Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » its a real life.. maybe not! » the day at school

its a real life.. maybe not!

17 mei 2010 - 1:07

548

0

407



the day at school

saai XD maar lees!! XD

Sommige dagen voel ik me echt blij, maar eens de vakantie afgelopen is, word het voor mij een hell. Een raar gevoel raast in mijn buik. Geen goed gevoel, eerder een naar gevoel. Ik moet pilletjes nemen voor de stress, maar ben het al een paar keer vergeten, ik vind het alleen nodig als het school is. Morgen terug naar school, die gedachte laat me misselijk worden. De leerkrachten, De leerlingen,.. het is voor mij gewoon een marteling. Ik zit liever thuis in me eentje op het bed muziek luisteren. Maar nee, me ouders moeten me maar naar school sturen! Ze doen het voor mijn bestwil, dat weet ik, maar toch. Voor mij heeftschool geen nut. Het is toch al goed dat je kan praten, lezen en rekenen? Of niet?. Ik zucht eens. En laat me neer zakken en staar voor me uit. het enige wat ik kan doen is.. Niets. Ik trek me pyjama aan en kruip stil in bed. En probeer zo lang mogelijk wakker te blijven. Zo gaat de tijd niet snel. Toch val ik in slaap. *triiingg* ik zucht en sla me wekker uit. “LINSEY OPSTAAN!”¯ hoor ik mijn moeder schreeuwen. Ik zucht “ja-ah”¯ kreun ik en blijf liggen. “LINSEEY OPSTAAN NU!”¯ schreeuwt deze keer mijn vader. Ik zucht en sta op. ik kleed me aan, doe me haar en loop naar beneden. Ik doe mijn schoenen en jas aan . hopelijk hebben we een paar uur studie! Ik laat me op de bank vallen. Ik sta op en neem mijn pilletje en slik het door. Na 5 minuten ben ik wat rustiger. “ik heb geen zin”¯ zeg ik tegen me moeder. “je kan niet thuis blijven!”¯ ik zucht. “we moeten vertrekken”¯ zegt mijn vader. Ik stap in de auto en zet me muziek aan. na 10 minuten rijden zijn we er al. Slecht gehumeurd stap ik uit de auto pak me boekentas en zeg gedag. Ik loop de grote gevangenis in en loop naar een bankje. Als de laatste kinderen binnen zijn sluit een mevrouw de deur en zet er een grote slot op. “ik wil hier weg”¯ mompel ik tegen me eigen. Ik trek me benen op en leg mijn hoofd erop. De bel gaat en ik sta op en loop naar de rij. Kiara, Emilie, Fatlume,.. zijn aan het praten en bekijken me vies. ‘jeej’ denk ik sarcastisch. De meneer van Nederlands komt aangelopen met een glimlach en ik bekijk hem zuur. We lopen de klas in en doe mijn jasje uit. en ga op MIJN plaatsje zitten helemaal van voor. Ik wil me boek pakken als ik merk dat ik me boek ben vergeten. ‘shit’ ik steek mijn hand op. “heb me boek niet bij”¯ zeg ik stil. De meneer kijkt me zuur aan. “geef je agenda dan maar”¯ zegt hij en steekt zijn hand uit ik geef mijn agenda en zucht. ‘alweer een nota erbij, i kwou dat we een andere leerkrachten hadden’ denk ik in me eigen. Ik schrijf alles op een blaadje en de bel gaat. ‘yes 1 uur voorbij’ denk ik in me eigen.
na 7 uur is de school uit en loop ik naar de plaats waar me moeder me opwacht. we rijden naar huis. ik stap uit de auto en ga traag de woonkamer binnen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.