Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Op weg naar Hollywood » Amazing

Op weg naar Hollywood

15 mei 2010 - 13:25

199

0

172



Amazing

"Amazing! Your voice is so sweet!" zegt Selena. "Thank you." zeg ik. Na een paar uur als iedereen is geweest, komt Martin Tweed op om te zeggen wie door is en wie niet. "Meiden en jongens. Ik verdeel deze groep in drieen. Elke groep gaat in een van die doorzichtige kamers staan. Een groep gaat door, en de andere twee groepen moeten hopen dat ze door zijn, want in totaal gaan er 2 door naar de TeenCampus. Ik zat in de tweede groep, samen met die leuke jongen. De kamer was zo vol, dat ik tegen die jongen aangeplakt werd. "Beetje genant, he?" Vroeg hij. Ik antwoordde ja. "Hoe heet je?" zei ik. "Matt. En jij?" "Maggy" "Mooie naam. Wat zij de jury bij jou en welke had jij?" vroeg Matt. "Ik zat bij Selena Gomez en ik zong Sweet Goodbyes van Krezip. Mijn reactie was: That was amazing! You voice is so sweet!" zei ik. "Nou, ik zat bij Martin Tweed en hij vond mij ook erg goed! Ik zong Hold on van weet ik veel." zegt Matt. Opeens begint iedereen te juichen. Meejuichend vraag ik: "Waarom juichen we?" Matt begint te lachen. "Volgens mij zijn we door!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.