Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Alpha » Una

Alpha

5 juli 2010 - 20:52

290

2

256



Una

http://1.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SKktvC-1RFI/AAAAAAAAA1k/JEqoMgwPSg8/s400/Messy+Black+Emo+Hair.jpg

Calista, kom naar het strand, nu.
Zijn bevel hamerde door mijn hoofd, ik kon het niet negeren. Ik grauwde, goed wetend dat hij het kon horen.
Moeten we echt?
Pédro voelde mijn woede, die alleen maar groeide bij het horen van zijn tegenzin.
Ja. We hebben geen keuze.
ik hoorde hoe mijn roedel zich razendsnel door het bos bewoog, onzichtbaar voor normale mensen. De sneeuw kraakte onder mijn poten, bomen flitsten voorbij. De maan stond hoog aan de hemel en wierp een zilveren licht over het strand en het water. Ze waren er al, zijn volledige roedel, die aanzienelijk groter was dan de mijne, stond ons op te wachten.
Ik hield mijn kop omhoog, weigerde voor hem te buigen.
Calista, wees voorzichtig, jammerde Andrez in mijn hoofd.
Zwijg, beet ik hem toe.
De grote, zwarte alfawolf kwam langzaam op me af gelopen. Onze functie was dezelfde, evenals onze kleur, maar toch voelde hij zich beter dan mij.
Je nam wel je tijd, zei hij minachtend. Hij wist net zo goed als ik dat ik meteen gekomen was.
Ik legde mijn oren plat in mijn nek en een zachte grom rolde tussen mijn lippen door.
Kom ter zake, Sam.
We hebben wat dingen aangepast, wat betreft jullie grondgebied. Het strand zal vanaf ook jullie oefenterrein worden, nu we weten dat jullie te vertrouwen zijn.
Mijn houding ontspande een beetje.
Bedankt.
Geen dank. Al moet je er wel tegen kunnen dat we zullen kijken.
Dat was dus de keerzijde van de medaille. Ik klemde mijn tanden op elkaar en deelde het nieuws mee met de groep. Ze gromden, en ik hoorde een venijnige blaf in de richting van de anderen.
Die trokken er zich niks van aan en legden zich met gespitste oren in het zand, klaar om onze training te aanschouwen. Stelletje uilskuikens...


Reacties:


BreakingDawn
BreakingDawn zei op 19 mei 2010 - 18:54:
Nicenice =)
Bericht bij nieuw stuk


Nynke
Nynke zei op 16 mei 2010 - 17:04: