Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira.. » 11 <3

Suite 102! (Door: nynke, kaylie & saphira..

12 mei 2010 - 22:16

1299

0

376



11 <3

Madison pov
&#145;Jongens we gaan!&#146; riep Brandon ongeduldig. &#145;Doe rustig man! Je bent net een bejaarde die in de rij staat voor de bingo!&#146; Zei Macy geïrriteerd terug. Brandon lachte sarcastisch naar Macy. Naast Macy stond Brandon die naar Vanessa aan het kijken was. Vanessa leek erg geïrriteerd. &#145;Als ik mee ga naar dat stomme spookhuis, hou je dan op met staren?&#146; Zei Vanessa chagrijnig tegen Brandon. Brandon knikte lachend, hij deed erg zijn best om de andere kant op te kijken. Madison moest even lachen om hem. Vanuit de bar kwam William aangelopen, hij had net zoals de anderen zijn jas al aangetrokken. &#145;Oké, nu alleen Sterling nog!&#146; Zei Brandon nog steeds geïrriteerd. &#145;Wanneer komt dat schaap?&#146; Vroeg Macy lachend. &#145;Welk schaap?&#146; Vroeg een stem achter Macy. Macy draaide haar om en zag Sterling achter haar staan. Ze kreeg een rood hoofd. &#145;Geen tijd om Sterling voor schaap uit te maken, kom kudde!&#146; Riep Brandon enthousiast terwijl hij naar de deuren van het hotel liep. De rest volgde hem op de voet. Brandon liep naast Vanessa, proberend om niet te gaan kwijlen. Macy liep naast Madison en Sterling naast William terwijl Brandon enthousiast voor hun aan het hotel uit marcheerde. &#145;Zijn we er nu bijna? Mijn voeten beginnen pijn te doen!&#146; Zeurde Vanessa. &#145;Bijna!&#146; Riep Brandon vrolijk. Ze stopten voor een reusachtig spookhuis genaamd; The London Dungeon. Brandon begon breed te grijnzen, Vanessa keek met een vies gezicht naar het met spinnenwebben bedekte spookhuis. Sterling bekeek het gebouw, &#145;Bang?&#146; Vroeg Macy uitdagend. &#145;Nooit!&#146; Zei Sterling met een vijandelijke blik. &#145;Wacht maar! Straks gaat hij pissen als een zwangere vrouw.&#146; Riep Brandon vrolijk. Madison moest even lachen, ze had er echt zin in. Ze keek opzij en zag William met grote ogen naar het gebouw kijken. Ze liepen naar de ingang en kochten allemaal een kaartje aan de balie.

Macy pov
Ze liepen een lange gang in. &#145;Het is vast niet zo eng als ze zeggen.&#146; Zei Sterling met een hoge stem. Boem! &#145;Wat was dat?&#146; klonk een hoge toon. &#145;Madison zachtjes!&#146; siste Macy. &#145;Dat was ik niet.&#146; Zei Madison droog. &#145;Whaha Sterling! Je bent bang!&#146; Lachte Macy. &#145;Echt niet.&#146; Ontkende hij. Er sprong ineens een man uit een donker hoekje. Vanessa schreeuwde en zette het op een lopen. &#145;Vanessa ik kom eraan!&#146; riep hij terwijl hij de achtervolging in zette. De man ging lachend terug naar zijn hoekje. &#145;Die zijn we kwijt.&#146; Merkte Macy op. Ze liepen een kamer in die aan de gang vast zat. De deur sloeg met een klap dicht. &#145;Whaha! Welkom in de lift des doods!&#146; klonk een stem door de speakers. De lift begon te zakken. William kromp ineen. Hij hapte naar adem. Madison zakte bij hem neer. &#146;William! Snel je puf!&#146; riep Madison terwijl ze zijn jaszakken doorzocht. &#145;De puf moet weg zijn geraakt!&#146; zei Madison in paniek. &#145;Ik red het wel.&#146; Zei hij terwijl hij weer naar adem hapte. &#145;William, je moet terug. Anders komt het niet goed.&#146; Zei Macy bezorgd. Hij knikte. De lift kwam tot stilstand. &#145;Ik ga met hem mee.&#146;zei Madison. William hapte druk naar adem. &#145;Deze kant op.&#146; Zei Madison die William verder begeleidde, richting het nooduitgang bordje. Sterling en Macy bleven achter. Stilte heerste. &#145;Dus&#133;&#146; zei Sterling. &#145;Lopen dan maar?&#146;zei Macy terwijl ze begon te lopen. &#145;OMG, Wat is het hier donker.&#146; Merkte ze op. Ze keek zenuwachtig achterom. &#145;Ben je bang?&#146; grinnikte Sterling. Ze kwamen een nieuwe kamer binnen. Alles was zwart. &#145;Haha bang? ik?&#146; lachte Macy. Er sprong iemand tevoorschijn. Macy schreeuwde en pakte Sterling vast, Sterling omhelsde haar schreeuwend. Ze stopten met schreeuwen en keken elkaar even aan. Macy begon weer te schreeuwen, tegelijk met Sterling. Ze lieten elkaar direct los. Er heerste even stilte. &#145;Uhm- die kant op.&#146; Zei Macy verward terwijl ze naar de deur liep. Sterling volgde haar. &#145;Macy kijk uit!&#146; riep Sterling. Macy haakte met haar voet achter een plank en viel voorover. &#145;Gaat het wel?!&#146; riep Sterling terwijl ze op de grond bleef liggen. &#145;Hoezo? Ben je bezorgd om mij?&#146; lachte Macy. &#145;Uhm- nee hoor.&#146; Ontkende hij. Macy probeerde lachend weer op te staan. Ze zakte weer in elkaar. &#145;Auhw, mijn enkel.&#146; Kreunde ze. &#145;Welke?&#146; vroeg Sterling. Macy wees naar de rechter. Sterling duwde haar broekspijp een stukje omhoog en bestudeerde de enkel. &#145;Het wordt helemaal blauw.&#146; Zei hij afwezig terwijl hij naar de enkel staarde. &#145;Jippie. Dan hinkel ik wel.&#146; Zei Macy die weer opstond. &#145;Auhw!&#146; zei ze terwijl ze in elkaar zakte.

