Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Our house » 10, six, ten, tien

Our house

22 mei 2010 - 10:33

199

0

160



10, six, ten, tien

I (L) Keep Awake-100 Monkeys!

Dag later
Ik liet mezelf vallen in een bloemenveld. Ik bleef hier lekker alleen. Niemand kwam hier naar toe. Punt Uit.
'I will kill you in your Sleep, so you better Try Try to keep Awake!'klonk er uit mijn broekzak. Grommend nam ik op.
'ja?'
'Waar zit je?? We zoeken je al jaren!' Alec klonk nogal hystirisch.
"Dat kan niet, wnat ik lig hier net twee minuten,'zei ik droog. Hij gaf geen antwoord, alleen:'Kom nou maar.'


ik staarde naar het tv scherm terwijl Bink druk bezig was op de WII. hij was aan het boksen.. en hij stond te verliezen wat de boze blik op zijn gezicht verklaarde. toen hij verloren had gooide hij boos de afstadndsbieding weg.

Ik liet me doodmoe op bed vallen. Het was vals alarm geweest en we hadden dus de hele nacht voor niks gerend. Al snel viel ik in slaap. Ik droomde over dat ik in een ziekenhuisbed lag met een kindje in mijn armen. Seth kwam binnen, hij zat onder het bloed. 'Tja, het is nu eenmaal zo. Je zal het ermee moeten doen,' zei hij glimlachend. Ik schoot gillend overeind. Memphis was waarschijnlijk naar de Cullens. Ik rende er ook naartoe en ramde op de deur.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.