Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 12.Help me, this isn't a joke!

Trip to hell!

15 mei 2010 - 17:41

1150

2

355



12.Help me, this isn't a joke!

Bill zei iets tegen de rest in een andere taal en stak dan zijn hand naar je uit. Jullie liepen gevolgd door de rest naar een andere lingerie winkel. Bill had zijn arm rond je geslagen en zei vriendelijk 'If you want than you can choose your clothes.' Bill had het nog maar net gezegd toen Tom er al tussen vloog en iets tegen Bill riep, je verstond het niet maar je wist dat Tom er helemaal niet gelukkig mee was. Bill knikte naar Tom en richtte zich dan terug op jou 'Sorry, you can choose on thing. But we're going to choose all the other stuff.' je knikte, dat was beter dan niets. Samen met Bill ging jij een setje uitzoeken.Na lang zoeken hadden jullie iets gevonden en liep je gevold door Bill naar de pashokjes. Je ging in een pashokje en paste het setje. Toen je het had aangetrokken bekeek je jezelf in de spiegel. Het zat echt als gegoten. Bill riep luid 'Can I come in?' oh nee wat moest je nu doen. Hij mocht je zo toch niet zien, dit was privé. Je stotterde 'Euhm wait I...' maar Bill onderbrak je en zei snel 'Do you wear your new clothes now?', je mompelde verbaasd 'Euhm yes, why?' Bill antwoorde niet meer maar plots ging de deur van het pashokje open. Zo snel als je kon nam je wat kleren en hield die voor je zodat je lichaam bedekt was. Bill sloot de deur achter zich en zei 'You can show it now.' je deinsde naar achter toen Bill naar je toe kwam. Bill grijnsde en zei 'Come on, be a big girl.' je mompelde zacht 'I am a big girl.' Bill grijnsde en zei 'Well, show it to me.' meteen schudde je je hoofd. Wat dacht hij wel niet van je? Dat je gewoon voor hem in ondergoed zou paraderen? Dan had hij toch echt wel verkeerd gedacht. Bill keek je licht dwingend aan toen hij zag dat je niet van plan was het setje aan hem te showen. Hij kwam steeds dichter naar je toe en plots voelde je de koude muur tegen je rug. Bill kwam dicht tegen je aan staan zodat je werd ingesloten. Je kon geen kant meer uit. Bill boog zich naar je toe en toen hij nog maar op twee centimeter van je gezicht verwijderd was fluisterde hij 'Come on Keisha. I'm sure that you're very pretty with it.' je bleef doodstil staan. Bill greep je jas die je voor je hield vast en trok hem zachtjes naar beneden. Je hield hem goed vast, maar plots Bill trok hem hard naar beneden zodat je hem wel moest lossen of anders zou het scheuren. Je probeerde zo snel je kon je lichaam met je handen te verstoppen, maar Bill nam je polsen vast zodat je niks kon doen. Je voelde Bill zijn ogen op je lichaam brandden, Bill zei zacht 'You're beautiful Keisha.' het bloed steeg naar je wangen. Je voelde je helemaal niet op je gemak met Bill zo dicht bij je. Bill had het door en zei vriendelijk 'This is a good one. Try the others if they are good than we buy it if they aren't good than you give it back. But don't say that you don't like all the stuff that we've searched for you. Cause then we'll check it by ourselfs if it is good or not. And you know what I mean with that. Okay?' je knikte snel, Bill keek je nog even aan maar verliet toen het pashokje. Je zuchtte even, het was dus beter om het maar eerlijk te spelen. Want anders zouden de jongens gewoon komen kijken wat er niet goed was. En dat betekende ook dat de jongens dan ongestoord je lichaam konden bekijken. Je rilde bij de gedachten, nee dat had je toch maar liever niet.

Je deed de deur van het pashokje open en je liep richting de jongens die aan het wachten waren in de zetels. Ze stonden meteen op toen ze je zagen afkomen. Bill zei vriendelijk 'You can give all the bad stuff to Tom and the good stuff to me.' je knikte en je gaf het merendeel van de setjes aan Bill. De slechte setjes gaf je aan Tom, hij bekeek ze even en zei toen 'What's wrong with it.' je mompelde zachtjes 'They are to small.' het bloed steeg naar je wangen toen je het zei. Tom grinnikte en zei 'So you're boops are to big?' je werd nog roder dan je al was. Tom grinnikte even en liep toen weg met de setjes net als Bill. Je bleef nog met die twee anderen over. Je probeerde zo ver mogelijk weg te blijven van die twee. Je vond ze namelijk heel raar. De jongen met blond haar kwam naar je toe en nam je hand vast. Hij trok je zachtjes mee naar de uitgang waar jullie wachten op Bill en Tom. Uiteindelijk was iedereen er en vertrokken jullie terug richting de bus. Bij het buiten gaan van de winkel hoorde je je maag knorren. Gelukkig was je de enigste die het gehoord had, anders zou er weer zo'n rot opmerking volgen. Het was ondertussen al bijna zes uur 's avonds maar je had nog steeds niks gegeten. Je voelde je niet zo goed, je benen waren moe en je armen hingen er maar slap bij. Hoe verder jullie liepen hoe harder alles rond je begon te draaien. Al snel verschenen er zwarte plekken voor je ogen. Je stopte abrupt met wandelen en je greep naar je hoofd. Ook de jongens waren gestopt met om te kijken wat er gebeurde. Tom die zijn arm om je had heen geslagen, trok je mee vooruit, maar je weigerde mee te stappen. Tom zei geïrriteerd 'Keisha,come.' hij trok je hard mee, maar nog steeds weigerde je om verder te stappen. Je zei moeilijk 'My eyes, they...' meteen waren alle blikken op je gericht, Tom onderbrak je zin en zei 'Oh girl we already know that tric. It doesn't work with us.' je zei een beetje in paniek omdat ze je niet wouden geloven 'No it's serious.' maar Tom negeerde het en sleepte je als het ware mee. De zwarte plekken werden steeds groter en je zag niet meer waar je stapte. Je struikelde en je viel voorover, je wachtte tot er een harde knal zou volgen, maar die kwam er niet. Je voelde Toms armen rond je middel die je recht hielden. Bill zei geïrriteerd 'Keisha, stop with this shit. Or do you want to be punished?' je zei moeilijk 'No, but I...' je hoorde Bill zuchten en Tom dwong je om recht op te gaan staan. Maar je draaierige gevoel en de zwarte plekken werden alleen maar erger. "Help" was het laatste dat je er nog uit kreeg voordat je werd weggezogen in het duister.

Reacties zijn welkom.


Reacties:


4passions
4passions zei op 16 mei 2010 - 14:08:
:o:o waaa! nu moeten ze der wel gelove:o :s
verder xx


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 15 mei 2010 - 20:25:
snel snel snel verder!!

( owjaa als je weer nieuwe stukjes next week plaatst ,, stuur me dan gwn berichtje met dat je verder bent want ik ben dan nar parijs toe )


xxx