Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira.. » 8 <3

Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira..

12 mei 2010 - 22:12

3027

0

322



8 <3

Madison pov
&#145;Macy zoek dekking! Een invasie van leeghoofden!&#146; riep Madison terwijl ze achter de balie dook. Macy bestudeerde de mensen die binnen kwamen. Er kwam een hele groep meisjes en jongens binnen. Ze waren heel chique gekleed. &#145;Hallo, we komen inchecken voor de modeshow.&#146; Zei een lang blond meisje kauwgomkauwend. &#145;Uhm Oké.&#146; Zei Macy terwijl ze de computer checkte. Ze gaf de sleutels mee. Madison kwam weer tevoorschijn. &#145;Dirk pak ze!&#146; riep ze. De groep keek verschrikt om. Er viel een stilte. &#145;Pok Pok.&#146; Klonk er. Dirk verscheen in de deuropening. &#145;Ja Dirk! Vol erop!&#146; riep Madison lachend. Het blonde meisje rolde met haar ogen. Net toen ze de lift in wilde stappen kwamen Brandon en Sterling tevoorschijn. &#145;Héé.&#146; Zei Sterling grijnzend. Het meisje lachte lief. &#145;Geloof me, van binnen is ze een heks.&#146; Fluisterde Madison. Macy barste in lachen uit. Het meisje keek weer om, rolde met haar ogen en liep heup wiegend de lift in. Sterling bekeek hoe ze de lift in liep. &#145;Sterling, staar niet zo, straks vallen je ogen nog uit je kop.&#146; Zei Brandon lachend. &#145;Hé, dat is wel een model hoor, ik heb het recht.&#146; Zei hij. Macy lachte spottend. &#145;Modellen? Het is een heksenclan!&#146; zei Madison terwijl ze haar ogen groot maakte. Brandon barste in lachen uit. &#145;Het is anders hard werk hoor, model zijn.&#146; Zei Sterling. &#145;Uhum- tuurlijk.&#146; Lachte Macy. Sterling keek haar bijdehand aan. &#145;Kom op, iedereen kan model zijn.&#146; Zei Macy lachend. Sterling lachte. &#145;Zelfs ik.&#146; Zei Macy. Sterling lachte nog harder. &#145;Wacht maar, Macy! Kom!&#146; zei Madison terwijl ze haar meesleurde naar de bar. &#145;Madison wat is er?&#146; vroeg Macy. &#145;Wij gaan ze verslaan, die heksenclan.&#146; Zei Madison grijzend. &#145;Oké, maar hoe werkt het dan?&#146; vroeg Macy. &#145;Nou de modeshow is morgen, en Ben heeft me verteld dat het een soort wedstrijd is.&#146; Legde ze uit. Macy grijnsde. &#145;Ga verder.&#146; Zei ze aandachtig. &#145;Je moet meedoen in koppels van twee.&#146; Legde Madison uit. &#145;Ohw dat is makkelijk, dan gaan we samen.&#146; Zei Macy. &#145;Nee, het moet een jongen zijn.&#146; Legde Madison uit. &#145;Ohw.&#146; Zei Macy nonchalant. &#145;Ohw schatten! Hallo!&#146; zei Lance die achter de bar wegkwam. &#145;Hé Lance!&#146; zei Madison vrolijk. Lance pakte een wijnglas en begon het te polleren. Macy grijnsde naar Madison. &#145;Hé Lance.&#146; Herhaalde Macy grijzend. &#145;Ohw god, is er wat?&#146; vroeg hij terwijl hij ze verbaasd aankeek. &#145;Hé Lance, jij weet wel veel over mode hè?&#146; vroeg Madison. &#145;Ohw kind, als geen ander.&#146; Zei Lance trots. &#145;Wil jij dan mee doen aan de modeshow?&#146; vroeg Macy vrolijk. &#145;Uhum.&#146; Zei Lance terwijl hij verrast keek. &#145;Uhm- Nou- Even denken. Heb ik tijd? Nee.- Wil ik? Ja- Ga ik? Jaaa!&#146; riep hij enthousiast. Macy en Madison gaven elkaar tevreden een high five. &#145;Oké, met wie loop ik?&#146; vroeg hij. Madison wou net iets zeggen. &#145;Ohw nee, vanzelfsprekend, blond is zóóó vorig jaar. Macy ik loop met jou.&#146; Zei hij. Madison zat met haar mond wijd open. &#145;Dan doe ik de kleding wel.&#146; Zei Madison. &#145;Oké, dus wat dragen we in de finale?&#146; vroeg Lance. &#145;Lance, we moeten eerst door de voorronde komen.&#146; Zei Madison. &#145;Ohw schat, halen we toch wel.&#146; Zie hij grijnzend. &#145;Maar ja, Macy jij moet snel aan het werk, ik ga fatsoenlijke schoenen voor dit kind vinden.&#146; Zei hij terwijl hij haar aankeek. Lance trok Macy mee het restaurant uit. Madison zuchtte even, &#145;Nou aan de slag dan maar&#146; Zei ze.

