Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Een raar leven :S » PIIEEEPP

Een raar leven :S

11 mei 2010 - 9:49

216

1

173



PIIEEEPP

Ik zat inmiddels weer in een ander pleeg gezin.
Deze pleegjes haatte ik..
Ik had een pleeg zus en twee pleeg broeren.
DE pleeg broeren warene rg voor woorden maar met mijn pleeg zus kon ik het soms goed vinden.
IK werd wakker door de irritante koeien wekker die naast me op een kastje stond.
Ik drukte hem uit en stpate het bed uit.
Breakdancen en paardrijden deed ik wel nog steeds.
Mijn pleegjes probeerde me over te halen of met breakdancen te stoppen.
IK had gewoon dik nee gezegt en was weggelopen want ik moest oefenen voor een wedstrijd.
IK was best zenuwachtig want de wedstrijd was morgen al en er kamen zo'n 1000 mensen jongeren bejaarden en kindjes kijken.
Ik had gedroomd dat we na de show een hele groep bejaarden met hun stokken achter ons aan kwamen.
Ik rilde.
Dat gebeurde dus echt niet!
Ik kleedde me om en rende naar beneden ik trok me schoenen aan en rende weer het huis uit ik smeed de deur knal hard dicht en rende verder naar Sally en Daisy.
"Halloo lieverdjes"zei ik en ik gaf ze allebei een knuffel.
Snel zadelde ik Moon shine op en steeg op.
Moonshine was een prachtige arabier met een bruine vlek op dr mooie witte hals.
IK reed met haar over de lange rasvelden om haar een beetje aan het idee van racen te laten wennen.


Reacties:


neversay
neversay zei op 11 mei 2010 - 9:52:
Whii
Maar waarom weer nieuw pleeggezig ):?
Ik hou van Sally <3