Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira.. » 2 <3

Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira..

12 mei 2010 - 22:01

717

1

216



2 <3

Madison pov.

Madison klapte haar mobieltje dicht en stopte het terug in haar schoudertas. Ze liep de grote schooldeuren uit, ze genoot van de zon die fel op haar gezicht scheen. Gelukkig kon Macy het cadeautje voor Ben ophalen, dan kon zij haar koks-pak nog ophalen van de wasserette. Ze was blij dat dit schooljaar voorbij was, ze moest nog twee jaar naar de koksschool. En eindelijk was de vakantie er! Dan kon ze lekker aan het werk samen met Macy in het hotel van haar oom. Nou, aan het werk met Macy?! Macy werkt bij de balie en de roomservice, zijzelf werkte met Louwie in de keuken. Louwie is de chef van ‘Brown’s Hotel’. Ze werkte al een hele lange tijd met Louwie. Ze liep de hoek om langs de ‘London School of Performing Arts’ waar Macy naar school ging. Ze liep nog een keer de hoek om en kwam uit in de winkelstraat. Ze liep door de straat heen en ging een zijstraatje in. Ze liep de wasserette binnen en liep direct naar de balie. ‘Ik kom was ophalen voor de keuken van het Brown’s Hotel.’ Zei ze terwijl ze het bewijs kaartje uit haar tas haalde. De vrouw achter de balie knikte en liep even naar achteren de werkplaats in. Na het afrekenen stapte ze de winkel weer uit met een grote tas in haar linkerhand. De weg terug naar het hotel was heerlijk. De zon bleef maar schijnen en ze liep naar de grote deuren met daarboven, ‘Entree’. Ze zag Esteban al staan. ‘Hé, Madison. Macy is er al.’ Zei Esteban met een glimlach op zijn gezicht. ‘Oké, Maar waarom kijk jij zo vrolijk?’ Vroeg Madison lachend. ‘Oh, Dirk was zoek. Maar Ben heeft hem gevonden in de wijnkelder toen Lance zich helemaal kapot schreeuwde toen hij nieuwe wijn ging halen.’ Zei Esteban lachend terug. Madison lachte even en liep door de grote deuren de lobby in. Het was erg druk, logisch want het was het einde van de middag. De tijd wanneer de gasten klaar zijn met hun werk en vergaderingen. Ze wurmde haar dwars door de rij met klanten heen en liep naar de linkerkant van de lobby. Ze hoorde al geschreeuw vanuit de keuken komen. Ze liep door de achteringang de keuken in. Een klein dik ventje draaide zich om, ‘Ag, Madiesonn! Je bent al ier!’ Zei het mannetje terwijl hij zich omdraaide. Madison grijsde breed. Ze kon echt heel goed met Louwie opschieten, tegenovergesteld tot veel andere mensen, die hem nogal eng vonden. Ze vond hem soms ook wel een beetje eng, het beeld van een boze Italiaan met een platgedrukte koksmuts die met messen aan het zwaaien was, was toch best wel een beetje eng. Ze liep door de keuken heen waar al het eten werd uitgeserveerd. Louwie ging verder met de voorbereidingen voor het avondeten. Madison liep de zwaaideuren door en kwam naast de bar uit. Ze stond aan de zijkant van een reusachtig restaurant waar alles perfect was opgedekt en alles glansde als opgepoetst zilver. Achter de bar stond een lange, dunne man. Hij had lang blond haar, dat steil achterover was gekamd. Hij bekeek zichzelf in de weerspiegeling van een wijnglas die hij net had opgepoetst. Madison kuchte even. De man keek op, ‘Ogh, Madison! Meid! Ben je er ook al weer? Wat gezellig, help je me vanavond na het diner de boel versieren voor Ben zijn verjaardag?’ Vroeg de man enthousiast. ‘Natuurlijk, Lance!’ Zei Madison. Lance ging verder met het oppoetsen van de glazen. Met een glimlach op haar gezicht verliet ze het restaurant en liep naar de lift. Ze selecteerde de achtste verdieping in. Terwijl ze naar boven ging neuriede ze het liedje mee dat in de lift werd afgespeeld. ‘Ping!’ klonk een geluidje uit de lift. Ze liep de lift uit en liep de gang door. Ze pakte haar pasje en haalde hem door het automaatje van kamer 102. Toen ze de deur opendeed zag ze Macy dansoefeningen aan het doen. ‘Waar ben jij nou mee bezig?’ Vroeg Madison nieuwsgierig. ‘Ik ben aan het oefenen voor het aankomend jubileum van het hotel.’ Zei ze enthousiast. Grijnzend liep Madison naar de stereo en veranderde het liedje. Ze rende naar Macy en begon pompbewegingen te maken. Macy begon te lachen en ging vrolijk meedoen.


Reacties:


Teysz
Teysz zei op 20 mei 2010 - 1:12:
Leuk hoofdstuk.