Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Unfare » boring

Unfare

30 juli 2010 - 15:48

334

1

257



boring

pov: Ria
vandaag zou ik eigenlijk al naar huis moeten gaan maar ik had nog steeds een zware hersenschudding dus moest ik nog eens 2 dagen blijven. ik verveelde me kapot op deze rot kamer. Joe zei dat hij dingen te doen had, Kevin kon ik nog maar net, van Dylan had ik niks meer gehoord, Tina zal nu vast wel ergens rondhangen, en m'n moeder was nog bezig met ons vakantiehuisje niemand dus die even op bezoek kwam. De kamerdeur ging open maar ik had geen zin om te kijken wie het was dus bleef ik maar naar het plafond staren. HALLO RIA, IK BEN HET!!! hoorde ik de nogal iets te opgewekte stem van Tina. eigenlijk was ik best blij dat ze gekomen was. ze had een fruitmand mee en zette die op het kastje naast m'n bed. raad eens!? zei ze blij Ik heb het uitgemaakt met Dylan ik was nu toch een beetje verward door wat ze net zei. daarna schrok ik heel erg WAT!? straks probeert hij jou ook nog te vermoorden ze begon te lachen wat ik dus helemaal niet begreep Rustig, hij zit opgesloten in de jeugdgevangenis ik ben vanochtend naar hem toe geweest om het uit te maken en daarna naar jou toegegaan. want je kan zo te zien wel wat gezelschap gebruiken zei ze en ongestoord pakte ze een appel van de fruitmand die ze mee had genomen trouwens waar is je gips? vroeg ze nog die is er sinds gister af. zei ik en Tina ging verder met praten. we waren nog zo'n halfuur bezig. en daarna ging ze weg ze zei dat ze naar haar werk moest. toen begon ik te denken aan mijn eigen baan. ik was goed bevriend geraakt met mark die ook achter de kassa werkte ik miste hem eigenlijk ook wel. ik had niet veel vrienden en nu al helemaal niet. weer liet ik een zucht van verveling.


ik weet dat deze heel saai is
maar ik ben een beetje inspiratieloos


Reacties:


Nynke
Nynke zei op 24 mei 2010 - 0:17:
Whoeh Joee! Kom haar redden uit die saaie kamer!