Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » When a muggle meets a Weasley. » Hoofdstuk 54: When the bad boy, becomes the hero

When a muggle meets a Weasley.

11 mei 2010 - 20:59

333

2

262



Hoofdstuk 54: When the bad boy, becomes the hero

Het waren Gina en Draco. Allebei waren ze lijk bleek.
‘Wil je het nog doen?’ Lachte Gauthier. Hij pakte zijn toverstok en hield hem tegen Gina’s hoofd. ‘Nee!’ Schreeuwde ik.
Draco rukte zich los van Gauthier. Hij hijgde en keek hem woedend aan.
Met een snelle beweging, haalde ook Draco zijn toverstok te voorschijn.
‘Je gaat er aan, als je ook maar een haartje krenkt van haar.’ Siste hij.
Gauthier lachte. Ondertussen was ik naar Fred gekropen.
Hij ademde nog, goddank.
‘Wat wou je doen dan? Je moeder erbij halen?’ Snerpte Gauthier. Terwijl hij praatte, kwam er een lading speeksel uit zijn mond.
Gina keek angstig naar de twee jongens. ‘Dit.’ Zei Draco simpel en hij stroopte zijn linker mouw op.
Het duistereteken kwam tevoorschijn. Gauthiers mond viel open van verbazing.
Gina nam gebruik van deze situatie, en wist zich los te wrikken.
Gauw ging ze achter Draco staan, die stond te grijnzen. ‘Niet doen Drake.’ Fluisterde Gina.
‘Wat maakt het uit? Ik ben toch al een dooddoener.’ Grinnikte hij.
Een groene lichtflits schoot uit Draco’s toverstok.
Gina legde haar hoofd op de schouder van Draco en gaf een kusje in zijn nek.
‘Mijn held.’ Zei ze, terwijl Gauthier op de grond viel.
‘Fred? Alles is weer goed, alsjeblieft, wordt wakker.’ Snikte ik.
Mijn hoofd niet ik op zijn buik rusten.
Plots begon Fred te hoesten en hij ging overeind zitten.
Zo snel ik kon, drukte ik mijn lippen op de zijne. ‘Ik hou van je.’ Fluisterde we tegelijkertijd.
‘En. Ga je nog een uitleg geven?’ Vroeg Gina. Ik knikte en Fred hees me op zijn schoot.
Ook Draco en Gina gingen op de grond zitten. Het hele verhaal kwam er in een keer uit.
‘Waarom zei je dat nou niet gewoon? Dan had ik gelijk met hem af kunnen maken!’ Riep Draco verontwaardigd. Gina gaf een zachte tik tegen zijn hoofd. ‘Dommerd. Dat kon ze toch niet? Mannen…’
Ik lachte. ‘Zullen we gaan? Ik vind het hier nou niet zo prettig.’ Zei Fred.
Allemaal stemde we in en we gingen naar buiten.
Ik keek voor de laatste keer om. ‘Rust in vrede Gauthier.’ Fluisterde ik.


Reacties:


Hermione
Hermione zei op 27 feb 2014 - 0:56:
Wat nou rust in vrede, pff stomme Gauthier.


Rebella
Rebella zei op 25 sep 2011 - 22:27:
Amen