Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira.. » 7 <3

Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira..

12 mei 2010 - 22:11

2340

0

324



7 <3

Macy pov

&#145;Oh ja? Laat maar zien dan?&#146; riep Macy boos. &#145;Best! We wisselen over een half uur!&#146; riep sterling boos terug. Beiden liepen ze boos uit elkaar. Ze kon het niet geloven, hij had tegen haar gezegd dat ze een makkelijk leven had! Dat werken niets voorstelde en dat ze geluk had. Hij meende dat hij een moeilijk leven had! Pff! Daar zouden ze vandaag achter komen. Ze zouden voor een dag wisselen van plek. Zij zou dan het luxe leventje van Sterling meemaken, en Sterling moest in de Lobby werken achter de balie. Ze vroeg zich af hoe hij te werk zou gaan, hij werkt tenslotte dat ook de helft van de tijd met Esteban. &#145;Hey! Waar ga je heen?&#146; riep Madison die achter Macy aanliep. Brandon volgde haar op de voet. &#145;Oh, ik ga het luxe leven in.&#146; Zei Macy terwijl ze Sterling zijn deurpasje van zijn kamer omhoog hield. Madison keek verbaasd en vroeg; &#145;Wat? Waarom?&#146; Macy begon te lachen, &#145;Hij wou een dag van plekken wisselen zodat hij kon laten zien dat hij ook kon werken!&#146; Zei ze spottend. Madison schoot in de lach. &#145;Echt waar?&#146; Vroeg Madison lachend. Macy knikte lachend. &#145;He! Misschien moeten jij en Brandon ook maar wisselen! Dan kunnen we te winkelen met Sterling zijn creditcard!&#146; Zei Macy lachend. Madison begon te grijzen en zette een engel gezichtje op naar Brandon. Brandon twijfelde zo te zien, &#145;Nou vooruit!&#146; Zei hij zuchtend. Madison gaf een gilletje en gaf hem een kus op zijn wang. Brandon schrok en keek met grote ogen recht voor zich uit. Madison schrok van haarzelf, had ze hem nou net op zijn wang gekust? Beiden keken ze verward voor hun uit. &#145;Oké, nou genoeg geslijmd. Brandon, als je over een half uurtje in de keuken bent zorg ik ervoor dat Louwie weet dat jij hem komt helpen.&#146; Zei Madison lachend. Brandon schrok een beetje, &#145;Louwie? Wie is Louwie?&#146; Vroeg Brandon. &#145;Ogh, een schat van een kerel! Het is de chef van het hotel! Veel plezier!&#146; riep Macy lachend terwijl ze Madison mee trok. &#145;Wat? Laten we hem aan Louwie over?&#146; Vroeg ze verbaasd. &#145;Agh, Madison. Louwie is misschien een beetje raar en opvliegerig maar het komt wel goed!&#146; Zei Macy lachend.

Sterling pov
&#145;Ik ben er.&#146; Zei hij tegen Esteban. Esteban begon te glimlachen, &#145;Sterling! Wat gezellig! We gaan de hele dag samen werken!&#146; Riep hij vrolijk. O mijn god! Moet ik de hele dag met die idioot samenwerken? Dacht sterling. Esteban legde alles uit wat Macy de hele dag deed en ging snel ook aan het werk. &#145;Oh, dat is makkelijk! Een beetje achter de balie staan en mensen begeleiden naar Esteban.&#146; Zei hij gemakkelijk terwijl hij naar de balie liep. Hij zocht onder de balie naar de blouse en jasje voor het baliepersoneel. Hij toverde een glimlach op zijn gezicht en ging klaar zitten achter de balie.

