Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » behind bleu eyes » Behind bleu eyes- proloog

behind bleu eyes

11 mei 2010 - 12:31

209

0

485



Behind bleu eyes- proloog

my fucking life is perfect for you but isn't it for me? KIJK HET PLAATJE!(VAN HET HOTEL) http://www.arakea.be/site/images/1011_44ce09e300.jpg p.s Alex Evans is hierin niet bekend

Ik rek me uit, wie 'ik' is? Ik ben 'Elin Emmelien Van Maurick'(spreek je uit als: eelin-Emmelien). Ik kijk op de klok '12:12' , aah mooie tijd om op te staan . ik grijp naast me op het nachtkastje naar de telefoon en typ het nummer in van de 1ste etage, Ik woon in een hotel het 'Maurick' , waarom? Het is van mij vader, we zijn multi miljarder ongeveer, ik druk op het groen telefoontje,(ik slaap op de 50tigste verdieping(de hoogste) en de hele verdieping is van mij) "Het Maurick, met Alex evans"."hallo ALex,Met Elin Emmelien"."Hallo Miss Maurick , kan ik wat voor u doen?"."Ja, ik wil graag ontbijt, wil je me vader vanmiddag even bellen , ik moet met hem praten over mijn mega sweet 16 , snapje?"."wat wilt u voor ontbijt?Ik zal proberen hem te bereiken alleen hij is momenteel op zijn jacht in india dus ik weet niet of het gaat lukken,Ik zou daat wat van weten als ik zelf veel geld had ja."."uhhmm... doe maar , verse croisantjes en ei graag, haha grappenmaker, ja we kunnen niet allemaal veel geld hebben". Ik weet dat hij zich hier aan irriteert"grappig... ik zal me best doen , dag Miss Maurick", echt grappig om hem te irriteren aangezien hij niks onaardigs terug mag zeggen, hilarish!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.