Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira.. » 4 <3

Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira..

12 mei 2010 - 22:07

846

0

225



4 <3

Madison pov

De volgende dag was Madison al vroeg wakker geworden, ze zat dan ook vrolijk in de ontbijtzaal naast de lobby. Ze kon niet geloven dat Macy zo lang in haar bed kon blijven liggen. Ze at van haar pistoletjes terwijl ze de andere vroege vogels bestudeerde die langs het ontbijtbuffet liepen. Haar blik viel op een donkere jongen, ze herkende hem van de vorige dag, het was Brandon. Zijn blik viel op haar. Hij wuifde even en kwam bij haar zitten. &#145;Zo, waar is je beste maatje?&#146; Vroeg Madison met een glimlach op haar gezicht. &#145;Op bed, en waar is die van jou dan?&#146; Vroeg Brandon geamuseerd. &#145;Haha, ook op bed.&#146; Zei ze lachend. &#145;Luie flikkers!&#146; Zei Brandon op een spottende toon. &#145;Ja, Sterling is vast aan het dromen over slingers met geeltinten!&#146; Zei Madison lachend. &#145;Ja, of over Macy&#146; Zei Brandon lachend. &#145;Nou, ik denk niet dat ze elkaar aardig vinden hoor!&#146; Zei Madison twijfelend. &#145;Ach, meiden snappen gewoon niet hoe jongens in elkaar zitten, nog nooit gehoord van het spreekwoord; Meisjes plagen, kusjes vragen!&#146; zei Brandon lachend. Madison haalde haar wenkbrauwen op. &#145;Serieus? Vindt hij haar leuk?&#146; Vroeg Madison verward. Brandon begon te grijzen, &#146;Nou ja, hij kent haar nog maar net. Maar het lijkt er wel op ja!&#146; Zei hij lachend. &#145;Dan krijgt hij het nog moeilijk.&#146; Lachte Madison. &#145;Vindt je zus hem niet leuk dan? Iedereen vindt hem leuk!&#146; Zei Brandon verbaasd. &#145;Iedereen? Nou, Macy volgens mij niet!&#146; Zei Madison. &#145;Echt niet? Niet eens een beetje?&#146; Vroeg Brandon nog steeds verbaasd. &#145;Ik bedoel, hoe kun je zó arrogant zijn?&#146; Vroeg Madison. &#145;Nou, het valt wel mee. Soms stijgen de sterallures even iets te hoog in zijn bol.&#146; Zei hij serieus. Madison knikte. &#145;Dus&#133; Als jij vindt dat ze een match zijn, moeten we een blind date voor ze regelen!&#146; Zei Madison enthousiast. Brandon begon breed te grijzen en knikte hevig met zijn hoofd op en neer. &#145;Oké, maar wanneer?&#146; Vroeg Brandon. Er floepte zomaar een idee in Madison&#146;s hoofd. &#145;Het jubileum!&#146; Zei ze enthousiast. &#145;Jubileum? Welk jubileum?&#146; Vroeg Brandon verrast. Madison greep zijn hand en sleurde hem achter haar aan naar de bar. &#145;He, Lance!&#146; zei ze vrolijk. Lance begroette ze glimlachend. Ze vond het wonderbaarlijk hoe Lance er altijd perfect uitzag, maakt niet uit welke tijd van de dag. &#145;He, Lance. Wat voor iets wordt er morgen gedaan voor het jubileum?&#146; Vroeg Madison enthousiast. &#145;Ogh, meid! Ik weet er alles van! Het wordt een gemaskerd bal! Dus dat wordt danséééén!!&#146; Gilde Lance enthousiast terwijl hij zichzelf in het spiegelbeeld van een wijnglas bekeek. &#145;Oké, dan! Lance kun jij ons helpen?&#146; Vroeg Madison lachend. Lance knikte enthousiast.

Macy pov
Macy liep de lift uit naar de lobby. Ze plofte neer op de bank en greep een tijdschrift van de tafel. Net toen ze het tijdschrift open klapte werd ze beetgegrepen bij haar hand. &#145;Kom op! We gaan jurken halen voor het jubileum!&#146; Schreeuwde Madison enthousiast. Ze werd meegesleurd door Madison. Enthousiast liepen ze naar de winkelstraat. &#145;Madison, wat gaan we doen?&#146; Vroeg Macy verward. &#145;Nou, morgen is het jubileum. En Lance heeft me verteld dat het een gemaskerd bal is! Dus we moeten allebei een jurk en een bijpassend masker hebben!&#146; Riep Macy enthousiast. &#145;Wat? Moeten we daarheen? Waarom? Misschien heb ik wel helemaal geen zin!&#146; Riep ze in protest. Madison begon te lachen. &#145;Te laat! Ik heb al een date voor je geregeld!&#146; Riep ze blij. &#145;Wat? Met wie?&#146; Vroeg Macy boos. &#145;Haha, met een leuke jongen! Het is een goede vriend van Brandon, die jongen is toevallig ook in Londen!&#146; Zei ze enthousiast. &#145;Wat moet ik toch met jou? Heb jij eigenlijk wel een date?&#146; Vroeg Macy nieuwsgierig. Madison begon te lachen en knikte, &#145;Je ziet wel wie het is op het bal&#146; riep ze enthousiast. Ze liepen de grote winkelstraat in. Ze liepen de ene winkel uit en zo de andere weer in. Ze pasten beiden allemaal jurken. Macy had een mooie witte jurk van tule gekocht. Madison had een weide paarse jurk gekocht met glitters op het bovenstuk. Beiden hadden ze bijpassende maskers. Blij liepen ze terug naar het hotel met hun aankopen. Daar klonk er luid gekletter uit de keuken. &#145;Wat gebeurt daar?&#146; vroeg Macy verbaasd. &#145;Ohw, Louwie maakt de hapjes.&#146; Grijnsde Madison. Ze liepen de keuken in. &#145;Aahw! Die Madiesonn! Jij moete mij gelijk elpen met die hapjes.&#146; Zei hij. Madison knikte en voegde zich bij Louwie. Macy liep met alle tassen naar de lift. Met moeite drukte ze het knopje in. Toen ze net de lift uit stapte botste ze tegen Sterling omhoog. Alle tassen vielen op de grond. Sterling pakte een paar op. Hij staarde in de tassen. &#145;Geshopt?&#146; vroeg hij. &#145;Voor het jubileum.&#146; Zei Macy kortaf terwijl ze de tassen aannam. &#145;Ohw, ik ga ook heen.&#146; Merkte hij op. Macy knikte. &#145;Met wie ga jij?&#146; vroeg Sterling zo nonchalant mogelijk. &#145;Zie je vanzelf wel.&#146; Zei Macy mysterieus. &#145;Met wie ga jij?&#146; vroeg Macy, toch enigszins nieuwsgierig. &#145;Zie je vanzelf wel.&#146; Zei hij bijdehand. Macy rolde met haar ogen en passeerde hem.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.