Madison was nu al bijna vier uren bezig om de kleding te maken. Ze had alles al geknipt, en vastgezet. &#145;Joehoeee! Schat! We zijn er!&#146; klonk er in de deuropening. Madison keek om, eindelijk, Macy en Lance waren er om de kleding te passen. Madison ging eerst, ze paste perfect in de rode glitterjurk. &#145;Nu ik!&#146; riep Lance vrolijk. Hij deed zijn smoking aan en draaide deftig rondjes op het krukje. &#145;Weetje schat, voor een amateur ben je best goed, tenminste beter dan jouw kapsel!&#146; Zei Lance vrolijk. Madison moest even lachen, dat vond ze nou het leuke aan Lance. Zijn gevoel voor mode en het uitten daarvan. Nadat ze weg gingen ging Madison weer aan het werk. Ze was nog uren lang bezig op de naaimachine. Ze naaide er een logo in met; Brown Clothing.

Macy pov
&#145;Lance? Moet het?&#146; Vroeg Macy geïrriteerd. &#145;Meid! Niet zeuren! Hakken aan en doe alsof je de tijd van je leven hebt!&#146; Zei Lance met een glimlach. &#145;Maar ze zijn zo hoog! En mijn voeten doen pijn door die hoge hakken!&#146; Riep ze in protest. &#145;Ssst!&#146; Zei Lance en liep rondjes om haar heen om te kijken hoe ze liep. &#145;Rug recht!&#146; riep hij terwijl hij aan haar schouders trok. &#145;Oké, nou. Als je morgenochtend echt je best doet kunnen we het wel winnen!&#146; Zei Lance trots. Ze liepen samen naar de zaal, waar ze net klaar waren met het opbouwen van het podium. Naast Lance liep Macy door de zaal en zag de competitie oefenen. Lance liep kritisch langs de andere mensen die aan het oefenen waren met de kleding of de kleren aan het passen waren. Kritisch liep Lance om ze heen. &#145;O-M-G! Macy check die broek.&#146; Zei Lance die minachtend naar iemand staarde. &#145;Dat draagt zelfs Esteban niet.&#146; Lachte hij overdreven. Macy zag vanaf een afstandje Sterling kijken. Hij kwam naar hun toe. &#145;Lance, niet zeggen dat we mee doen.&#146; Siste ze snel. Lance knikte. &#145;Macy? Wat doe jij op hakken?&#146; vroeg Sterling verbaasd. &#145;Ik-&#146; stamlede Macy. &#145;Kerel, kom op. Dit is het nieuwste van het nieuwste, ze gaat gewoon met de tijd mee.&#146; zei Lance overdreven. &#145;Maar, Macy op hakken?&#146; vroeg hij nog steeds verward. &#145;Ohw, jij denkt dat ik niet op hakken kan lopen?&#146; vroeg Macy. &#145;Dacht ik.&#146; Zei Sterling terwijl hij wegliep. Macy wankelde even. Gelukkig had hij het niet gezien. &#145;Oké, ben je er klaar voor? Morgen gaan we los.&#146; Zei Lance enthousiast. Macy knikte onzeker.

