Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira.. » 5 <3

Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira..

12 mei 2010 - 22:09

1139

0

267



5 <3

De mensen stroomden het hotel binnen. Bij de ingang stond Ben om handen te schudden. Alle vrouwen hadden mooie jurken en maskers op. De mannen hadden ook maskers op. Toen Madison de zaal in liep zocht ze naar Brandon. Ze herkende hem meteen! Hij had een rood bloesje aan met een net pak eroverheen, en een leuk hoedje. Zijn masker was zwart en verbergde niet echt wie hij nou eigenlijk was. Enthousiast liep ze naar hem toe. Toen Brandon merkte dat Madison op hem afliep bekeek hij haar eerst even goed. De paarse jurk stond haar prachtig. Ze had haar lichte haar opgestoken. &#145;Goedenavond&#146; zei hij chique terwijl hij een buiging maakte en haar hand pakte. &#145;Je ziet er geweldig mooi uit.&#146; Zei hij. Samen liepen ze naar de dansvloer.

Macy liep de zaal binnen. Mensen waren al druk aan het dansen. Ze liep naar de bar, dat is waar ze haar blind date zou ontmoeten. Twijfelend ging ze op een barkruk zitten. Lance stond achter de bar, &#145;Ben jij dat Madison? Of ben je Macy?&#146; Vroeg Lance verward door de maskers. &#145;Nee, ik ben Macy&#146; Zei ze nerveus. Lance begon breed te glimlachen. &#145;Oh, schat! Dit word een heeérlijke avond!&#146; Zei hij enthousiast. Macy had geen idee wat hij daar nou mee zou bedoelen. Lance trok zijn strikje recht, en grijnsde breed naar haar. Zo nu en dan gluurde Macy even naar Lance, &#145;Oké, wat is er?&#146;Vroeg ze geïrriteerd. Lance wenkte naar haar. Macy begreep niet waarom hij naar haar wenkte. Er kuchte iemand achter haar. Macy draaide zich om en keek de jongen aan. Hij droeg een zwarte smoking met een bijpassend strikje en een masker op. &#145;B- ben jij mijn date?&#146; vroeg hij stotterend. Sterling keek over Macy&#146;s schouder waar Lance heel eng een te opvallende knipoog maakte, terwijl hij met zijn hoofd knikte. &#145;H-hoe heet je?&#146; vroeg hij. &#145;Iemand een wijntje?&#146; schreeuwde Lance om zijn zin af te breken. Lance was diep aan het nadenken; Lance: *Als die weten wie de ander is vermoorden ze elkaar!* &#145;Nou, drink je wijn op!&#146; zei hij en gaf ze beiden een glas wijn. &#145;Lance, je gedraagt je nogal raar, wat is er?&#146; Vroeg Macy verward. &#145;Niks, neee! Helemaal niks! Waarom zou er iets aan de hand zijn? Lijkt dat zo? Haha, je denkt dat er wat aan de hand is!&#146; Zei hij met een nerveus lachje. &#145;Lance, vertel op!&#146; Zei Macy. Lance lachte nerveus. Sterling keek stilletjes toe. &#145;Uhm, Nou ga dan dansen! Het is toch je date?&#146; Zei Lance in een poging om ze bij de bar weg te werken. Samen liepen Macy en Sterling naar de dansvloer, nog steeds niet wetend wie de ander is. Nerveus legde hij zijn hand op haar heup en pakte haar hand. Ze begonnen te dansen op de muziek. &#145;Hey! Jullie zijn er! Tijd om te gaan zingen jongen!&#146; Schreeuwde Brandon enthousiast. &#145;Oh, hoi Brandon.&#146; Zei Macy blij. Madison stond inmiddels naast Brandon. &#145;Uhm, wie moet er gaan zingen?&#146; Vroeg Macy verward. &#145;Wel, hij natuurlijk!&#146; Zei Brandon lachend terwijl hij naar Sterling wees. &#145;Oh, ik wist niet dat je kon zingen, laat maar horen!&#146; Zei Macy enthousiast.