Brandon pov
&#145;Klaar om te beginnen!&#146; riep Brandon nerveus naar Louwie. Brandon bekeek het kleine mannetje. Brandon had net als Louwie een koks-pak aan en een muts op. &#145;Latene wij begienen!&#146; Riep Louwie. Brandon had soms een beetje moeite om Louwie te verstaan, dat kwam door zijn buitenlandse accent. Ze begonnen met het maken van soep voor de gasten die bleven lunchen. Het viel Brandon erg mee, Louwie was een aardige man en hij deed het zo slecht nog niet. &#145;Dus, kan Madison een beetje goed koken?&#146; Vroeg Brandon terwijl hij tomaten aan het snijden was. &#145;Oh ja! Madiesonn is eel goet! Zij maken hele mooie recepteen!&#146; Riep Louwie enthousiast. &#145;Oh! Wat voor recepten?&#146; Vroeg Brandon nieuwsgierig. &#145;Madiesonn kan eel goed dingen maken met die uh&#133; Belauwe MnMss!&#146; riep Louwie lachend. &#145;Blauwe M & M&#146; s?&#146; Vroeg Brandon verbaasd. &#145;Eh, ja! Zij een groot fan zijn van belauwe MnMss!&#146; riep Louwie.
Macy & Madison pov
&#145;Wauw!&#146; riepen Macy en Madison toen ze de deur naar de suite van Sterling en Brandon openden. Het was een reusachtige kamer waarin ze liepen. De bedden waren minstens twee keer zo groot als hun eigen bedden. Macy nam een aanloopje en sprong op het bed. Madison rende haar achterna en ze begonnen op het bed te springen. Madison rende naar de stereo en zette hem aan. (http://www.youtube.com/watch?v=KVCWxNl3IVo&feature=related) Lachend renden ze door de kamer heen en zongen hard mee met het liedje. Macy rende naar de reusachtige klerenkast en probeerde hem open te krijgen. Maar het was net of de schuifdeuren vast zaten. Madison liep naar de muur en drukte op een knop. De deuren van de klerenkast schuifden open. &#145;Wow!&#146; riepen ze beiden. Het was een reusachtige kast. Er hingen heel veel kledingstukken. Een touchscreen toetsenbord kwam tevoren uit de kast. Ze renden erheen en begonnen dingen in te tikken. &#145;Kies een soort&#146; zei de stem dat uit het kastje kwam. Madison drukte op het knopje; Party. Links van hun in de kast, schoof automatisch een rekje opzij en kwam een andere tevoorschijn. &#145;Wauw!&#146; riepen ze nog een keer.

Sterling pov
&#145;Hallo, hoe kan ik u helpen?&#146; Vroeg hij met zijn vriendelijkste stem. De man die voor de balie stond zei terug; &#145;Ik heb gereserveerd op de naam: Newton.&#146; Sterling checkte het in de computer en gaf het pasje voor de kamer. &#145;U heeft kamer 113, de piccolo zal uw koffers dragen.&#146; Zei hij vriendelijk. De man knikte en nam de sleutel aan. Esteban kwam aangelopen en hielp de man met zijn koffers dragen. Sterling keek ze na terwijl ze naar de lift liepen. &#145;Pok!&#146; hoorde hij rechts van hem. Hij schrok zich helemaal rot, Dirk stond op de balie. Sterling leunde op de balie en keek Dirk aan, &#145;Ik weet het, het leven is vermoeiend met zo&#146;n baasje.&#146; Zei sterling terwijl hij naar Esteban keek, die druk bezig was met het koffers sjouwen. Hij was echt heel erg aan het stuntelen. Toen viel zijn blik op twee figuren die uit de lift ernaast kwamen. Ze hadden beiden een zwarte leren jas aan, die hun veel te groot waren en ze hadden beiden een zwarte zonnebril op. Hij rende naar hun toe. &#145;Macy! Dat is mijn coolste jas! En Madison! MIJN duurste zonnebril!&#146; zei sterling terwijl hij een dodelijke blik op Madison richtte. &#145;Ohw, sorry Sterling! Maar ik drukte op de functie; Shoppen en die maffe stem uit dat kastje zei dat ik hem moest dragen.&#146; Zei Madison lachend terug. &#145;Nou doeg! Wij gaan shoppen!&#146; Riepen ze Sterling na terwijl ze de lobby uit liepen naar buiten toe.

Brandon pov
&#145;Zo goed?&#146; Vroeg Brandon aan Louwie. Louwie kwam naar hem toe gerend en proefde van zijn soep. &#145;Ja, dat ies wel goet!&#146; Riep Louwie enthousiast. &#145;Jij kan goet koken jij!&#146; riep Louwie vrolijk. Brandon was trots op zijn prestatie. Hij had nog nooit zoveel plezier gehad in werken, misschien vond hij het wel leuker dan zingen en acteren. Vrolijk pakte hij wat dingen uit het magazijn en begon iets heel erg lekkers te maken&#133;


