Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Journey through the Mono region {tijdelijke stop} » Episode Thirty-Nine - I think I've got a fever...

Journey through the Mono region {tijdelijke stop}

15 mei 2010 - 21:01

478

1

161



Episode Thirty-Nine - I think I've got a fever...

schuin = herinneringen/dromen/flashbacks/datsoortdingen x'D

Noa lag in bed en haar hoofd tolde, alsof ze opnieuw in de draaikolk zat van de Manaphy's en Phione's. Thomas zat op de enige stoel in de kamer, zijn enkel in te tapen, maar met hem leek het beter te gaan dan met Noa. Ze lag vreselijk te rillen, terwijl haar voorhoofd vreselijk gloeide. Ze kroop wat verder onder de dekens en schoof toen langzaam in een diepe slaap...

Noa stond in een vreemd landschap, dat haar vaag bekend voor leek te komen. Toen ze een stap vooruit zette, werd ze aan haar been naar beneden getrokken, de grond in. Ze sloot haar ogen en toen ze deze weer open deed, was ze in een donkere kamer, met geen enkele deur. Het was zij en de muren. Geschrokken bonkte ze op de muren, maar haar armen reageerden niet. Ze gilde, maar niemand hoorde haar. Plotseling viel ze door de grond en ze kwam terecht ergens diep in de oceaan. Alles leek heel vredig en rustig, totdat er een enorme gedaante op haar afstormde. Noa gilde

en zwetend werd ze wakker. Toen ze haar ogen opende, zag ze eerst alles tollen voor haar ogen, maar later zag ze Thomas die naast haar bed zat.
'Gaat het?' vroeg hij bezorgd.
Noa knikte en ze ging rechtop in bed zitten.
'Ik droomde zo raar...' zei ze.
'Misschien heb je griep', zei Thomas.
'Fijn', gromde Noa. 'Wanneer komen we eigenlijk aan op Whirly Island?'
'Volgens mij morgen, moet ik het even gaan vragen?'
Noa schudde haar hoofd. 'Jij kan niet eens lopen met die enkel, joh', grijnsde ze.
'Als je niet ziek was, had ik je nu een klap verkocht', zei Thomas.
'Ik ben niet van suiker', antwoordde Noa.
Er werd op de deur geklopt.
'Binnen!' riepen Noa en Thomas tegelijk.
De deur ging zachtjes open en Jesse en Sky kwamen binnen.
'Gaat het met jullie, jongens?' vroeg Jesse.
Thomas knikte. 'Met mij wel.'
'Met mij ook', zei Noa.
'Ze heeft koorts', zei Thomas die Noa kwaad aankeek. 'Zo goed gaat het niet met haar.'
'Ik ben niet van suiker', zei Noa koppig.
'Thomas, anders ga je even met ons mee en laat je Noa slapen', zei Sky en hij keek Noa aan. 'Als je nu gaat slapen ben je morgen, als we op Whirly Island zijn, wel beter.'
'Oké', zei Noa.
Jesse en Sky liepen, en Thomas hinkte de kamer uit en Noa ging weer liggen.
Maar na vijf minuten niksen kreeg Noa het heet en ze schudde de dekens van zich af. Vijf minuten later kreeg ze het weer koud en met een zucht trok ze de dekens weer over zich heen.
Daarna ging ze rechtop zitten en ze haalde Vulpix uit zijn pokébal.
'Pix!' Vulpix kwam vrolijk uit zijn pokébal en hij kroop meteen tegen Noa aan.
'Hé Vulpix, lang niet gezien', zei Noa met een flauwe glimlach.
Ze had Vulpix heel erg gemist toen ze onder water was.
Met Vulpix in haar armen viel Noa eindelijk in een slaap zonder rare dromen...


Reacties:


Soragek
Soragek zei op 15 mei 2010 - 21:19:
kort maar krachtig nee hoor leuke epi