het goed is. Jullie kletsen nog wat over van alles tot je moeder stopt en de moter afzet. Verbaasd kijk je naar je moeder. "Mam, waarom stop je?" Ze kijkt je aan en lacht. "Lieve schat, ik wil niet veel zeggen, maar we zijn er!" Je kijkt even verbaasd en dna moet je lachen. "Oh, sorry ik ben een beetje in de war, ik ben zo zenuwachtig!" veronschuldig je je. Je stapt uit en neemt afscheid van je moeder. Je loopt richting de ingang van het gebouw. Daar staan 2 security mensen en vragen naar je pasje. Je laat je backstage pas zien die je kreeg en loopt door. Er komt een man op je afgelopen en zegt: "Hallo, ik ben Stefan, jij bent eeh.." En hij kijkt even op je pasje "Cheyenne toch?""je knikt. "Loop maar even met me mee naar de andere meisjes. Daar leg ik uit wta jullie vandaag te wachten staat."
Even later zit je samen met 9 andere meisjes op een grote, rode bank met een glas cola. Stefan begint te praten: "Oke, welkom allemaal. Even een paar regels: Niet vergeten, Tokio Hotel zijn gewoon mensen, dus doe niet hysterisch en jullie mogen zoveel eten en drinken als jullie willen. Als jullie je niet gedragen, worden jullie door de security van de party verwijdert. En vragen kunnnen jullie ons altijd stellen. Okay, hier zijn de jongens van th!"


Reacties:


shania13
shania13 zei op 23 nov 2012 - 12:22:
MELDINGGGGGG

xxx


Hargbloem
Hargbloem zei op 20 mei 2011 - 16:33:
Oeewww, i like it! <3
verder!
xxx


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 20 okt 2010 - 14:00:
SNEL VERDER! Melding?
xxx


xjeszell
xjeszell zei op 12 okt 2010 - 23:59:
Gaan we verder? Ja? Ja? Ja?

Ik vind het seksie.