Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Op weg naar Hollywood » Door

Op weg naar Hollywood

16 mei 2010 - 11:19

322

0

180



Door

"Yaaaay! Begint Lydia te roepen. De rest klapt vervolgens en Matt geeft me een zoen op mijn wang. Ik kijk heel blij. Maar dan begin ik te huilen. Matt slaat een arm om me heen. "Lieverd, wat is er?" "Ik kan het niet geloven, dat we door zijn." zeg ik. Matt loopt van het podium af met mij en loopt naar Lydia. "Volgens mij heeft ze nog een knuffel van je nodig." zegt Matt. "Oke." Ik leg mijn hoofd op Lydia's schouder. "Ik ben zo blij, maar ik geloof het niet. Dit moet een droom zijn." zeg ik. "Nee lieve Maggy, het is géén droom. Knijp jezelf maar." zegt Lydia. Ik knijp mezelf. "Au!" roep ik huilend. "Zie je wel! Het is geen droom!" Ik begin te huil-lachen. "Yaay, ik ben door!" zeg ik half huilend half lachend. Ik blijf nog een paar optredens bij Lydia en mijn ouders zitten. Dan moeten we weg. Lydia geeft me nog een snelle kus op mijn voorhoofd en dan neemt Martin Tweed ons mee. Naar dezelfde doorzichtige kamertjes als vorige keer. Dit keer zitten Matt en ik wéér in kamertje 2. Martin Tweed zegt weer: "Het gaat hetzelfde als de vorige keer. De twee kamertjes die door zijn mogen hard het podium oprennen. Hierna krijg je individueel een opdracht die je moet uitvoeren. Dan beginnen de live-shows... Maar, jullie waren toch al door? De jury moest kiezen... Dus er gaat nog een gevuld kamertje weg! Oke..." Martin Tweed draait zich om... En springt weer naar voren met nummer 2 in zijn handen! "Yes! We zijn weer door! Als ik de opdracht ook volhou, beginnen de liveshows!" roep ik. Matt geeft mij een hemelse zoen. We mogen nog even met onze familie praten en dan krijgen we een optreden van Jan Smit. We gaan daarna dineren met de jury met muziek van Marco Borsato. Admin gaat de individuele opdracht bekend maken. Het thema is... Nederlandse muziek...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.