Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Is he really as bad as I thought? [DM] » Chapter 3, Surfing Lessons

Is he really as bad as I thought? [DM]

20 mei 2010 - 18:16

1341

5

223



Chapter 3, Surfing Lessons

Gedachtes zijn groen. Reacties zijn altijd welkom <3

’s Ochtends word ik rond tienen wakker. Ik neem eerst een douche en trek dan een korte broek met een hempje aan, het is echt prachtig weer hier. In Engeland zou het nu keihard regenen. Ik heb honger, dus ik loop naar beneden en tref weer een briefje aan.

‘Pauline en Draco,
wij zijn een dagje aan het winkelen in Parijs,
we zijn vanavond rond een uur of 6 wel terug.’


Ik zucht, een hele dag alleen met Draco. En dat nog wel na dat gedoetje gisteren. Ik zucht nog een keer. Dan ga ik maar een Engels ontbijt maken. Een gebakken eitje met bacon, daar hou ik echt van.
Terwijl ik aan het bakken ben hoor ik Draco naar beneden komen.
‘Dat ruikt lekker zeg,’ zegt hij grijnzend, ‘maak je ook een ontbijtje voor mij?’
‘Dream on,’ antwoord ik verveeld.
‘Als jij een ontbijtje voor mij maakt, leer ik je straks surfen.’
‘Nou, oké dan.’
Ik pak een bord, gooi alles erop voor Draco en zet het voor hem neer op tafel.
‘Ziet er lekker uit,’ zegt hij, terwijl hij me aankijkt.
‘Eet smakelijk dan,’ antwoord ik glimlachend.
Ik maak ook wat voor mezelf en ga dan tegenover hem zitten.
‘Lekker geslapen?’ vraagt hij me.
‘Ja hoor,’ zeg ik glimlachend, ‘jij ook?’
‘Super, sweet dreams hè,’ zegt hij knipogend.
‘Moet ik weten wat je nu bedoelt?’
‘Gisteravond zei je toch: “Dream on”ť?’
‘Ehm, ja,’ zeg ik aarzelend.
‘Dat heb ik letterlijk genomen.’
‘Oh.’
Hij lacht om mijn droge reactie en pakt dan onze borden en ons bestek op en zet het op het aanrecht.
‘Ik ga me omkleden,’ zegt hij daarna, ‘want we gaan surfen, weet je nog?’
‘Ja, dat weet ik nog, ik ga me ook omkleden.’

Ik loop naar boven en trek daar m’n bikini en een short aan. Dan loop ik weer naar de woonkamer, waar Draco al staat te wachten. We lopen samen door de woonkamer naar de tuin. We naar de schuur. Daar staan een paar surfboards. Hij geeft me er één aan en pakt er zelf ook één. Daarna lopen we samen de schuur weer uit, naar het strand.
Wow, het is hier echt mooi weer.
Draco loopt voor me uit en springt zo in zee.
Dat lijkt mij dan weer net iets te koud. Ik stap voorzichtig de zee in en laat m’n surfboard op het strand liggen. Ik zie Draco verder de zee in surfen. Ik wist niet dat hij dat zo goed kon. Nou ja, ik weet ook niet zoveel van hem, maar goed.
Brrr, dat water is echt koud! Daar ga ik nog niet in hoor!
Ik loop iets verder en ga op een steiger zitten met alleen mijn voeten in het water, terwijl ik naar Draco kijk.
Damn, ik wou dat ik zó kon surfen, hij is echt heel goed!
Na een tijdje zo gezeten te hebben komt Draco het water uit gelopen.
Hij ziet er écht sexy uit zo, met z’n haar in de war en oh my god, hij heeft een sixpack!
Hij ziet me kijken en grijnst.
Shit!
Ik bloos.
‘Wil je nou nog leren surfen, of blijf je daar zo zitten?’
‘Hoe kan ik nou leren surfen als jij zelf aan ’t surfen bent?’
‘Ik ben er nu toch,’ zegt hij en hij geeft me een knipoog.
‘Nu wel ja,’ geef ik toe.
‘Nou, kom op dan,’ zegt hij en hij loopt naar zee toe, ik volg hem.