Madison & Macy pov
Samen liepen ze door de winkelstraat, maar dan wel het deel waar ze nog nooit waren geweest. Ze liepen langs een hele grote dure winkel, er waren niet veel mensen, logisch want het was waarschijnlijk hartstikke duur. Ze liepen nog een stukje verder. &#145;Nou, ik dacht dat ze hele leuke kleren hebben in de dure-mode wereld&#146; Madison verveeld. Macy knikte en zei; Laten we een stukje terug gaan!&#146; Ze liepen een stukje terug en gingen hun oude vertrouwde winkel straatje in. Ze pasten van alles en hadden beiden al een paar leuke dingetjes gekocht. &#145;En? Hebben we het limiet van sterling zijn creditcard al bereikt?&#146; Vroeg Madison lachend. &#145;Oh, nee! Nog lang niet!&#146; Zei Macy lachend terug. &#145;I know! Laten we wat voor hem gaan kopen!&#146; Zei Madison lachend. Macy knikte en ze gingen op zoek&#133;
Brandon pov
Klaar! Hij had heerlijke cakejes gemaakt, met&#133; Blauwe M & M&#146;s! Louwie moest lachen toen hij ze ging proeven en zag dat er blauwe M & M&#146;s op zaten. Brandon nam afscheid van Louwie en bedankte hem voor zijn geweldige dag. &#145;Kome jij wel snel een keer terugg!&#146; riep Louwie hem nog na. Brandon knikt en liep in zijn koks-pak naar de balie, waar Sterling nog steeds aan het werk is&#133;

