Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » 28

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

24 juni 2010 - 9:30

314

1

179



28

De volgende dag liep ik samen met Joe naar de deur toe. Hij was hier nog een nachtje blijven slapen, en nu moest hij écht gaan. kevin zou hem op komen halen. Toen we buiten stonden, voor de flat, zei hij: 'Thanks.'
'Gene dank.' Ik haalde mijn schouders op.
'Euhm..' Hij aarzelde, maar sloeg toen zijn armen om me heen. Ik hoorde iets flitsen, en iemand wegsprinten.
Fuck! Paparazzi!


TRING het k*t geluid van de bel schoot door mijn, eindelijk opgeruimde, flat. Ik sprong op, nick deed hetzelfde. hij had me geholpen met opruimen, wat dus een dag duurde.


Joe merkte het ook, en ik hoorde hem grinniken.
'Maybe..'begon hij, en toen:'kunnen we hen laten denken dat we écht samen zijn.' Ik keek hem niet begrijpend aan, maar toen drukte hij zijn lippen op de mijne.
klik, klik! Ik hoorde camera's klikken en flitsen, terwijl Joe maar door bleef zoenen.


ik gooide de deur open. 'pizzakoerier!'gilde ik. wow ik had honger... ik pakte de pizza aan en gaf het geld.

Met het rood op mijn kaken, keek ik hem na, toen de auto van Kevin de hoek om zoefde. Na zo'n 10 minuten hoorde ik een toeter achter me. Ik draide me om, en zag Joe uit het raampje hangen.
'Hey, Heather! Come 'on, jump in the car!' Ik keek hem aan met zo'n gezicht van je-bent-hastikke-gek-wist-je-dat, maar opende de deur, en kwam naast hem zitten.


Ik dumpte de pizza op tafel en pakte een stuk.

De chauffeur, Big Rob, toeterde luid toen ze voor de flat stonden. Helemaal bovenin ging een raampje open.

'hooi!'gilde ik uit het raampje. daarna griste ik nog een pizzapunt uit de doos. Nick wierp me een tas toe en ik hem zo aan van: what the fuck? 'je gaat mee'zei hij simpel. 'ik heb je tas al ingepakt'
'okeeeeeeeeeeh' ik pakte de tas en trok hem mee het trappenhuis in.


Reacties:


Nynke
Nynke zei op 30 mei 2010 - 13:23:
Pizza!