Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Fallen myself » 45. goodbye Fleur

Fallen myself

9 mei 2010 - 13:32

1945

3

370



45. goodbye Fleur

De volgende morgen word ik wakker van een wekker. Naast me kreunt Tom. In de andere kamer hoor ik ook een wekker afgaan. Ik hoor een aantal meppen voordat die uit is. Ik grinnik zachtjes. Ik voel de armen van Tom strak om me heen en zijn lichaam tegen mijn rug. Zijn hoofd duwt hij tegen mijn schouder. Nog even, mompelt hij. Ik krijg een grijns op mijn gezicht en schudt mijn hoofd. Ik draai me om zodat zijn hoofd nu tegen mijn borst gedrukt is. Met mijn vingers streel ik zachtjes over zijn armen naar boven, over zijn schouders. Ik gebruik een hand om zijn kin op te tillen. Mijn lippen druk ik zachtjes tegen de zijne. Met mijn ene hand houd ik zijn gezicht vast, mijn andere hand glijdt naar zijn borst. Mijn been slaat zich om zijn heup. Zijn hand streelt zachtjes mijn rug. Hij draait zich bovenop mij. Mijn been zakt wat naar beneden en komt bij zijn knieën uit. Zijn handen strelen mijn buik en gezicht. Ik geniet nog even van het moment, voordat ik besluit om hem te verbreken. Nu ben je wel wakker. Ik voel de lach over zijn gezicht trekken. Niet eerlijk, fluistert hij in mijn oor. Ik ben ook niet eerlijk. Ik draai me van het bed af. Wil meneer eerst douchen of na mij. Hij kijkt me aan. Een woord als tegelijk kan ook, zou je verwachten van Tom. Ik wacht wel, als je maar niet al het warme water opgebruikt. Ik grinnik en loop naar de badkamer. Ik douche niet zo heel lang. Een paar minuten later sta ik weer naast Tom. Die ziet zijn kans en neemt me weer gevangen op het bed. Zijn lippen blijven de mijne betasten. Zijn handen strelen mijn buik. Ik voel over heel mijn lichaam zijn lichaamswarmte. Jij mag douche, krijg ik er met moeite uit. Wil je dat dan? Nee Hij krijgt nu een superlieve lach op zijn mond. Maar is het niet aardiger als we Fleur dadelijk uitzwaaien. Blijven liggen, dan stormt hij weg naar de badkamer. Ik doe gehoorzaam wat hij zegt. Een paar minuten later staat hij aangekleed weer voor me. Je luistert gewoon. Ja, zo nu en dan blijk ik toch te doen wat mensen van me willen. Hij begint te lachen om mijn sarcastische opmerking. Hij reikt zijn hand naar me uit die ik gewillig aanpak. Beneden zitten Fleur en Bill al aan het ontbijt. Wij gaan erbij zitten en beginnen te eten. Niet dat we nu zoveel binnen krijgen. Dan geeft de klok aan dat we naar het station moeten. Ik zie Bill steeds verdrietiger kijken. Ik omhels Fleur eerst, als we op het perron staan. Tot volgende week. Dan omhelst Tom haar en als laatste Bill. Dan pakt ze haar tas en gooit die over haar schouder. Bij de deur geeft ze nog een luchtkusje en dan stapt ze in. Als de trein vertrekt zwaaien we hem na en dan gaan we naar huis.

