Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » part 10

Save your kisses for me..!x [TC]

22 dec 2008 - 20:56

818

1

218



part 10

Ik zit thuis, ik ben de kamer van Bill niet eens binnen gegaan, ik kon het niet, je kan nu zeggen dat het mijn schuld niet is, maar ik heb wel het gevoel dat het mijn schuld is! ‘Tom, we zijn thuis!’, hoor ik pap beneden roepen. Ik negeer het en staar voor me uit in het donker. Ja het is donker, mijn licht is uit, mijn gordijnen zijn dicht, geen straaltje licht dat binnen komt! Dan wordt er op de deur geklopt. ‘ga weg!’, roep ik. ‘Tom?’, ‘Rot fucking op!’, ‘Tom, laat me binnen!’, hoor ik mijn vader roepen. ‘Neen, ga weg! Laat me alleen!’, zonder dat ik nog maar iets zeg komt pap al binnen. ‘Jemig wat is het hier donker!’, en hij doet het licht aan. ‘Doe uit.’, mompel ik. ‘Wat, waarom, wil je opeens zo iemand worden dat de buitenwereld wilt uitsluiten?’, ik schud mijn hoofd, ‘voor eventjes maar.’, zeg ik. ‘Tom daar help je Bill niet mee.’, ‘ik wil Bill niet helpen, dat die jongen toch lekker naar de hel loopt!’, roep ik. Dan besef ik dat die woorden niet nodig zijn, dat ze overbodig zijn en weg moeten, als ik kon zou ik een gom pakken en ze weggommen en zeggen dat Bill nu naar mij moet komen en me nooit meer zo mag laten schrikken, maar dat kan niet. Ik zucht. Pap komt naast me op bed zitten. ‘Tom je moet zo niet praten over Bill, die jongen heeft je nu meer nodig dan anders.’, ik zucht. ‘Hij haat me pap, hij heeft me helemaal niet nodig, dit zou niet gebeurt zijn als hij me niet kende.’, ‘dat is niet waar Tom!’, ‘jawel pap, dat is wel waar, het is gebeurt toen hij tegen me schreeuwde!’, ‘wat schreeuwde hij dan net?’, ‘dat ik hem met rust moest laten, dat ik uit zijn hoofd moest.’, ‘zie het is niet jou schuld, zijn hoofd sloeg op hol Tom, uit dat gene dat hij je verweet kan ik uitmaken dat hij enkel aan jou kon denken.’, ‘denk je?’, hij knikt. ‘je ziet zelf maar wat je doet, maar laat hem nu niet in de steek Tom, niet nu!’, met die woorden gaat pap weg.


-twee weken later-
--Duitse lesÃ¢â‚¬â€ť
---Dinsdag---

Ik zit verveelt naar het bord te kijken. Er staan allemaal Duitse woordjes, alsof ik die nog niet ken. O je vraagt je vast af of ik Bill ben gaan opzoeken, nou, ik ben hem één keer gaan opzoeken. Daarna niet meer, ik kon het niet, het enige wat ik heb gedaan is de kamer ingegaan en toen was ik weer weg. Ik kon het niet aan, Bill daar zo te zien. Ze zeggen dat Bill al weer een week thuis is, dat kan ik weet het niet. ‘Tom let je wel op?’, ik kijk op en kijk recht in het gezicht van de leraar. ‘hu? Wat? Sorry ik lette niet op.’, ‘ja dat had ik door meneer Kaulitz, ik zei net dat Bill vandaag terug kwam.’, ik knik, ik ga nou niet enthousiast lopen doen. Ik tik wat met mijn pen op de bank, maar wanneer de deur opengaat draai ik meteen mijn hoofd naar de deur, daar staat hij, de jongen die ik al die tijd naast me heb moeten missen. Hij ziet bleek, neen, niet bleek, wit, zijn ogen stralen niet meer, zijn haar hangt onverzorgd naast zijn gezicht. Hij heeft een papiertje af aan de leraar en komt dan naast me zitten, hij neemt zijn boeken. Wanneer hij zijn pen wilt nemen uit zijn pennenzak zie ik hoe hard hij trilt, zijn hand beeft helemaal. Ik kan het niet aanzien en neem zijn hand vast. Maar al snel laat ik die los als ik zie hoe kwaad hij me aan kijkt. Hij neemt zijn pen en begint mee over te schrijven. Ja, dit is zo een les dat je maar gewoon alles overneemt van het bord. Dan gaat de bel, het is ‘speeltijd’, ja, Bill is het tweede lesuur pas gekomen, ik neem mijn spullen en verlaat de klas, ik zet me op een bankje, dan zie ik Andreas al aankomen huppelen, hij is nieuw hier op school, ik weet niet waarom maar ik begon gewoon met hem te praten, hij verstaat me, denk ik toch, ik heb hem eerlijk gezegd dat ik verliefd ben op een jongen, ik heb hem ook alles van de voorbije tijd verteld, en dat alles op één kwartier, vrolijk komt hij naast me zitten. Hij begint een hele uitleg tegen me te doen over dit weekend, ja gisteren was hij niet op school hij had stage, dan komt er een gil uit zijn mond. Ik kijk naar de plek naar waar hij kijkt, hij kijkt recht naar Bill, dan springt hij op. ‘Bill!’, hoor ik hem roepen voor dat hij de jongen een knuffel geeft. Oké, die kennen elkaar, fuck, Tom goed bezig, ik heb hem verteld dat…godver!


reacties?


Reacties:


JessixDoom
JessixDoom zei op 22 dec 2008 - 21:09:
whaaaaaaaaaaaa verder omg zo spannend
VERDER!!
xx

Luv Uuu