Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » My heart belongs to you » Hoofdstuk 9

My heart belongs to you

12 mei 2010 - 18:36

656

2

223



Hoofdstuk 9

Even later liepen Alexandra en ik samen weer naar beneden naar de jongens. Ik ging bij Draco op schoot zitten en sloeg mijn armen om zijn nek. Lieverd ik ga zo naar buiten want ik hoorde net dat we zo zwerkbal training hebben zei Draco. Anders gaan we wel even mee stelde Alexandra voor. Ja is best. Ik heb mijn huiswerk toch al af. We stonden op en liepen naar beneden. Toen we richting het zwerkbalveld liepen kwamen we Park tegen. Ze zag er nogal verslagen uit. Draco zag haar ook en zou naar haar toe lopen. Ik pakte hem bij zijn arm. Ze is het niet waard fluisterde ik in zijn oor. Hij keek me aan en gaf mee kus op mijn voorhoofd. Draco en Blaise gingen zich verkleden en Alexandra en ik gingen op de tribune zitten. Ik zette mijn zonnebril op en ging naast Alexandra zitten. Het was prachtig weer en de zon scheen hoog aan de hemel. Draco en de rest van hem team vlogen het veld. Na ander half uur was de training afgelopen. Alexandra en ik liepen snel naar beneden, waar de jongens al op ons stonden te wachten. Ik liep naar Draco en gaf hem een kus. Uit mijn ooghoeken zag ik dat Alexandra het zelfde deed. Wij gaan nog even naar het meer zei Blaise. Owh, oke wij gaan vast naar boven. Even douchen enzo. We zien jullie straks wel verzekerde Alexandra. Ze draaiden zich om en liepen richting het meer. Draco pakte mijn hand en trok me mee naar binnen. En hoe vond je het zei Draco toen het portretgat achter ons dicht sloeg. Uhm ja, een beetje ingewikkeld maar wel leuk. Vind je het eng om zo hoog boven het veld te vliegen vroeg ik nieuwsgierig aan Draco. Nee eigenlijk niet, maar het lijk me geen geschikte sport voor mensen met hoogtevrees knikte hij. We liepen naar de leerlingenkamer waar we op een bank ploften. Zal ik anders eerst maar even gaan douchen zei Draco met een blik op de klok. Dan zijn wij tenminste klaar als Blaise en Alexandra terug komen. Ja is goed zei ik tegen Draco. We stonden op en hij liep met mee naar onze slaapkamer. Ik gaf hem een kus en ging naar binnen. Snel kleedde ik me om en deed mijn make-up. Zo ik ben klaar zei ik glimlachend met een blik op de spiegel. Ik draaide me om en op het zelfde moment ging de deur van de slaapkamer open. Hey meid, zei ik toen ik zag dat het Alexandra was. En was het nog een beetje gezellig bij het meer. Ja het was super leuk. Blaise vond dat het lekker weer was en toen vroeg hij of ik even met hem bij de boom wilde zitten. Maar heb jij ook gedoucht of heb jij je gewoon omgekleed vroeg Alexandra. Uhm ik heb me gewoon omgekleed. Maar ik wacht wel even op je zei ik. Ik ben namelijk al klaar. Alexandra deed andere kleren aan en haar make-up. Toen we beide klaar waren gingen we snel weer naar beneden naar de leerlingenkamer, waar Draco en Blaise al op ons zaten te wachten. Het was inmiddels al zes uur. We liepen met zijn vieren naar de grote zaal waar bijna meer dan de helft al zat te eten. We zochten en plaatsje aan de tafel en schepten onze borden vol. Na het eten gingen we met zijn vieren weer naar boven. In de leerlingen kamer was het rustig. Ik ga even een trainingsbroek aan trekken hoor zei ik tegen Draco. Ik gaf hem een kus en liep met Alexandra naar boven. We trokken een andere broek aan en gingen weer naar de jongens. Draco zat in het hoekje. Ik ging naast hem zitten legde mijn benen over de zijne heen. Na een tijdje gingen Alexandra en ik naar boven. We gingen op bed liggen en vielen eigen gelijk in slaap.


Reacties:


SusieSimon
SusieSimon zei op 13 mei 2010 - 15:22:
Oehh.. ik vind het een leuk verhaal
Wil je me een melding geven?
xx


Ezzlot
Ezzlot zei op 12 mei 2010 - 19:03:
Ow, dus je bent niet bang van een prei?
Uh, nou dan maar met harry potters kots
Dus bij deze, anders krijg je een bak kots over je heen, dus snel doorschrijven jij!
Xx