Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sprookjes » Het Kauwgompje » Het Kauwgompje

Het Kauwgompje

21 mei 2010 - 8:49

243

1

300



Het Kauwgompje

Het is pauze, alle kinderen lopen buiten.
Ze spelen en gillen, maar er is ook een groepje die stiekem aan het snoepen zijn (dat dus echt MEGA verboden is op de piramide). Het is Joris, hij heeft een zakje met kauwgompjes in zen hand. Hij deelt ze uit aan zijn vrienden, het gaat zó snel! Toen het zakje leeg was zat iedereen te kauwen, op één na.. Hij was zijn BESTE vriend vergeten! "Oo sorry!" roept Joris verschrikt uit. "Ik.. Ik heb helaas niks meer voor je... Is dat erg?" Joris kijkt een beetje bang want want opeens begint zijn vriend vreselijk te huilen en rent dan naar de meester toe die op het plein staat en veraad zijn vriendjes. Ze drukken snel allemaal hun kauwgompje in een papiertje en kijken allemaal heel ontschuldig. De beste vriend van joris is ondertussen druk bezig met het veraden over de kauwgom. De andere kinderen gaan zich er mee bemoeien maar de meester staat op het punt ze dan straf te geven als ze door blijven gaan. Dus algou sotnden alle kinderen al weer dood normaal lekker te spelen. De jongens wisten al meteen hoe laat het was toen de meester op de kinderen afkwam. Ze moesten allemaal straf werkschrijven behalve (die beste vriend van Joris). Hij deed zen handen in zen zakken en liep door maar ineens stond hij stokstijf stil... Hij grabbelt in zen broekzak... Hij had gewoon het kauwgompje in zen zak gestopt....


Reacties:


liefmeisje zei op 18 juni 2014 - 12:15:
Ik snap het verhaal niet helemaal, maar het is wel knap dat je dit al schreef toen je 11 was ;-)