Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira.. » 1 <3

Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira..

12 mei 2010 - 22:00

584

1

235



1 <3

Macy pov.

‘Hmm. Oké. Vergeet je niet het cadeautje voor Ben op te halen?’ vroeg Madison door de telefoon. ‘Hmm.’ Bevestigde Macy. ‘Oké. Zie je vanavond.’ Zei Madison, waarop ze vervolgens ophing. Macy liep de trap af, de school uit. Ze staarde even over haar schouder. Ze keek naar haar school. ‘London School of performing arts.’ Stond er met sierlijke letters op. Tevreden liep ze richting de winkelstraat. Het was eindelijk zomervakantie. Nu kon ze ongestoord aan het werk. Ze werkte in het hotel van haar oom, samen met haar tweelingzus, Madison. Ze waren zowat opgegroeid in het hotel. Toen ze twee waren overleden hun ouders in een brand. Toen werden ze in huis, correctie; hotel, genomen door hun Oom; Ben. Ze werkte samen met Madison in het hotel. Madison in de keuken, Macy zat soms in de roomservice en stond achter de balie. Macy bereikte de winkelstraat. Ze stapte de winkel in. Ze speurde de winkel af. Ze had het gevonden. De verkoopster haalde voor haar een dure Parker pen uit de etalage. Met tegenzin betaalde ze aan de kassa. Het voelde echt heel dom om een pen van 60 euro te kopen. Maar Ben kon niets orginelers bedenken. De verkoopster deed er een luxe papiertje omheen. Het hotel was hier gelukkig om de hoek. Buiten stond Esteban bij de deur. Hij is de piccolo van het hotel. ‘Aahw, Macy! Heb je het cadeautje gehaald?’ vroeg hij enthousiast. Macy knikte. ‘Ohw, zou jij misschien mij heel even over willen nemen? Ik hoor Dirk steeds kakelen, dus ik ben bang dat hij ontsnapt is.’ Zei Esteban. Macy rolde even met haar ogen. Esteban had al bijna een jaar een kip, die had hij van zijn moeder gekregen als verjaardagscadeau. Iedereen in het hotel dacht, dat die moeder gewoon van de kip af wou. Esteban was heel erg gehecht aan Dirk, de kip. Dirk mocht alleen in het hotel blijven van Oom Ben als hij uit het zicht bleef. Wat dus niet altijd goed verliep. ‘Weet je wat Esteban, Ik ga wel opzoek naar Dirk, dan kun jij blijven staan.’ Zei Macy. Esteban knikte hevig. ‘Dank je Macy!’ riep hij haar nog achterna. Macy liep de lobby binnen. Ze wou net de lift in stappen naar haar suite, wanneer ze tegen haar Oom op botste. ‘Hé, Ben.’ Zei ze grijnzend terwijl ze het tasje achter haar rug hield. ‘Aahw Macy, en? Al klaar om de hele zomer achter de balie te staan?’ vroeg hij übervrolijk. Macy knikte hevig. ‘Als je mij nu even wilt excuseren, ik heb gehoord dat Dirk hier ergens rondscharrelt.’ Zei Ben zuchtend. Hij verliet de lift. Opgelucht haalde Macy het tasje weer tevoorschijn. Ze klikte op het knopje van de achtste verdieping. De suite van haar en Madison zat op de bovenste verdieping. De lift stopte, de deuren gingen open. Hun suite was aan het einde van de gang, tegenover de duurste kamer van het hotel, die niet vaak bezet was. Hoewel, een keer zat Daniel Radcliffe in die suite. Macy had die avond drie keer gevraagd of hij nog handdoeken nodig had en Madison had haar Oom aangeboden om de kamers schoon te maken die avond. Hij had haar helaas gelijk door. Hij had ons verboden hem nog te storen. Macy lachte even. Leuke herinneringen. Ze ging de suite binnen, en plofte neer op de bank. Het was een rotzooi. Ze zag dat haar gitaar op de grond lag. Snel pakte ze hem op en zette hem in zijn standaard.


Reacties:


Teysz
Teysz zei op 20 mei 2010 - 1:07:
Leuk verhaal, ik zie dat het een beetje lijkt op Suite live of Zack & Cody.
Vb: Esteban, Madison (lijkt op Maddie), een hotel en het feit dat ze op de bovenste etage wonen. Maar ik ga nu weer verder lezen.