Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » buitengewone liefde (h/d) » nog 1

buitengewone liefde (h/d)

19 mei 2010 - 11:11

511

1

323



nog 1

dit is een stukje van hoofdstuk 9 de rest komt nog x kitty ps madoc betekent geluk sunanda betekent kind van de zon

Wel toen je vader nog niet een afschuwelijk uiterlijk had was hij best knap. Toen hij besloot om een vrouw te vinden ging hij op zoek naar een elf omdat dan zijn kind machtiger zou zijn. Hij ging naar het elfenrijk en ontmoette je moeder de prinses van het elfenrijk. Je moeder moest eerst niet van hem weten maar zij kende hem niet en zo kon hij haar misleiden uiteindelijk zegde ze toch toe. Ze trouwden en ze raakte zwanger van hem. En toen gebeurde er iets wat niemand verwachte. Hij hield van zijn lieve kleine dochter meer dan van zijn vrouw of wie ook ter wereld. Toen je moeder niet meer onder zijn invloed was, nam ze je mee en verstopte je bij je ouders. Toen Voldermort erachter kwam was hij razend. Hij vermoordde je moeder want zij had je bij hem weggehaald. Jaren bleef hij zoeken, zelfs nu zoekt hij je nog want het enige wat hij wil is zijn dochter terug. Ik kijk naar Hermelien om haar reactie te peilen. Ze kijkt me geschokt aan. “Maar hoe hoe …”¯ stotterde ze. “Hoe weet je dit allemaal.”¯ Omdat hij naar mij kwam voor te helpen zoeken. Ik was even verbijsterd als jou. En stuurde hem weg…
(uit het oogpunt van Hermelien)

Terwijl ik en Draco terugkeerde naar mijn afdeling ben ik te geschokt om maar iets te zeggen. Halverwege stopte ik bruut. Draco liep me bijna omver. “Wat is er schat?”¯
Vroeg hij. Mijn ouders hebben al die tijd gelogen tegen me. “Ze deden het met een goede reden, schat”¯ Antwoorde hij sussend. Ik knikte en vroeg kom je met me mij naar de leerlingen kamer. “Ja natuurlijk”¯ zegt hij. We stapten verder tot de dikke dame. “Wachtwoord?”¯ vraagt ze. Zuivervrij. “Correct”¯ antwoord ze. “Wat een raar wachtwoord.”¯ Zegt Draco. Ik weet het. “WAT DOET HIJ HIER”¯ schreeuwde een woedende Harry. Ik schrok me een ongeluk. Maar toen hij mijn behuilde gezicht zag werd hij wat milder en vraagt :”¯wat is er gebeurd ?”¯ niet hier is mijn antwoord. Ik ga naar de slaapzalen en Draco en Harry volgen me. Ron is verdwenen blijkbaar. Als ik er ben ga ik op mijn bed zitten zucht ik en vertel ik alles wat Perkamentus ook zei. Als ik uitgepraat ben, staart hij me aan met zijn mond lichtjes open. Ik kan het niet laten om even te grinniken om zijn blik. Geirriteerd sluit hij zijn mond.
"Je zegt juist dat Voldermort je vader is en je lacht?!" zegt Harry. Sorry mompel ik. Hij zucht. "Ik ben weg." Zegt hij terwijl hij van mijn bed kruipt. Als hij de deur heeft toegeslaan, voel ik zachte lippen tegen mijn wang. Ik grijns en draai mijn hoofd naar Draco. AL kussend vallen we achterover. Draco zeg ik. "Mmmm" is zijn antwoord. Hoe gaan we de baby noemen."Wel wat dacht je voor een meisje Jessie en voor een jongen Draco junior." Somt hij op. Draco serieus, nee wat dacht je van Madoc voor een jongen en Sunanda?
"klinkt goed" Mompelde Draco. Dat is dan beslist ik ben benieuwd wat het word


Reacties:


milosafarm
milosafarm zei op 6 aug 2010 - 19:26:
snel verderrrrr!!!!!!!!!