Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 14.He hit's me!

Trip to hell!

24 mei 2010 - 13:10

621

2

275



14.He hit's me!

Je wist de weg hier niet en je wou weer geen boze Tom op je dak hebben, dus besloot je maar te roepen. Je schreeuwde 'Bill?' meteen hoorde je een deur open gaan en niet veel later kwam Bill om de hoek. Bill kwam naar je toe en zei vragend 'Yes?', je zei snel 'I don't know the way.' Bill lachte en nam je hand vast en zei 'I'll bring you back to your room.' je knikte zuchtend. Je had helemaal geen zin om terug te gaan naar die kamer. Bill negeerde het en leidde je naar je kamer. Hij opende lief de deur voor je en liet je naar binnen gaan. Je liep naar het bed en liet je neer ploffen. Je liet je blik door de kamer glijden en je merkte dat Bill net de deur wou dicht doen en weg wou gaan. Je zei snel 'Bill, can I ask you something?' Bill deed de deur terug open en keek je vragend aan. Je bleef even stil, je wist net goed hoe je dit moest vragen. Uiteindelijk zei je zacht 'Why did you kidnap me?' Bill zijn lieve lach verdween als sneeuw voor de zon. Bill keek je boos aan en zei boos 'Why do you ask it? Do you miss your family? Oh don't lie cause you don't see them anymore!' je keek hem verbaasd aan en je zei zacht 'How do you know that?' Bill keek je boos aan en schreeuwde luid 'Shut your mouth bitch.' je stond boos op. Als hij dacht dat hij je zo maar kon uitschelden had hij het toch echt wel mis. Je schreeuwde boos 'Why would I listen to you?!' Bill kwam boos jou richting uit en schreeuwde boos 'Cause I say it.', je keek hem kwaad aan en je schreeuwde boos 'Bad luck! Cause I don't listen to you. You must not tell me what I must do or not!' Bill keek je woedend aan en het leek alsof hij elk moment kon ontploffen. Bill stopte een meter voor je en siste woedend 'You have to!' je schudde boos je hoofd en je siste 'No, I don't have to. I do what I want.' voor je je nog maar kon bewegen had Bill je al een vuistslag in je gezicht gegeven. Hij duwde je ruw tegen de grond en hield hij je polsen vast zodat je niet meer kon bewegen. Je gilde luid en je begon hevig tegen te spartelen maar Bill negeerde dat en kwam op je zitten en drukte en draaide je polsen zodat het veel pijn deed. Je voelde tranen opkomen en je zei pijnlijk 'It hurts.' Bill kwam met zijn gezicht naar je oor en siste 'I hope you'll now.' tranen liepen over je wangen en je knikte huilend. Bill duwde nog een keer hard op je polsen en stond dan boos op en verliet de kamer, die op slot werd gedaan. Je bleef huilend achter. Waarom deed hij nu zo? Je vroeg toch gewoon maar waarom hij je had ontvoerd. Je probeerde op de staan, maar het ging nogal moeilijk omdat je polsen erg pijn deden. Hevig snikkend duwde je je op je armen recht maar je moest je handen wel gebruiken om recht te staan. Huilend liet je je op bed vallen, je keek naar je polsen en je zag dat ze helemaal rood waren door Bill's harde greep. Huilend trok je het deken over je hoofd. Je wenste dat je onzichtbaar was en dat de jongens je niet meer zouden vinden. Huilend trok je je benen op en verstopte je je gezicht tussen je knieën. Je wang brandde en je polsen deden pijn. Je wou hier weg. Hoe sneller hoe beter.

Reacties zijn welkom.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 25 mei 2010 - 20:09:
bad boy is Bill!!!

maar idd je engels klopt niej zoo maar ik vind het geen probleem hoor xd

xxx


4passions
4passions zei op 24 mei 2010 - 12:40:
:o gedaan met sweet boys!!!
(je engelse zinnen zijn wel niet zo correct...: 'why did you kidnap me?' en 'why do you ask?do you mis your family' 'cause i say so' bijvoorbeeld...
(niet slecht bedoeld, maar ik ben zo'n engelssnobjeXD)

Maar other then that, goed snel verder?