De volgende dag was het druk in het hotel. Iedereen was druk in de weer voor de modeshow. Het podium was al opgebouwd. De voorrondes zouden binnen een half uur beginnen. Lance was in een enthousiaste stemming. Hij moest en zou winnen. Hij katte de hele ochtend andere deelnemers af. Het waren echt hilarische reacties. &#145;Jullie moeten bijna!&#146; zei Madison enthousiast. &#145;Madison? Waarom zie ik daar een cameraploeg?&#146; vroeg Macy onzeker. &#145;Dit komt op Head Channel.&#146; Zei Madison vrolijk. &#145;Succes!&#146; riep ze blij terwijl ze weg liep. &#145;Ohw, Macy- Schat! We komen op tv!&#146; zei Lance blij. De show begon. Ze luisterden aandachtig naar de host van het programma. &#145;En de winnaar ontvangt de beker!&#146; Ging zijn verhaal. &#145;En die prijs wordt natuurlijk uitgereikt door de enige- echte- super- bekende- Sterling Knight!&#146; riep de host. Sterling kwam op. Macy haar mond viel open. Lance grijnsde. &#145;Ohw schat- als we winnen, whoehoe- mag hij de prijs aan jou geven. Whoehoe!&#146; lachte Lance. Macy grijnsde even. Dan zou ze Sterling goed te pakken hebben. &#145;En dan komen hier alle kandidaten!&#146; riep de Host. Iedereen ging klaar staan in een rij. Sterling ging aan de zijkant van het podium staan. &#145;En als eerste! Tammy en Jake!&#146; riep de host om. Het blonde meisje van de vorige dag liep op, met een jongen aan haar zij. &#145;Wauw! Wat een klasse! Wat een stijl! Zeg eens Sterling wat vind jij ervan?&#146; vroeg de host. &#145;Tammy, je ziet er prachtig uit, en Jake, Coole outfit.&#146; Zei Sterling. &#145;Wat een geweldig commentaar. Dank jullie wel, Tammy en Jake!&#146; riep hij. &#145;En de volgende kandidaten: Lance- en- Macy!&#146; riep de host. Macy liep grijnzend op met Lance. Lance grijnsde breed. &#145;Wauw, prachtig. Sterling wat vind jij ervan?&#146; vroeg de host. Sterling stond met zijn mond wijd open. &#145;Ik- uhm- ik- mooi.&#146; Zie hij verward. Macy glimlachte even naar hem en ging toen weer met Lance af. &#145;Meid, je liep perfect op die hakken!&#146; riep Lance blij achter de schermen. &#145;Wohw, zo te zien wisten ze Stelring helemaal van zijn stokje te blazen!&#146; riep de host blij. &#145;En we gaan verder met&#133;&#145; Macy luisterde niet meer naar de host. Ze staarde achter het decor naar het publiek. Ze zag Madison en Brandon zitten. Er volgden nog vier koppels. Macy stond zenuwachtig te wachten. Lance zat zelfverzekerd achterovergehangen in een stoel. &#145;Ach schat, doe niet zo nerveus, we gaan toch wel door.&#146; Zei hij terwijl hij elegant met zijn hand wuifde. &#145;En dan nu de uitslag! Wie gaar er door naar de finale? We halen alle kandidaten erbij!&#146; riep de host. Lance sprong op uit zijn stoel. Macy ging snel naast hem staan. Ze liepen het podium op in een lange rij. &#145;En nu- Sterling- aan jou de eer om de finalisten bekend te maken!&#146; riep de Host. Sterling pakte de kaartjes van de host aan. Hij glimlachte even kort naar Macy. &#145;En de finalisten zijn- Tammy en Jake!&#146; er volgde een applaus. &#145;En ze zullen het opnemen tegen- Macy en Lance!&#146; riep Sterling. Tammy en Jake stonden blij te springen. Lance stond zelfverzekerd op een been te leunen en bestudeerde zijn nagels. Macy zwaaide even naar de camera. &#145;Oké, mensen. Kijk vanavond voor de bloedstollende finale!&#146; riep de Host. Er volgde een luid applaus. De camera&#146;s gingen uit. Macy trok gelijk de hakken uit. &#145;Ja! Jullie zijn door!&#146; riep Madison blij terwijl ze Macy om de hals vloog. Brandon feliciteerde hun ook. &#145;Hé.&#146; Hoorde Macy achter haar. Ze wist dat het Sterling was. &#145;Had je niet kunnen zeggen dat je mee ging doen?&#146; vroeg hij enigszins geïrriteerd. &#145;Hoezo? Vind je het zo erg?&#146; vroeg Macy. &#145;Whaha ja, Macy, je snapt kerels niet. Hun willen altijd alles weten.&#146; Zei Lance terwijl hij met zijn ogen rolde. &#145;Maar Sterling- schat- leg de ruzie maar bij want je zult ons toch de prijs uit moeten reiken.&#146; Zei Lance terwijl hij vrolijk lachte. Macy grinnikte even. &#145;Dat zou dan 3-1 worden.&#146; Grinnikte Brandon. Sterling wierp hem een boze blik toe. Brandon hield gelijk op. &#145;Geloof me, jullie winnen toch niet.&#146; Zei hij terwijl hij zich boos omdraaide. &#145;Ach- schat- laat hem maar praten, hij weet niet waar hij het over heeft- geloof me- Ome Lance weet nog wel wat catwalk trucjes om de anderen onderuit te halen.&#146; Grinnikte hij. &#145;Nee- Lance dat is niet eerlijk.&#146; Zei Macy. &#145;Zo- dus dit is onze concurrentie? Haha dat win ik op mijn sloffen!&#146; riep Tammy overdreven. &#145;Sloffen? Doe vooral aan, loop jij beter op dan op hakken.&#146; Zei Lance. Tammy liep boos weg. &#145;Hé, het werkt.&#146; Zei Madison verbaasd. &#145;Tuurlijk, schat. Ik weer er alles van.&#146; Zei Lance grijnzend.

