Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The vampire games » 12. Love in the snow

The vampire games

14 mei 2010 - 19:17

366

2

212



12. Love in the snow

Ik voel de sneeuw achter mijn trui glijden. Niet een klein beetje sneeuw, maar heel veel sneeuw.
'Nee Alec stop' schreeuw ik lachend.
lief kijkt hij me aan een stopt even zodat ik mijn kans kan grijpen.
snel begin ik hem in te pepperen zoals hij ook bij mij deed. Helaas ging het bij hem beter omdat hij sterker is, maar ik ben tevreden met het resultaat. hand in hand liggen we samen in de sneeuw. Het is ijskoud en overal zit de sneeuw in mijn kleding. Ik kijk hem diep in zijn ogen aan en hij in die van mij. Een lieve glimlach verschijnt op zijn gezicht en dan zoent hij me, zoals we nog nooit gezoend hebben. Normaal is hij heel koud, maar nu niet. Mijn lippen worden warm van zijn lippen. Ik wou dat dit moment nooit voorbij zou gaan.
'Hoe was het in Volterra?'
'hmm. een chaos' gromde Alec.
Ik knikte en zei: 'Aro was hier'.
'Ja dat hoorde ik al van mijn zusje Jane, Wat had hij te vertellen?'
Lang dacht ik na. Zou ik Alec vertellen over mijn vader? Ik besloot om tot later te wachten.
'Niet veel bijzonders' zei ik gevolgd door een pijnlijke stilte. Voorzichtig kroop ik dichter tegen hem aan.
'Ik wil je niet kwijt Alec' Fluisterde ik zacht.
Triest keek hij me aan, maar hij herstelde snel.
'Je raakt me ook niet kwijt lieve Lily' fluisterde hij terwijl hij een kus op mijn lippen drukte.
'Ik heb het koud, ga je mee naar mijn huis?' zei ik rillend.
Alec knikte en hielp me liefdevol overeind.
Hand in hand liepen we naar mijn huis.
'Ik zie je zo boven Lily'
Snel gaf ik Alec een kus en liep naar binnen. MIjn ouders sliepen dus kon ik makkelijk zonder vragen naar mijn eigen kamer.

'Alec... waar ben je??'
zoekend keek ik om me heen maar ik zag hem nergens.
'Lily?'
Snel draaide ik me om en zag Alec op mijn bed liggen. Ik aarzelde geen moment en kroop dicht tegen me aan. Verschijdene minuten lagen we stil naast elkaar.
'We kunnen het doen' fluisterde Alec in mijn oor
'NU?' vroeg ik aarzelend. 'Weet je het zeker?'
Vol liefde keek hij me aan en zei: 'Natuurlijk lieve Lily!'


Reacties:


MyReflection
MyReflection zei op 14 mei 2010 - 19:56:
zo krijgen we niets, zo krijgen we veel.
Dat vele is meer aan te raden dan de niets.
dus je snapt de hint waarschijnlijk al.
snel meer.
x


suzanxvampir
suzanxvampir zei op 14 mei 2010 - 19:32:
Awesome! Update, update, update! *springt vrolijk in het rond en zwaait met armen*