Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I don't f*!k You, F*!ker! » Chapter One.

I don't f*!k You, F*!ker!

21 dec 2008 - 15:15

200

2

159



Chapter One.

"Sas? Gustav is aan de telefoon!" hoorde ik m'n moeder van beneden naar me roepen. "Ik kom." kermde ik terwyl ik mezelf op de koude tegels van m'n kamer liet zakken. "Hey, met Sas." "Haaii lieverd." De zoete stem van Gustav, mijn vriendje gaf me rillingen. "Zo, hoe gaat het met mijn engeltje?" "Goed en met jouw, pie?" Zo bleven we nog een hele tijd tegen elkaar praten totdat m'n moeder uiteindelijk riep dat ik de telefoon rekening mocht gaan betalen als i zo verder deed. "Lieve schat, ik moet ophangen! Zie je straks. Kusjes." zei ik terwijl ik m'n hand over de hoorn liet gaan en hem terug in de haak legde.
Kidz, de naam is Saskia, en ik ben het gelukkige vriendinnetje van Gustav Schäfer, die knapperd van Tokio Hotel.




-Edit-
Saskia is een meisje.Ze is samen met Gustav.Gustav Schäfer.Alles ging goed,tot de dag van vandaag.Gustav doet opeens zo arrogant en wil alleen maar seks.Dat wil het meisje natuurlijk niet.Gustav dwingt het meisje met hem te vrijen.En wat het meisje niet weet,is dat hij ook naar clubs gaat,met andere meisjes seks hebben.Ze gaat troost zoeken bij Bill.Bloeit er iets tussen hun?

Dus: Bill is NIET de boosdoener maar Gustav wel ^-^

Reactionz<3


Reacties:


TeddyMurder
TeddyMurder zei op 21 dec 2008 - 15:50:
Waaa snel verder ^^
.xoxo


TOMSHIITx zei op 21 dec 2008 - 15:23:
Whii,snel verduuur!