Madison pov
Madison maakte die middag de outfits voor die avond klaar. Madison wist dat Sterling de winnaars mocht kiezen, maar ze had besloten het niet aan Macy te vertellen. Na die ruzie tussen hem en Macy zou hij hun vast niet laten winnen. Lance zou des duivels zijn, dus het leek haar beter dat ze er zelf achter zouden komen. Nu maakte ze gewoon de kostuums zoals ze zou dat zou doen. Ze wou dat ze een leuke avond zouden hebben. Die middag waren ze bezig met oefenen. Macy en Lance moesten nu langer lopen. Ook samen met Tammy en Jake. Lance moest een rondje naast Jake lopen. &#145;Ben jij mijn concurrent? Dit wordt makkelijk.&#146; Zei Jake spottend. Lance lachte alleen maar. Ze begonnen te lopen. &#145;Vetzak. Het lijkt wel of er een zonsverduistering met me meeloopt.&#146; Zei hij nonchalant tegen Jake. Jake schrok en struikelde voorover. Lance liep paraderend door net alsof er niets gebeurd was. Macy schoot in de lach. &#145;Ohw, viel je?&#146; vroeg hij terwijl hij nonchalant over zijn schouder keek. Jake ging met Tammy mee. Hun waren klaar met oefenen. Lachend nam Macy Lance in haar armen. &#145;Ohw, Lance, wat ben jij een kreng.&#146; Lachte Macy. &#145;Ach schat- zo ben ik geboren.&#146; Grijnsde hij trots. &#145;Beloof je me wel, dat je vanavond niet zoiets doet?&#146; vroeg Macy. &#145;Ja, Oké.&#146; Beloofde Lance. Macy lachte tevreden. &#145;Macy! Je jurk is klaar!&#146; riep Madison naar haar. Macy snelde naar Madison toe, samen liepen ze naar de suite. Macy keek naar de jurk. Hij was wit met een grote zwarte strik om de middel. &#145;Wohw! Heb je dit zelf gemaakt?&#146; vroeg Macy verbaasd. Madison knikte trots. Ze keek op de klok. &#145;Ohw, het begint al over een uur!&#146; riep Madison. Madison zette Macy&#146;s haar losjes vast. &#145;Kan ik binnen komen?&#146; klonk een stem vanachter de deur. &#145;Ja hoor!&#146; riep Madison. Lance kwam binnen. &#145;Macy, ik heb iets voor je.&#146; Zei hij terwijl hij een grote doos tevoorschijn haalde. Macy maakte de doos vrolijk open. Er zaten schoenen in. Er zat een klein minihakje onder. &#145;Deze zijn helemaal in en er zit nauwelijks een hakje onder.&#146; Zei Lance tevreden. Macy gaf Lance dankbaar een knuffel. Ze trok de schoenen gelijk aan.
http://www.simplydresses.com/_img/PRODUCTS/320/PromGirl-246030309.jpg
Madison pov
Madison zat samen met Brandon, Loewie, Esteban en Ben in de zaal. De show zou beginnen over tien minuten. &#145;Wat denk je, gaan ze winnen?&#146; vroeg Brandon aan Madison. &#145;Ik weet het niet, Sterling was nogal boos op haar.&#146; Zei Madison twijfelend. &#145;Ik denk dat ze wel kans maken.&#146; Zei Brandon grijnzend. &#145;Hoezo?&#146; vroeg Madison verbaasd. Brandon wenkte naar rechts. Madison volgde zijn richting. Ze zag alleen Sterling tegen een muur aan staan. &#145;Ja, ik zie alleen Sterling.&#146; Zei Madison, ze zag niets bijzonders. &#145;Kijk eens beter, waar hij naar kijkt.&#146; Zei Brandon grijnzend. Madison keek weer naar Sterling. Hij staarde zenuwachtig richting het podium. Ze keek wat beter. Macy stond daar zenuwachtig met Lance te praten. Sterling stopte niet met staren. &#145;Ja, ik zie het nu ook.&#146; Lachte Madison. &#145;Maar ik weet niet over hij zijn strijd tegen haar, hun hiervoor laat winnen.&#146; Zei Madison twijfelend. &#145;We zullen zien.&#146; Grinnikte Brandon. &#145;Dus jij denkt wel dat hij hun laat winnen?&#146; vroeg Madison verbaasd. &#145;Ikke denk et niete.&#146; Zei Loewie. &#145;Echt wel.&#146; Zei Brandon. &#145;Nehje hoor.&#146; Lachte Loewie. &#145;Wedden?&#146; vroeg Brandon. &#145;Okeje tien euro.&#146; Bood Loewie aan. &#145;Deal.&#146; Zei Brandon die zijn hand schudde. &#145;Oké, ik ga Sterling even over halen, ik wil geen geld verliezen.&#146; Zei Brandon grinnikend. Hij stond op. Madison duwde hem weer terug in zijn stoel. &#145;Jij gaat helemaal nergens heen.&#146; Lachte Madison. &#145;Oehw, ik vind het zo spannend! Wat jij Dirk? Dirk?&#146; Esteban freakte. Dirk was weg. Hij verliet gelijk de zaal om op zoek te gaan. Ben bleef lachend in zijn stoel zitten. &#145;Die verrekte kip ook de hele tijd.&#146; Lachte hij. &#145;Dames en Heren! Welkom allemaal! Bij de finale!&#146; riep de host blij.

