Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The vampire games » 13. pure LOVE

The vampire games

15 mei 2010 - 12:25

342

1

257



13. pure LOVE

'Of wil jij niet?' vroeg hij aarzelend. Verliefd keken we elkaar aan, hoe zou ik hem kunnen afwijzen?
‘Natuurlijk wel, maar ik ben een soort van zenuwachtig’ zei ik bloozend.
Stiekem keek ik weg toen ik voelde dat ik nog roder werd. Zachtjes kustte hij me in mijn nek terwijl hij mijn hoofd terug draaide. Hij tilde mijn kin op zodat ik recht in zijn mooie ogen keek.
‘Ik zal je geen pijn doen’ beloofde hij.
Diep in zijn ogen zag ik de emotie waarvan ik pas geleden nog lag te dromen, liefde. Pure liefde die niemand ons nog kon afnemen. Ik kustte hem en hij kustte mij terug. Steeds heftiger en met meer passie. Met zijn handen ging hij voorzichtig langs mijn rug omlaag. Vlug probeerde ik een glimlach te onderdrukken, maar het werkte niet. Voorzichtig liet hij me los om mijn blik op te vangen. Stralend van geluk ging ik met mijn handen door zijn haar, gevolgd naar zijn nek en toen naar zijn shirt. Snel begon ik zijn knoopjes los te maken. Zelf probeerde hij zijn broek uit te trekken zonder ook maar een keer mij niet te kussen. Dit zou de beste avond van mijn leven worden.


* De volgende ochtend *

Buiten, de zon scheen zwakjes. Een mooie dag als gisteren zal ik niet snel vergeten. Alec lag nog op mijn bed, maar ik voelde zijn blik in mijn rug terwijl ik naar buiten keek. De sneeuw begon te smelten en ik hoopte dat ik nog een deel van de lente zou meemaken. Tijd om een mooie herinnering te krijgen, ook al zou de beste herinnering zijn met Alec. Onze nacht die veels te snel voorbij ging, onze nacht die mooier was als anderen.
‘Waar denk je aan’ fluisterde Alec toen hij achter me kwam staan.
‘Je denkt toch niet dat je het bent?, ik was het vergeten’ zei hij met een trillerige stem.
‘Nee, geen idee... ik dacht gewoon aan ons’ zei ik glimlachend.
Opgelucht haalde hij adem en kuste me voor de zoveelste keer.
Nog paar dagen........


Reacties:


MyReflection
MyReflection zei op 15 mei 2010 - 13:46:
waarom verandert hij haar eigenlijk niet gewoon,
dan is zij ook gered.
ach, zal mijn logica wel zijn en dan is er geen verhaal meer over.
verder