Sterling pov
&#145;Hey, Brandon!&#146; Zei Sterling die net een gast gedag zei. &#145;Hoe was het koken met Louwie?&#146; Vroeg hij met een pijnlijk gezicht. &#145;Oh, het was leuk! Het is een hele aardige man! Ik heb cakejes gemaakt!&#146; riep Brandon enthousiast. &#145;Oh, ben je daarom zo blij?&#146; Zei Sterling die het zakje openmaakte om de cakejes te bekijken. &#145;Ook, ik denk dat ik gewoon van koken hou!&#146; Zei Brandon. &#145;Oke, dan. Ik wist niet dat je kon koken!&#146; Zei Sterling lachend die raar naar de cakejes keek. Brandon zag hem raar kijken. &#145;Ja, ik heb er blauwe M & M&#146;s op gedaan, dat doet volgens Louwie, Madison ook altijd.&#146; Zei hij blij. Sterling pakte een cakeje en nam een hap. Brandon pakte er ook eentje. Beiden hadden ze het cakeje in hun mond. Toen gingen de deuren open&#133; &#145;Macy, Madison?&#146; Zeiden ze verbaasd. De meiden kwamen de lobby binnen lopen met heel veel tassen in hun handen. Beiden deden ze hun zonnebril af nadat ze hun tassen voor de balie neer hadden gezet. &#145;O mijn god! Ik denk dat ik blut ben! Het zijn er zoveel!&#146; Zei sterling met grote ogen terwijl hij naar de grote hoeveelheid tassen keek. Brandon slikte luid zijn cakeje door. &#145;Hey jongens!&#146; Zei Madison vrolijk. &#145;Ben ik nu blut?&#146; vroeg Sterling. &#145;Oh nee hoor! We vonden die dure kleding niet mooi, we hebben goedkope en mooie kleding gekocht.&#146; Zei Macy trots. &#145;Mooi en goedkoop? Gaat niet samen!&#146; Zei Sterling lachend. &#145;Haha Sterling, je ziet het wel vanavond? Hoe was het werk?&#146; Vroeg Macy lachend. &#145;Saai, maar Esteban en Dirk hebben me wel gezelschap gehouden En Brandon heeft een nieuwe hobby.&#146; Zei Sterling. &#145;Oh, koken?&#146; Vroeg Madison blij. &#145;Ja, Louwie is een geweldige kok, en ik heb cakejes gemaakt&#146; Zei Brandon trots terwijl hij het zakje aan haar gaf. &#145;En? Hoe bedoel je vanavond?&#146; Vroeg sterling om terug te komen tot Macy. &#145;Oh, vanavond? Gaan we onze nieuwe kleding passen!&#146; Zei ze blij. &#145;Nieuwe kleding? Hoezo?&#146; Vroeg Brandon verbaasd. Macy haalde iets uit een van de tassen. Ze haalde een tijdschrift te voorschijn. Sterling zijn ogen werden groter. Ze stonden op de voorpagina! Met een foto van het optreden van hun vieren. Er stond onder; Sterling Knight & Brandon Smith nieuwe band of relaties? Brandon zijn mond viel open, &#145;O jee!&#146; zei hij. &#145;Inderdaad ja, o jee!&#146; Zei Madison. &#145;Nu snap ik het, we moeten een band gaan vormen&#133; Voor een tijdje dan!&#146; Zei Sterling. &#145;Wat? Waarom?&#146; vroeg Brandon verward. &#145;Omdat ze anders denken dat jullie beiden een relatie hebben! En die publiciteit kunnen wij niet gebruiken, en jullie zeker niet!&#146; Zei Macy licht geïrriteerd. &#145;En daarom hebben we nieuwe kleding?&#146; Vroeg Brandon. &#145;Ja, ze zijn echt heel erg gaaf!&#146; Zei Madison enthousiast. De meiden trokken hun mee naar boven. Eenmaal in hun suite haalden ze de kleren tevoorschijn. Madison haalden uit de tassen van alles vandaan, voor Sterling hield ze een kort blouseje en een gilet tevoorschijn met een donkere spijkerbroek. &#145;O mijn god! Waar heb je dat nou weer vandaan gehaald?&#146; Vroeg Sterling spottend. &#145;Kop dicht en aantrekken!&#146; Zei Macy die de kleren van Madison afpakte en ze in sterling zijn handen drukte. Sterling ging hun badkamer in om ze aan te trekken. Toen hij eruit kwam schrokken ze, &#145;Wauw! Je ziet er leuk uit!&#146; Zei Madison. &#145;Cool man!&#146; Zei Brandon knikkend. Macy wiebelde een beetje met haar hoofd heen en weer. Madison graaide in wat tassen en greep er een leuk zwart hoedje uit en zette die op Sterling zijn hoofd. &#145;Perfect!&#146; Zei ze trots. Voor Brandon hadden ze bijna het zelfde, alleen een andere kleur blouseje en een grijs giletje met een grijs hoedje. Macy en Madison hadden in de winkel al leuke kleren gekocht. Ze hadden beiden lange shirtjes met leuke kettingen om. Met Skinny jeans en mooie laarzen. Sterling en Brandon keken toe terwijl hun de badkamer uit kwamen. Ze knikten beiden, Brandon begon te grijnzen en sterling keek starend toe. &#145;Perfect! We zien er goed uit zo. Net een band!&#146; Zei Brandon blij. Er werd op de deur geklopt. Enthousiast liep Madison naar de deur en liet een man binnen met een reusachtige camera. &#145;De fotograaf is er!&#146; Riep Macy enthousiast. &#145;Fotograaf? Waarom?&#146; Vroeg sterling die meteen keek of zijn hoedje wel recht stond.&#146;Nou, ik dacht. Als we nou gewoon een bandfoto naar TeenMagazine sturen krijgen we de roddels er zomaar uit! De jongens knikten. Ze vonden het een goed idee. Ze begonnen de scene klaar te zetten. Ze hadden de instrumenten mooi neer gezet en de andere troep uit de weg gegooid. &#145;Net een studio!&#146; Zei de fotograaf blij. Ze maakten een paar foto&#146;s waar ze allemaal achter hun instrumenten zaten en een paar bij elkaar. Ze hadden hele grappige foto&#146;s gemaakt. Een paar sprongen ze allemaal tegelijk de lucht in, op een paar foto&#146;s zaten de meiden bij Sterling en Brandon op de rug. Ze waren echt heel mooi geworden. De fotograaf van TeenMagazine verliet hun suite weer en ging tevreden naar huis met zijn aanwinst.

Diezelfde avond zaten ze met z&#146;n vieren aan de bar bij Lance wat te drinken. &#145;Nou, ik vond vandaag erg leuk maar ik wil niet weer wisselen! Ik miste mijn werk!&#146; Zei Macy. Sterling begon te lachen, &#145;Hoe kun je dat nou missen? Elke dag met die mafkees Esteban en zijn kip!&#146; Zei Sterling lachend. &#145;Als je hem leert kennen valt het echt mee hoor, hij is heel gezellig!&#146; Zei Macy. &#145;Maar we hebben wel lekker geshopt met jouw creditcard hoor!&#146; Zei Madison lachend. &#145;Ja, ik heb mijn rekening gecheckt maar jullie hebben vet weinig uit gegeven!&#146; Zei sterling, Brandon vroeg zich ook al af hoe dat kon. &#145;Ogh, He Macy. Dat krijg je hé? Als je complete outfits koopt voor minder dan vijftig euro!&#146; Zei ze lachend. &#145;Vijftig euro? Serieus?&#146; Kraamden Sterling en Brandon uit. Macy en Madison schoten beiden in de lach.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.