Macy pov
Macy stond samen met Lance achter de schermen ze was super zenuwachtig. Het was tijd om op te gaan. Tammy en Jake gingen voorop. Lance stuurde Jake nog een gemeen glimlachje. Ze liepen zoals ze die middag geoefend hadden. Lance zwaaide overdreven met zijn heupen heen en weer, vergeleken daarbij leek het of Jake gewoon liep. Daarna waren Tammy en Macy. Ze wierp alle zenuwen van haar af. Normaal stond ze elke week op het podium, dus hoe moeilijk kon dit zijn? Het viel haar reuze mee. Ze kon normaal op de schoenen lopen. Ze glimlachte nog even naar Madison. Ze stonden weer met zijn viertjes op een rij. &#145;Oké, ik stel voor dat Sterling zich even terugtrekt om zijn keuze te maken, en ondertussen neem ik even een kijkje bij de kandidaten.&#146; De Host liep naar ze toe. Hij richtte zich eerst op Tammy en Jake. &#145;En, wat denken jullie? Maken jullie een kans?&#146; vroeg de host die enthousiast de microfoon naar hun richtte. &#145;Ik hoop het. Ik stop veel liefde in mijn werk en-&#146; Lance grinnikte even hardop. De hele zaal moest lachen. &#145;-En het zou ons dan ook niet verbazen, dat met de ervaring die wij hebben, een grote kans maken.&#146; Maakte Jake haar zin af. Tammy keek boos naar Lance. &#145;Oehw, dat was een vurig commentaar, wat denken jullie ervan, gaan jullie winnen?&#146; vroeg de host. &#145;Duhuh.&#146; Lachte Lance. De hele zaal lag weer dubbel. &#145;Oké dan! Ik zie dat Sterling al klaar is, dus ik geef de microfoon nu door aan hem! Sterling vertel eens, wie vind jij de oprechte winnaars?&#146; vroeg de host terwijl hij de microfoon overhandigde. &#145;Ja- het was een hele moeilijke beslissing.&#146; Zei hij. Hij keek even naar Macy. &#145;Dit winnen we niet, hij haat ons.&#146; Fluisterde Lance teleurgesteld naar Macy. &#145;Dus- heb ik als winnaars gekozen; Macy en Lance!&#146; riep Sterling. Macy schrok zich rot. Brandon lachte hardop. Lance wuifde spastisch met zijn handen voor zijn hoofd. Sterling overhandigde de beker aan Lance. Hij schudde zijn hand. Hij ging nu naar Macy. &#145;Sorry voor daarnet, en bedankt voor nu.&#146; Grinnikte ze even. Sterling lachte even. &#145;Gefeliciteerd.&#146; Zei hij.

