Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Gotcha! » What The....

Gotcha!

16 mei 2010 - 13:30

295

3

308



What The....

Silvan
'En... Wat moet ik daar?' wilde ik weten.
'Weet ik veel! Ga bij de Cullens op bezoek, drink een kopje koffie... Koop een nieuwe DSi!' gilde Aro. Ik moest moeite doen om mijn lachen in te houden.
'Ja, maar wat moet ik tegen hen zeggen?' zuchtte ik geïrriteerd.
'Weet ik veel!'
'Misschien moet je zeggen dat je vanwege een inspectie komt,'suggeerde Caius. 'En voor het geval die blonde jongen je probeert te doden, neem Alec of Jane maar mee.'
'Wí¡t?' Aro draaide zich boos om. 'Waarom zou je haar Alec of Jane meenemen? Stel nou dat we aangevallen worden?' Caius staarde Aro indringend aan, en stak toen zijn hand uit. Aro zuchtte, en greep de hand vast.
Vrijwel meteen liet hij hem weer los.
'Oh, zo. Nou, maar ga maar dan.' Hij maakte zo'n gebaar van wieberen! 'En neem Alec maar mee.' Ik snoof even, en liep beledigd weg. Halverwege kwam ik Alec tegen, die met Felix stond te praten. Ik pakte hem ruw bij zijn arm, en trok hem mee.
'Jij gaat mee naar Amerika,'snauwde ik.
'Maar...' stribbelde hij tegen.
'Moet ik iets laten ontploffen?'
'Ik.. nee.. Ik ga l.. Maar.. Jane..'
'Die zoekt 't maar uit.' Ik glimlachtte liefjes naar Gianna, die ons aanstaarde alsof we buitenaardse wezens waren, en stormde met hem naar Amerika.

Domenico
Twee dagen later...
Ik lag relaxed op mijn bed, te luisteren naar Coldplay.
'Now the Old King is dead, long live the King,'zong ik zachtjes mee.
'Domenico?' Er werd op mijn deur geklopt.
'Ja?' riep ik terug. Esmé kwam binnen.
'Ze zijn er.' Meer dan dat hoefde ze niet te zeggen. Ik vloog overeind, zette mijn Cdspeler af, en volgde Esmé naar beneden.
Tot mijn verbazing zag ik Alec staan, en een onbekend meisje. Ik had Aro verwacht en Jane, en heel misschien Alec, Marcus of Caius....


Reacties:


BreakingDawn
BreakingDawn zei op 9 juli 2010 - 15:54:
Silvan en Aro (L)
melding bij meer


justAgirl
justAgirl zei op 7 juni 2010 - 16:50:
hahaha, dit is echt een geniaal verhaal
met de dsi
schrijf je nog verder misschien


chocojunk
chocojunk zei op 22 mei 2010 - 12:22:
Aro is nog geniaaler dan hij normaal als is x'D Ghaha En Silvan í­s gwn geniaal.
Ik glimlachtte liefjes naar Gianna, die ons aanstaarde alsof we buitenaardse wezens waren, en stormde met hem naar Amerika.
x'D