Daphne pov;
Ik voel de armen van mijn vriendje om me heen. Mijn vriendje. Mijn gezicht begint alleen al te glunderen bij de gedachte. Waar denk je aan? Jij, ik, wij Hij lacht me lief toe. Ik heb het gevoel alsof ik gewoon bijna zal smelten. Zachtjes duw ik mijn lippen op die van hem. Zijn armen wikkelen zich liefdevol om me heen. Een gelukkig gevoel verspreidt zich. Ik was zo blij toen Gustav ons had uitgenodigd. Al was het een idee van Rebecca en belde Georg mij niet zelf op. De film zelf had me niets uitgemaakt. Ik was weer bij Georg en dat is alles wat telt. Beneden slaat de klok een aantal keer. Het is laat genoeg om uit bed te komen en dan nog net iets aan de dag te hebben. Langzaam stap ik uit bed. Zijn armen vallen nutteloos langs me af. Uit zij mond komt een protesterend geluid. Bij de deur kijk ik achterom. Kom je nog mee of houdt je meer van dat bed. Hij heeft vast de scherpe ondertoon in mijn stem gehoord, want hij staat vrij snel op. Voor hij zijn armen weer om mij heen kan leggen, loop ik al richting de keuken. Ik ga op het aanrecht zitten en wacht tot hij wat te eten heeft gepakt. Hij zet het bord naast me neer en hangt tegen me aan. Hij duwt zijn lippen tegen de mijne. Ik ga rechtzitten en steek plagerig een broodje in mijn mond. het zou zonde zijn om ze niet op te eten. Ze zijn met zoveel zorg gemaakt. Complimentjes doen het altijd goed. Daarna ga ik snel douchen. Voor de klerenkast blijf ik staan. Ik heb er een paar shirts in weten te krijgen, maar dat is niet wat ik zoek. Ik zoek iets uitdagends. Ik pak mijn weekendtas en begin te zoeken. Helemaal onderin vind ik het. Snel trek ik het aan. In de spiegel keur ik mijn kleding goed. Een rokje tot halverwege mijn bovenbenen. Een netkousenpanty met laarzen tot op mijn knieën. Een laag uitgesneden topje. Een lange ketting met hartje en een kortere die hij me gegeven heeft. Een aantal rinkelarmbandjes. Eens kijken hoe hij deze dag gaat doorkomen. Ik pak ook alvast een bijpassend vest, mochten we weg gaan heb ik toch nog iets fatsoenlijks aan. Ik hoor de douche uitgaan en besluit nonchalant op de bank te gaan zitten. Zonder aandacht te besteden aan het leer vouw ik mijn voeten onder me. Ik hoor zijn voetstappen richting de kamer komen. Met mijn gezicht kijk ik naar buiten, maar volg precies elke beweging die hij maakt. Dat hij stil blijft staan, zijn mond een klein stukje open zakt. Zijn ogen blijven over me heen gaan. In mijn fantasie komt er nu een kwijlend poppetje tevoorschijn met het gezicht van Georg. Ik voel buikpijn opkomen, als ik mijn lach probeer in te houden. Ik schrik op als ik twee handen in mijn zij voel. Ik was ook helemaal vergeten om verder op Georg te letten. Je laat weinig aan de verbeelding over. Welke verbeelding. Ik wist niet eens dat je een verbeelding had. Hij grinnikt schaapachtig. Waarschijnlijk besluit hij dat hij dit niet kan winnen of is hij gewoon te lui om het te proberen, want hij geeft geen commentaar. Zijn ogen staren naar mijn topje. Je kunt ook doen alsof je niet aan het staren bent. Eigen schuld. Had je andere kleren aan moeten doen. Gespeeld boos wil ik opstaan. Zijn hand pakt meteen mijn arm. Wat ga jij doen? Andere kleren aandoen. Dit is blijkbaar teveel voor meneer en ik wil meneer toch echt niet in verleiding brengen. Als ik nog een stap richting de deur wil doen trekt hij me hard terug. Ik verlies mijn evenwicht en val op zijn schoot. Auw zeg ik droog. Hij begint te lachen en ik trek mijn allerzieligste gezichtje. Wat altijd werkt als ik iets wil. We gaan zeker niet weg vandaag? Zijn vraag klinkt onschuldig, alleen ik hoor te duidelijk de ondertoon die erin zit. Was je iets van plan dan? Zijn grijns zegt genoeg. Ik zucht. Jongens zijn ook allemaal hetzelfde. En vooral de mijne denkt maar aan één ding. Daar ben je man voor. Yeah right. Oké, wat wil je doen? Iets, wetend dat mijn antwoord vast niets op zal leveren. Zijn lippen raken meteen de mijne. Lachend schud ik mijn hoofd. Je zei iets. Dit is iets, maar we kunnen ook een film kijken. Ik voel al een idee opkomen. Wat denk je van een heerlijk diner vanavond. Daarna een film en daarna krijg jij je zin. Klinkt goed, maar wie gaan er koken? Wij En als ik dat nou eens niet kan. Dan leer ik het je. Netzo als ik je leer het huishouden te doen en vooral dan opruimen. Ik maak een gebaar naar de ruimte om me heen. Hier ga ik namelijk niet gezellig tussen liggen. Ik zie zijn blik door de kamer heen gaan.