Madison pov
&#145;Wedde dat ze een kus op haar wang krijgt?&#146; zei Ben. &#145;Whaha echt niet, dat durft hij niet geloof me.&#146; Lachte Esteban die inmiddels weer terug gekeerd was. &#145;Wedden? Tien euro?&#146; vroeg Ben grijnzend. &#145;Deal.&#146; Zei Esteban vrolijk. Macy en Sterling gingen een beetje ongemakkelijk met hun hoofden heen en weer, Uiteindelijk gaven ze elkaar ongemakkelijk een hand. De camera&#146;s gingen uit, de zaal liep leeg.

Macy pov
Loewie, Madison, Ben, Esteban en Brandon bleven achter in de zaal. Samen met Stelring liep ze naar hun toe. &#145;Betalen joh.&#146; Lachte Brandon. Loewie duwde Brandon met tegenzin tien euro in zijn hand. &#145;Waarom geef je hem geld?&#146; vroeg Macy verbaasd. &#145;Ik wedde dat jij zou winnen.&#146; Zei Brandon grijnzend. &#145;Loewie? Wedde je tegen mij?&#146; vroeg Macy nepboos. &#145;Eigenlijk meer tegen Lance.&#146; Lachte Loewie. &#145;Over geld gesproken, Ben kom maar op met dat geld.&#146; Zei Esteban grijnzend. Ben duwde hem tien euro in zijn hand. &#145;Waar hebben jullie om gewed dan?&#146; vroeg Stelring verbaasd. &#145;Uhm, niets.&#146; Lachte Ben. Ben verliet de zaal, samen met Loewie en Esteban. Madison en Brandon grijnsden breed. &#145;Waar hebben ze om gewed?&#146; vroeg Stelring nieuwsgierig aan Brandon. &#145;Geen idee. Weet jij het Madison?&#146; vroeg Brandon grinnikend. &#145;Nee, ik heb geen idee.&#146; Lachte ze. Ze verliet samen met Brandon de zaal. &#145;Ik denk niet dat we er ooit achter zullen komen.&#146; Zei Macy. Sterling knikte. Hij lachte even naar haar. &#145;Wat is er?&#146; vroeg Macy zenuwachtig. &#145;Niets het is alleen&#133;&#146; stamelde hij. Hij prikte haar in haar zij. Lachend zakte ze op haar hurken. &#145;2-2!&#146; schreeuwde hij lachend.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.