Vanessa pov
&#145;Brandon! Help me dan!&#146; riep Vanessa boos. Brandon rende naar haar toe en haalde haar armbandje los van de deurkruk. &#145;Wanneer zijn we nou klaar? Ik ben het zat!&#146; Riep Vanessa weer. &#145;Geen zorgen! We komen er wel uit!&#146; Zei Brandon wanhopig terwijl hij om zich heen keek opzoek naar licht. Ze liepen in een donkere kamer met allemaal deuren om hun heen. &#145;Oké, open jij die maar!&#146; Riep Vanessa. Brandon knikte en draaide de deurklink. Er kwam een vreselijk geluid achter de deur weg. Een schreeuwende mummie kwam op hun afgelopen. Vanessa begon keihard te schreeuwen en klonk luidkeels over de schreeuwende mummie heen. Beiden draaide ze zich om en trokken een andere deur open. Ze renden door de deur, maar&#133;. &#145;Aaaaah!&#146; Schreeuwden ze beiden. Ze vielen naar beneden! Vanessa sloeg wild met haar armen om haar heen. &#145;Plof!&#146; Ze landden op zachte kussens. Brandon keek om zich heen en stond op en hielp toen Vanessa omhoog. &#145;We zijn er!&#146; Schreeuwde ze blij. Ze liepen door de uitgang en kregen eindelijk weer felle stralen met zonlicht op hun gezicht. Tegen het muurtje van het grote gebouw zaten Madison en William.

Madison pov
&#145;Gaat het weer?&#146; Vroeg Madison die naar William keek. William hijgde nog een beetje en knikte eventjes. &#145;He, jullie ook hier!&#146; Riep Sterling. Madison keek om naar de uitgang. Nu zag ze ook Brandon en Vanessa staan, achter hun kwam Sterling aangelopen met Macy die op zijn schouder leunde. &#145;Wat heb je met je voet gedaan?&#146; Vroeg Madison. &#145;Uhm, gestruikeld.&#146; Zei Macy die chagrijnig keek. Ook Vanessa keek chagrijnig. &#145;Nou, zullen we maar gewoon naar huis gaan?&#146; Vroeg Brandon. De rest knikte. Ze begonnen te lopen. &#145;Auwh!&#146; Zei Macy weer en viel een beetje naar beneden. Sterling zuchtte even, &#145;Oké, dit gaat zo niet werken!&#146; Zei sterling vastbesloten. Hij hurkte en nam Macy achter op zijn rug. Hij stond op en liepen verder. Macy grinnikte, &#145;Yeah! Een lift!&#146; Riep ze plagend. &#145;Een eenmalige rit, ja!&#146; Riep Sterling lachend.

Lance pov
Lance zat in de lobby te genieten van zijn pauze. Hij keek even op zijn horloge, &#145;Ze zouden nu wel bijna terug moeten zijn.&#146; Zei hij bezorgd. Toen hoorde hij de deuren van de lobby open schuiven. Hij keek om en zijn mond viel open. Links stond Madison, die bezorgd naar de hijgende en bleke William keek. In het midden stonden Brandon en de chagrijnige Vanessa. Daarnaast stond Sterling, die net Macy van zijn rug afhielp. Lance huppelde naar hun toe. &#145;Ag gut! At is er gebeurd? William, je kijkt zo wit als de nieuwe kleurentinten van Gucci! En&#133; Vanessa! Wat is er gebeurd met je schoenen?&#146; Riep hij met zijn mond open. Vanessa keek naar haar schoenen, er zaten scheurtjes in en het stof liet los. Ze begon te gillen en rende naar de lift, waarschijnlijk op weg naar haar suite. Brandon rende er achteraan. &#145;En Macy! Wat is er gebeurd jongens?&#146; Vroeg hij bezorgd. Macy lachte even, &#145;Ik ben gestruikeld.&#146; Zei ze terwijl ze naar haar voet wees. &#145;Kom, we gaan wat drinken halen!&#146; Zei Madison die William mee nam naar de bar. &#145;En wij gaan ook naar boven.&#146; Zei Sterling die Macy meesleepte naar de lift. Lance keek ze weggaan. &#145;Die kunnen ook niet normaal op een uitstapje met z&#146;n allen!&#146; Zei hij terwijl hij wegliep.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.