Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De epische avonturen van Achmed. » 4. Verdacht...

De epische avonturen van Achmed.

22 mei 2010 - 19:08

238

1

170



4. Verdacht...

De volgende dag, op school, had ik als eerste les een blokuur mens en natuur. Mevrouw van Anoniem, onze lerares, begon te praten; ‘‘Goedemorgen leerlingen, als eerst wil ik jullie mededelen dat ik jullie toetsen heb nagekeken en we deze dus aan het eind van deze les gaan bespreken. Oke doe jullie boeken maar open op 6.1. We slaan 5.5 en 5.6 over, want jullie zijn een V klas en dus verwacht ik dat jullie die twee paragraven niet nodig hebben. 6.1 gaat over Televisies, computers en telefoons, waaronder de bekende iPhone.’’ ‘‘Dit kan toch geen toeval zijn?!!’’ Schreeuwde ik onopgemerkt door de klas heen. ‘‘Is er iets, meneer Achmed?’’ zei ze. ‘‘Nee mevrouw, sorry, ik dacht even aan iets anders.’’ zei ik toen. Zou zij er iets mee te maken hebben, dacht ik. Toen ze eindelijk klaar was met praten ging ik werken, aan 6.1. Ik had maar een paar opdrachten gemaakt, wat mevrouw van Anoniem te weinig vond, daardoor moest ik donderdag een uur nablijven. De volgende les, Frans, had ik echt geen zin in werken, ookal vond ik Frans echt het leukste vak ooit. Ik ging expres achterin de klas zitten, naast mijn beste mattie Opblaasboom. Ik ging stiekem op mn iPhone. Ik had geen nieuwe berichten op Hyves, logisch want ik had een paar uur geleden ook al gekeken op Hyves. Ik sloot Hyves af en zette muziek aan en deed mn oortjes in.


Reacties:


Monster23
Monster23 zei op 23 mei 2010 - 16:51:
OPBLAASBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

lallaaaaa hij was toch wel Bob Marley aan t luisteren ^^??