Ik hoor de klok vier uur slaan. Eigenlijk wordt het tijd om eens met het eten te beginnen. We zijn net naar de winkel gegaan en daarna hebben we de woonkamer een flinke opknapbeurt gegeven. Het sopwater was uiteindelijk helemaal zwart. Iets wat Georg duidelijk niet had verwacht, maar daar heb je ook een meisjesoog voor nodig. Ik heb voor de zekerheid ook de pannen die we dadelijk gebruiken maar afgewassen net als het aanrecht en de eettafel. Ik weet namelijk niet hoelang het is geleden dat hij zelf ooit heeft geprobeerd te koken. Zekerheid voor alles zeg maar. Nu stal ik alle producten uit die we dadelijk nodig hebben. Georg wou eerst gewoon pizza bestellen, maar dat zat niet bij onze deal. En er moet nodig gezond gegeten worden. Ik pak een snijplank en een mes, was de groente alvast en schuif het dan door naar de tafel waar Georg mij aanstaart. heb je nog wat nuttigs te doen. Hij lacht en begint met snijden. Ondertussen begin ik met een salade en met de saus voor bij de groente.

Na een uur is het eten klaar. Ik heb de tafel netjes gedekt met een tafellaken, servetjes, bestek en natuurlijk voor het romantische kaarsen. De borden schep ik in de keuken vol en zet ze dan erbij. Het ziet er lekker uit. Ja en dat voor iemand die zegt dat hij niet kan koken. Het is nu trouwens wel je eigen schuld als je vergiftigd wordt. Hij neemt een hap en grijpt dramatisch naar zijn keel. Macho. Maar het is inderdaad wel echt lekker. Waar heb je dit leren maken. Een kookboek openslaan Georg. Dat wil nogal eens helpen. Hij grinnikt zachtjes maar eet al snel zijn bord leeg. De restjes die nog in de pan zitten zet ik in de koelkast. Hebben we morgen tenminste ook nog wat te eten. Georg heeft ondertussen de woonkamer gezellig gemaakt. Overal staan kaarsjes te branden en het beeldscherm van de tv zie je het beginscherm van de film al. Ik nestel me op de bank en wacht tot hij er zit. Hij slaat zijn arm om me heen en duwt op de playknop. Waar de film over gaat, geen idee eigenlijk. Of Georg het weet, weet ik ook niet. Ik krijg het warm en gooi mijn vest weg. Die mag daar namelijk best wel vergeten blijven liggen. Georg vindt het prima, want vanuit de plek waar hij zit, heeft hij perfecte inkijk. Al blijft hij niet rechtstreeks staren, maar neemt hij de moeite om naar het tv-scherm te kijken. Ik besluit dat ik hem uit ga dagen. Die hele film boeit mij niet. Ik laat een van mijn armen zakken naar zijn zij. Mijn hand verdwijnt in zijn shirt en streelt zijn rug. Tegelijkertijd besteed ik geen aandacht aan hem. Mijn vingers ritsen langs zijn boxer en gaan weer naar boven. Ik voel de warmte die zijn huid uitstraalt. Niet veel later trekt hij zijn shirt uit. Zijn handen richten zich al naar mij, maar blijven bij mijn voeten haken. Voorzichtig trekt hij mijn laarzen uit. Zijn handen reiken naar de rand van mijn shirt. Ik blijf net buiten bereik, maar tegelijkertijd maak ik hem gek. Het lukt me wel om een tijdje dit kat en muis spelletje vol te houden. Ik zie Georg langzaam gek worden van zijn verlangen naar mij. Ik besluit wat verder te gaan. Mijn panty is een tijdje geleden al uitgegaan en nu ga ik voor mijn topje. Hij hangt nu ver richting mij en duwt me klem in de hoek. Zijn lippen vinden zich snel een weg richting de mijne. En ik, ik kan niet anders dan me overgeven aan mijn vriend.


Reacties:


adelain
adelain zei op 9 mei 2010 - 20:00:
wieheieee Georg pesten?

na-aaah
niet lief mr wel leuk

liefteren


realMe
realMe zei op 9 mei 2010 - 19:55:
ahh, wat zielig voor bill

daphne heeft het wel voor mekaar hé


Melisande
Melisande zei op 9 mei 2010 - 17:10:
HAHAHA Daphne is echt geweldig XD
*Kuch*
Dat was even tussendoor XD
Arme Bill, moet hij zomaar afstand nemen van Fleur Ãâ
Maar ik ben wel echt blij dat ze nu iets samen hebben =)
Het was weer echt ontzettend leuk^^
<3