Madison pov
Oh jee! Hoe zou haar zus reageren als ze aan de stem hoort dat het Sterling is? Vroeg ze zichzelf af. Sterling liep naar het podium, Brandon liep hem snel achterna. De muziek begon en ze begonnen te zingen. (http://www.youtube.com/watch?v=d5rTZZwVNW0) Madison keek naar Macy haar reactie. Ze keek verbaasd naar het podium. &#145;Is dat Sterling?&#146; Vroeg Macy chagrijnig. Madison knikte snel en keek weer naar het podium. &#145;We are the best! We Love you all!&#146; Een paar meiden die net nog voor het podium stonden waren naar hun toe gestormd en dansten met Sterling en Brandon mee op de muziek. &#145;Madison! Zullen we?&#146; Vroeg Macy. Madison keek even naar Brandon en Sterling, ze leken zó zelfverzekerd, een beetje te zelfverzekerd! Het begon al snel op arrogant te lijken. &#145;Oh ja! Wij gaan ja!&#146; Zei Madison chagrijnig. Ze liepen naar het podium toen het liedje net afgelopen was. Lance stopte voor hun, &#145;Hoe gaat het meiden?&#146; Vroeg hij blij. &#145;Oh, wel goed. We gaan nog even twee te zelfverzekerde jongens iets bijleren&#146; Zei Macy terwijl ze Lance aankeek. Lance keek even naar de Sterling en Brandon die aan het dansen waren met een paar meiden. Hij keek even pijnlijk naar de twee jongens die omsingeld waren door meisjes. Macy en Madison liepen verder door de menigte heen naar het podium. Lance bekeek de meiden die langs de omsingelde jongens liepen, hij zag de jongens aan het flirten en opscheppen bij de groep meisjes. &#145;Ze worden verpletterd zoals Nieuwe Gucci&#146;s tegen Oude Bigioni&#146;s.&#146; Pijnlijk kijkend naar de jongens liep hij terug naar de bar. &#145;Welk nummer?&#146; Vroeg Madison die boos naar de jongens keek. &#145;Nou, zij hebben het publiek wild gekregen? En wij kunnen beter toch?&#146; zei Macy terwijl ze met haar wenkbrauwen heen en weer wiebelde. Madison snapte al welk nummer het werd. Ze liep naar de DJ en begon een gesprek. Het publiek merkte dat er gezongen ging worden. &#145;Ja! Zingen!&#146; Riep het publiek. Net toen de lichten uitgingen voor de spotlights die nog kwamen, keek Brandon naar waar de mensen naar riepen. Maar het licht op het podium was uit gegaan. Hij tikte Sterling aan die zich omdraaide en ook naar het podium keek. De beat begon&#133; (http://www.youtube.com/watch?v=FjqswuH21Xg) Toen ze begonnen te zingen gingen de spotlights aan. Macy zong het hele liedje en Madison song mee in de tweede stem en de refreinen. De monden van sterling en Brandon viel open. &#145;Wat?!&#146; Schreeuwde Sterling verbaasd. Het publiek ging helemaal uit z&#146;n dak! De menigte liep enthousiast dichter naar het podium en begonnen te dansen. Zelfs de groep meisjes rondom sterling en Brandon renden naar voren om met elkaar te gaan dansen. Brandon en Sterling bleven bij de bar staan en keken met open mond toe. Lance danste vrolijk mee achter de bar. &#145;Yeah! You go girls!&#146; Schreeuwde hij vrolijk terwijl hij een glas wijn naar binnen werkte. &#145;Wat? Lance? Hoezo kunnen zij zingen?&#146; Vroeg sterling verbaasd. &#145;Ogh, kind! Ze doen dit al jí¡ren! Macy doet een opleiding voor muziek. En Madison kan ook zingen, maar zei doet de kookopleiding!&#146; Riep Lance trots. &#145;Echt? Wauw!&#146; Zei Sterling zachtjes tegen zichzelf. Lance gooide de laatste wijn uit zijn glas naar binnen en rende door de menigte naar het podium. Net toen ze klaar waren met zingen was hij het podium op geklommen. &#145;Haha! Dit wou ik de hele avond zeggen;&#133;2-1 voor de meideeeeéén!&#146; Schreeuwde hij door de microfoon. Hij stroffelde weer van het podium af en liep langzaam en al hikkend terug naar de bar. Lachend liepen Macy en Madison door de menigte heen en werden gefeliciteerd met hun optreden. Maar toen ze bij de bar aankwamen, waren Sterling en Brandon al weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.