Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 13.They are sweet boys.

Trip to hell!

16 mei 2010 - 15:07

747

1

277



13.They are sweet boys.

Je werd wakker, de duizeligheid was over maar je voelde je nog niet helemaal in orde. Je opende zachtjes je ogen en je keek stil rond. Je zag dat je op de zetel lag . Je probeerde voorzichtig op te staan, maar het lukte nog niet, je spieren waren nog te zwak. Je kreunde toen je je wou omdraaien maar het niet lukte. Blijkbaar had je de aandacht getrokken door je kreun want ineens stond Bill voor je neus. Hij knielde voor je neer en wreef met zijn hand zacht over je voorhoofd. Bill zei lief 'How do you feel now?' je zei met een schorre stem 'Better, but my arms and leggs...' Bill knikte en zei lief 'Do you want to eat something?' je knikte zachtjes. Bill ging terug recht staan en hielp je recht. Maar toen je recht stond zakte je al meteen weer door je benen. Bill greep je nog net op tijd beet en nam je op zoals een baby. Hij liep met jou in zijn armen naar de keuken, waar de andere jongens zaten te eten. Alle blikken waren meteen op jou gericht toen Bill met jou de keuken binnen kwam. Bill zei iets tegen de jongens, maar je verstond het weer niet. Bill zette je voorzichtig neer op een stoel naast Tom, hij zelf ging schuin over je zitten. Bill zei vriendelijk 'Take what you want.' er lagen nog 3 pizza's op de tafel,je besloot de middelste te nemen maar hij lag te ver naar de andere kant zodat je er net niet bij kon. Je zei zacht 'Euhm,... can I have that one?' je keek vragend naar de jongen voor je. De jongen met bruin haar antwoordde vriendelijk 'Georg.' Bill zei meteen 'That's Gustav.' en hij wees even naar de andere jongen. Je knikte zacht en je zei 'Georg can I have that one there please?' je wees naar pizza die in het midden stond. Hij knikte en gaf hem aan jou, je sneet er een klein stukje af en de rest zette je terug weg. Je at je pizza snel op, en keek dan naar je bord. Bill had het gemerkt en zei vriendelijk 'Do you want to take a shower?' je knikte zacht, Tom grinnikte even en zei dan 'Come,then I'll bring you to the bathroom.' je stond op en volgde Tom. Net voor jullie de keuken verlieten riep Bill iets naar Tom, waarop Tom boos iets terug mompelde. Tom trok je mee naar de badkamer en zei dan 'Here it is, I'll bring your clothes after you took a shower. Give a sign if you're ready, good? je knikte, Tom legde nog even uit waar alles lag en verliet dan de badkamer. Je deed de deur op slot en liep naar de douche. Je zette hem op,je begon je uit te kleden. Daarna ging je onder de douche staan en liet je de warme stralen je huid raken. Het voelde goed, na al die dagen begon je je toch wel vies te voelen. En dan deed een douche toch deugd. Je nam wat shampoo en je zeepte je lichaam en je haren in. Daarna spoelde je je af en wikkelde je jezelf in een handdoek. Je droogde je goed af en voelde nog even of hij wel goed vast hing. Daarna deed de de deur los en riep je Tom. Tom kwam de hoek om met je kleren en gaf het aan je. Je zei zacht 'Thank you. Euhm can I borrow this hairbrush please?' Tom haalde zijn schouders op en zei 'I am going to ask it Bill, that's his stuff.' je knikte en je deed de deur terug vast en je begon je aan te kleden. Je was blij toen je zag dat Tom je niet zo'n hoertjes outfit had gegeven. Je deed je kleren aan en even later hoorde je iemand kloppen. Je deed de deur open en zag Bill voor je staan. Bill zei vriendelijk 'What was the problem?' Je zei zacht 'Can I borrow your hairbrush?' Bill knikte en zei 'Of course, if you need another thing you can take it.' je glimlachte en zei dan 'Thank you.' Bill keek je lachend aan en vertrok. Je deed je haar, make-up hoefde niet het was toch al avond. Je ruimde alles netjes op, en verliet dan de badkamer. Je snapte het eigenlijk niet goed. Waarom was je ontvoerd? En waarom deden je kidnappers zo lief?
Daar moest je zien achter te komen...

Leave a comment please.


Reacties:


4passions
4passions zei op 17 mei 2010 - 15:26:
JA idd^^ en iedereen verteld zijn naam enzoXD

there's gotta be a reason...

verde
xx