Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De epische avonturen van Achmed. » 2. De volgende dag.

De epische avonturen van Achmed.

21 mei 2010 - 22:42

180

1

173



2. De volgende dag.

Ik werd wakker. Ik keek op de klok, het was pas 8 uur. Ik heb wel erg weinig geslapen, maar ik was helemaal niet moe. Ik besloot maar TV te gaan kijken. Ik liep naar beneden. Eenmaal beneden aangekomen, zag ik de TV nergens meer staan. Ik schrok me dood, maar toen bedacht ik me, waar zou de TV kunnen zijn? Ik had geen zin om daarover na te denken, dus ik liep weer naar boven, pakte mn iPhone, en logde -zoals vaak- in op Hyves.Ik keek bij mn krabbels, ik had een nieuwe krabbel gekregen, van ene Anoniem Persoon. In de krabbel stond: ‘‘En? Mis je toevallig iets? Mwoehahahaha.’’ Ik besloot terug te krabbelen. Ik krabbelde ‘‘Wie ben jij? En wat weet jij allemaal?!!’’ Waarom is diegene weer anoniem, dacht ik bij mezelf. Maarja, ik logde uit van Hyves en ging maar op de computer op Hyves, want ik wilde muziek luisteren op mn iPhone. Ik zette de computer aan en logde in op Hyves. Ik bekeek het profiel van die Anoniem Persoon. ‘‘Waat slaat dit op?!!’’ Schreeuwde ik.


Reacties:


Monster23
Monster23 zei op 23 mei 2010 - 16:48:
LOESOEE