Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » 27

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

22 mei 2010 - 18:52

377

0

155



27

Avond Na Xmas!

'Dankje james!'zei ik dankbaar, en liep wankel het trapje op.
'Woohps,'giegelde ik, toen ik bijna een kat plette. Ik had í­ets te veel op...
Ik haalde wonder boven wonder mijn kamer, en opende de deur.
Ik merkte het nie top dat de deur niet op slot zat. Ik wankelde naar de woonkamer ,waar iemand TV zat te kijken.
'Hi,'zei ik met een dubbele tong. Hij keek op.
'Hey, Heather,' Ik giegelde weer.
'Weetje,'zei ik toen .'Je bent ongeloofelijk Sexy!' Ik liep naar hem toe, en legde mijn handen op zijn borst.
'Ehm, volgens mij ben je dronken,'zei hij zwakjes. 'Ik breng je wel naar bed.' Teleurgesteld liet ik me instoppen.


Ik strompelde door het trappenhuis en gooide mijn deur open. daarna strompelde ik naar de bank waar ik me op liet glijden.

volgende dag
Ik werd wakker, en ahd een enorme kater. Koppijn, je kent het wel...
'Good Morning, sleeping Bueaty' Een jongens/mannen stem kwam onhandig binnen. Ik keek op, en zag iemand die ik eerst niet herkende.
Hij had een dienblad met een boterham met Pindakaas en een beker melk erop.
'I'm sorry,'verontschuldigde hij zich. 'Ik had geen idee hoe de broodrooster werkte.' Ik keek hem wazig aan.
'Joe Jonas!'flapte ik er ineens uit.


ik wist dat ik tegen iets aan lag, maar wat wist ik niet. het voelde warm. dus iets levend. en het was te groot voor een dier. dus het moest ee mens zijn.ik rekte me even uit en liet me arm gewoon vallen. het viel op ietrs zachts. 'au!'horde ik. snel trok ik me arm terug. 'oopz'mompelde ik

'Eh.. Ja?' hij klonk nogal verbaasd. 'Dat ben ik..' Ik grijnsde.
'What the fuck are you doing here?'
'Nou.. Ik kwam je een fijne kerst wensen.. Maar je was er niet, dus heb ik zelf maar kerstmis gevierd.. Met je buuf.. Nice women!' voegde hij erbij.
'Yeah, I know.. Maar ik blijf het weird vinden!' Hij grijnsde, en trok me overeind.
'Wat dacth je van een pyama dag?' stelde ik voor. Hij knikte.
'Okay.. Hoe gat dat?' Ik lachtte.
'Heel simpel, Je gaat voor de TV zitten met en zak chips en zo, kijkt een film of tv..' Hij knikte.
'Okay.. Lets do it!'


ik krulde me op en voelde hoe ene deken over me heen werd gelegd. ik mompelde iets onverstaansbaar


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.