Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » The seeking TRUTH » Preface

The seeking TRUTH

24 mei 2010 - 11:15

202

2

191



Preface

De adrenaline stroomt door mijn bloed en mijn hart begint sneller te kloppen. Ik ben zo dichtbij, ik kan ze ruiken en proefen en hun ademhaling voel ik tegen mijn huid aan drukken. Ook al zijn zij nog zo ver weg, toch voel ik de aanwezigheid. Ik zal moeten wachten voordat ik mijn plan kan uitvoeren. Want als er iets mis gaat weet niemand wat er is gebeurd en is al mijn harde werk voor niets geweest. Tijd en geduld is het enige wat mij en natuurlijk alle anderen nog kan redden. Als ik maar een geluidje zou maken zou ik al ontdekt worden. Het is hier namelijk zo stil dat je een speld zou kunnen horen vallen. Het enige wat je hoort is het geknetter van het kampvuur waar al die freaks om heen zitten. Ze staren allemaal naar het vuur zonder iets te zeggen. Een jong meisje kijkt zenuwachtig door de bosjes mijn kant op. Zou ze weten dat ik hier zit of is het gewoon toeval dat ze deze kant op kijkt? Ik voel iets jeuken in mijn boven arm en por zachtjes aan het bultje wat er zit. Geschrokken houd ik mijn adem in. Hoe is dat mogelijk?


Reacties:


flipdodo
flipdodo zei op 16 juli 2010 - 10:02:
leeuk!


xColour
xColour zei op 24 mei 2010 - 12:48:
verder