Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » De laatste toon na de slag. » Hoofdstuk 9

De laatste toon na de slag.

20 mei 2010 - 19:32

270

0

231



Hoofdstuk 9

“Nelana! Wakker worden!”¯ riep een stem. Nelana werd schrikkend wakker terwijl ze heen en weer werd geschut. “H-huh, waar ben ik!”¯ riep Nelana uit. “Je bent in de ziekenzaal, je moet snel mee Nel. Er is iets vreselijks gebeurt.”¯ Zei de stem weer. Nelana besefte toen pas dat het Rinja was die druk tegen haar aan het praten was. Nelana kwam overeind. “Auw!”¯ Er stook iets in Nelana’s hand, het was het klipje. Ineens wist ze weer wat er die nacht gebeurt was. “Nelana! Er is echt iets vre..”¯ Voordat Rinja de zin kon afmaken zei Nelana er al doorheen “Miranda is vermoord.”¯ Nelana liet met een ijskoude blik het klipje zien. “M-maar, heb jij haar vermoord?”¯ Rinja keek met een bange blik naar Nelana. “Nee, nee echt niet. Gister avond was ik wakker. Ik keek naar buiten en allemaal bloed op het raam en ik zag haar hangen, het klipje..”¯ Nelana begon weer tranen te krijgen. “Ik vind dit niet meer leuk, ik wil naar huis..”¯ Nelana ging liggen en deed de dekens over haar hoofd heen. “Nelana, we kunnen niet naar huis. Niet nu, nog even vol houden..”¯ Rinja ging op het bed zitten en trooste Nelana. “Nelana, Rinja meekomen!”¯Beveelde Madam Pleister. “Het is hier niet veilig! Ga naar je afdeling. Daar zal jullie afdelingsleider jullie toespreken.”¯ Madam Pleister liep vervolgens de zaal uit. Nelana en Rinja liepen zweigent naar hun afdeling. Steeds keek Nelana even naar het Klipje. Wie zou Miranda hebben vermoord? Ze was een super rustig verlegen meisje dat bijna niets zei. Waarom zouden ze zo’n persoon hebben vermoord. Wat is er gaande, op Zweinstein?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.