Een paar uur later lopen we hongerig het huis binnen. Anders dan een paar uur eerder, kan ik nu surfen! Draco is echt een goede leraar.
‘Je bent echt een snelle leerling,’ had Draco met een tevreden glimlach tegen me gezegd.
‘Of jij bent gewoon een goede leraar,’ zei ik toen tegen hem.
Eigenlijk is hij wel aardig, ik snap alleen niet waarom hij dan niet aardig doet op school, maar hier wel. Nou ja, eerst deed hij ook niet aardig tegen me als onze ouders weer eens bij elkaar op visite waren. Hij is veranderd, waarom weet ik niet, maar daar kom ik vast nog wel achter.
Ik plof neer op een stoel aan de tafel.
‘Nu mag jij lunch voor mij maken, want ik heb jouw ontbijt gemaakt,’ zeg ik tegen Draco.
‘Alleen omdat jij het bent,’ zegt hij met een knipoog.
‘Mooi zo,’ zeg ik glimlachend.
‘Hou je van tosti’s?’ vraagt hij me.
‘Ja, lekker.’
Na een tijdje zet hij een bord met twee tosti’s bij me neer, ik neem een hap en
Wow, die tosti’s zijn echt lekker.
‘Zijn ze lekker?’ vraagt hij glimlachend.
‘Heerlijk,’ zeg ik glimlachend terug en neem nog een hap.
Even later komt hij tegenover me zitten met een paar tosti’s en we zeggen een tijdje niks, genietend van de tosti’s, haha.
‘Zullen we zo weer gaan surfen?’ vraagt hij met volle mond.
‘Haha, ja, is goed hoor,’ zeg ik lachend.
‘Wat is er?’ vraagt hij, weer met volle mond.
‘Haha, nou, je hebt je hele mond vol.’
‘Ja dus?’
‘Nou, het ziet er best wel schattig uit.’
‘Dus, je vindt me schattig?’ vraagt hij grijnzend.
‘Misschien wel,’ zeg ik lachend.
‘Dus je vindt me wél schattig,’ zegt hij grijnzend.
‘Dat zei ik toch net al.’
‘Ik wilde het zeker weten.’
‘Is het zo belangrijk voor je dan?’ vraag ik lachend.
‘Misschien wel,’ grijnst hij.
Ik zie dat hij zijn tosti’s op heeft, dus vraag ik: ‘zullen we weer gaan?’
‘Je vindt surfen wel heel leuk hè?’
‘Misschien heb ik gewoon een leuke leraar,’ zeg ik en ik geef hem een knipoog.
‘Dus, ik ben leuk?’ vraagt hij grijnzend.
Shit, wat moet ik nu zeggen?
‘Als leraar wel, want je geeft goed les,’ zeg ik lachend.
Hij kijkt me met een pruillipje aan en ik lach weer.
‘Gaan we nou nog?’
‘Ja.’

Na een paar uur gesurft te hebben gaan we doodmoe naar huis.
Surfen is echt vermoeiend zeg! Maar wel heel leuk. Vooral die met cutie Draco. Shit, zo mag ik niet denken. We zijn echt elkaars tegenpolen, hij is een Slytherin en ik een Gryffindor. En hij is niet eens zomaar een Slytherin, hij is dé Slytherin. Hij wordt soms zelfs wel eens the Slytherin Prince genoemd, wat hij waarschijnlijk zelf bedacht heeft want hij is nogal arrogant. Of het was sletje Parkinson. Ik haat haar echt zó erg. Stom kind, ik zou haar wel willen...
‘Pauline!’ roept Draco opeens, mij uit mijn gedachten halend.
‘Ja?’ roep ik terug.
‘Kan je even komen?’ roept hij, ‘ik ben in de woonkamer.’
Ik spring van mijn bed af en loop naar beneden.
‘Wat is er?’
‘Mijn ouders en jouw ouders vonden het een leuk idee om met zijn allen uit eten te gaan en daarna nog te winkelen in Parijs, ze willen iets kopen voor je verjaardag.’
‘Oh oké,’ zeg ik verrast, ‘wanneer gaan we?’
‘Ze komen over een half uur,’ zegt hij, ‘en je moeder vroeg me tegen je te zeggen dat ze wilde dat je dat ‘ene leuke jurkje’ aantrok.
Ik zucht, mijn moeder weet dat dat jurkje niks voor mij is! Het is een zwart strapless cocktailjurkje, met een poffende onderkant. Ik vond hem meteen al niks, niet dat ik hem ooit gepast heb, maar goed.
‘Bedankt Draco,’ zeg ik en ik loop naar boven.
Ik heb besloten om toch maar dat ‘ene leuke jurkje’ aan te doen, omdat mijn moeder dat zo graag wil. Als ik hem aanheb kijk ik en de spiegel.
Wow! Hij is toch niet zo stom als ik dacht, hij staat best leuk!
Draco komt binnenlopen en fluit goedkeurend, onwillekeurig bloos ik.
Hij ziet er trouwens ook best cute uit, in dat pak.
‘Komt u mee, madame?’ zegt hij en hij strekt zijn hand naar me uit, die ik lachend aanpak. Ik volg hem naar beneden, de trap af. Waar onze ouders op ons staan te wachten. Ze kijken ons blij aan, ik heb geen idee waarom. Opeens weet ik het, ze denken natuurlijk dat we samen iets hebben! Die keren dat ze zagen dat Draco mijn hand vasthield en nu weer!
Shit, hoe kom ik hier onderuit?
‘Je hebt hem toch aangedaan!’ roept mijn moeder enthousiast als ze mijn jurkje ziet.
‘Inderdaad,’ zeg ik droog, waar Draco om moet lachen.
Lach nou niet! Straks denken ze echt dat we wat hebben. Shitshitshit.
‘Gaan we weer Verdwijnselen?’ vraag ik, terwijl ik het antwoord toch al weet.
‘Ja, natuurlijk,’ zegt Lucius, terwijl hij goedkeurend naar me kijkt.
Oh my god, waarom kijkt hij zo?
Ik pak mijn moeders hand vast, zij begeleidt mij en Draco en de rest kan natuurlijk apart. Ik voel een ruk achter mijn navel en we Verdwijnselen...


Reacties:


Hermione
Hermione zei op 27 feb 2014 - 11:40:
Draco


Moonzzz
Moonzzz zei op 7 juni 2010 - 21:06:
leuk verhaal !!!!!!!!!!!


SusieSimon
SusieSimon zei op 24 mei 2010 - 10:12:
leuk verhaal
Ga je snel verder?
en mag ik een melding?
xx


xEmma
xEmma zei op 20 mei 2010 - 20:53:
Superleuk<3
En ja, Draco is gewoon cute, dan krijg je dat (:
Xoxo


realMe
realMe zei op 20 mei 2010 - 19:39:
oh leuk
snel verder
mag ik een melding