Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » De laatste toon na de slag. » Hoofdstuk 7

De laatste toon na de slag.

20 mei 2010 - 19:32

315

0

207



Hoofdstuk 7

Nelana kon er niet meer tegen. Ze werd gek! Waarom gebeurde dit haar allemaal? Wankelend kwam ze overeind, met een bezweet hoofd liep ze naar de wasbak en keek in de weerspiegeling van het laagje water in de bak. Ze zag er slecht uit, ze had waarschijnlijk koorts. Ze had rode kringen om haar ogen en had een verlopen gezicht. Ze had ook nog is vreselijke hoofdpijn. Ze kon maar beter even naar madam Pleister gaan. En sorry zeggen tegen Rinja kon ook geen kwaad. Ze heeft best wel gemeen gedaan tegen haar.. Zou Rinja haar nu haten? O wat is ze toch stom geweest! Waarom deed zo nou weer zo tegen Rinja, nu heeft zo ook nog eens haar beste vriendin verloren.. Nelana liep sloffend de wc uit op weg naar de ziekenzaal. Bij elke stap die ze zette leek het alsof ze in een lift zat, alsof ze heen en weer werd geslingerd. Eenmaal aangekomen klopte Nelana op de deur. “Binnen!”ť Zei een aardige stem aan de andere kan van de deur. Nelana deed met moeite de deur open, ze had zowat geen kracht meer in haar armen. Madam Pleister keek geschokt op toen ze het benauwde gezicht zag van Nelana. “O mijn kindje, gaat het wel?”ť Madam Pleister kwam vliegensvlug naar haar toe en sloeg een warme deken om haar heen. “Je hebt hoge koorts, kom maar mee.”ť Zei ze terwijl ze een bed opschudde. “Zo, ga hier maar liggen. Heb je misschien dorst? Of heb je honger?”ť Madame Pleister hielp Nelana mee naar het bed en dekte haar toe. Nelana sloot haar ogen al, ze had er geen fut meer voor om nog wat terug te zeggen. Madam Pleister schonk een glas water voor haar in en legde er medicijn naast. Nelana lag al de hele middag te slapen, het werd steeds donkerder, en donkerder, en donkerder. Totdat de nacht viel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.