Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 15.Happy Birthday!

Trip to hell!

25 mei 2010 - 20:16

999

2

273



15.Happy Birthday!

Vinden jullie het erg dat ik dit verhaal in de jij-vorm schrijf? Hebben jullie liever dat ik het gewoon in de ik-vorm schrijf? Of vinden jullie het wel leuk zo?

Enkele dagen verder...
Je was, sinds die keer dat je vroeg waarom ze je hadden ontvoerd, niet meer buiten gemogen alleen als je naar de wc moest. Je mocht je zelfs niet meer douchen en als je dan naar de wc ging werd je door Georg gebracht. Hij zei bijna nooit iets tegen je. Je zat recht op je bed. Zo zat je daar al bijna twee uur had je gegokt. Vandaag was het jou verjaardag. Je staarde voor je uit, als je nu thuis was geweest was je een lekkere taart gaan kopen en waarschijnlijk gaan shoppen of een hele dag lekker lui thuis gezeten. Maar nu, zat je hier zonder taart. De deur van je kamer ging open. Je reageerde niet maar bleef voor je uit staren. Je hoorde Tom zeggen 'Keisha, come here please.' je bleef voor je uit staren en je negeerde Tom. Nu moesten ze plots wel iets van jouw hebben? Wel nou moest jij niets van hun hebben. Tom zei iets luider 'Keisha, come girl! You can eat with us.' je antwoordde zonder hem aan te kijken bot terug 'I don't want it.' Tom zuchtte en zei 'Come on Keisha.' je zuchtte ook even en stond dan uiteindelijk op. Je keek Tom even boos aan toen je hem voorbij liep naar de gang. Tom sloot de deur achter je en liep toen voor je uit naar de keuken. Je volgde Tom zwijgend. Hier had je geen zin in. Je wou naar huis, thuis rustig je verjaardag vieren. Niet hier gevangen zitten. Tom stopte net voor de keuken, je zuchtte geïrriteerd en je liep hem voorbij. Net voor je binnen wou gaan hield Tom je tegen en legde hij zijn handen voor je ogen zodat je niets meer kon zien. Je geraakte meteen in paniek, wat was hij van plan? In paniek zei je 'What are you doing?' Tom fluisterde zacht 'Ssht, I've a surprise for you.' hij duwde je zachtjes vooruit. Je zei 'Tom what are you doing. I want to...' Tom fluisterde zacht 'Ssht, I can't tell it cause it's a surprise.' hij leidde je nog wat verder. Tom zei zacht 'You must sit down now.' je wou gaan zitten maar je voelde plots dat er geen stoel was. Je viel bijna op de grond, gelukkig wist Tom je nog snel vast te grijpen. Je hoorde iemand zachtjes grinniken. Je zei geïrriteerd 'It is not funny!' Tom hielp je voorzichtig om op de stoel te gaan zitten. Tom fluisterde zacht 'Are you ready?' je knikte en zei 'Come on, faster!' Tom grinnikte en haalde zijn handen voor je ogen weg. Je keek verbaasd voor je. Er stond een taart voor je neus met daarop "Happy Birthday Keisha". Tom fluisterde zacht 'Happy birthday.' nu had je pas door dat Bill, Georg en Gustav er ook bijstonden. Ze keken je allemaal aan en Bill kwam naar je toe terwijl hij lief zei 'We have a little present for you.' Je keek verbaasd aan. Bill glimlachte en haalde een klein pakje van achter zijn rug vandaan. Hij gaf het aan jou, meteen nam je het aan. Je was helemaal verbijsterd, dit had je helemaal niet verwacht. Je slechte humeur was als sneeuw voor de zon verdwenen en had plaats gemaakt voor nieuwsgierigheid. Gustav zei vriendelijk 'Well come on, open it.' je keek hem even aan maar richtte je aandacht al snel terug op het pakje. Je haalde de strik van het pakje en je begon het papier voorzichtig los te scheuren. Als het papier er af was zag je een klein zwart doosje. Benieuwd naar wat er in zat opende je het doosje. Je ogen werden zo groot als schoteltjes en je mond zakte een beetje open van ongeloof. Een prachtig zilveren kettinkje met jouw naam erop schitterde in het doosje. Je stamelde vol ongeloof ' Whauw, it's wonderful.' je ogen vulden zich met tranen. Dit was echt zo ongelooflijk lief van hun om zoiets te doen. Een traan gleed over je wang terwijl je naar de zilveren ketting staarde. De tranen gleden steeds sneller over je wangen. Bill zei lief 'Honey are you crying right now?' je keek hem huilend aan. Bill hurkte naast je neer en keek je lief aan 'Honey what's wrong?' hij wreef lief met zijn vingers je tranen weg. Je fluisterde zacht ' Why are you giving me...' Bill antwoordde lief ' It's your birthday honey.' je stamelde zacht 'Yes, I know but...' Bill legde zijn vinger op je lippen en zei glimlachend 'Your cake is waiting on you. I hope you'll like him cause we made him by ourselfs.' een glimlach verscheen op je gezicht en je zei lief 'Thanks for all! I really appreciate it that you have done this for me, I...' Bill zei lief 'Your cake is waiting.' je glimlachte en richtte je dan op je cake. Plots begonnen de jongens "Happy Birthday" te zingen. Je glimlachte breed en terwijl Tom mee zong, hielp hij je met je ketting aan te doen. Toen iedereen gestopt was met zingen blies je alle kaarsjes uit. De jongens klapten toen je alle kaarsjes in een kaar had uitgeblazen. Daarna sneed Gustav de taart in stukjes en gaf hij iedereen een stukje. Je kreeg er ook eentje en je at het op met veel smaak. Na al die dagen smaakte die taart heerlijk. Je kon er niets aan doen maar toch had je hier een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant was je super blij dat ze dit voor je deden. Maar aan de andere kant had je het gevoel dat ze dit enkel deden om je voor hun te winnen. Je had het gevoel dat er nog iets heel ergs zat aan te komen. Iets met grote gevolgen. Je dacht er niet verder over na. Misschien kon je maar beter genieten van dit moment en niet denken aan dat wat nog moest komen. Want een gevoel vertelde je dat je toekomst er niet zo rooskleurig uitzag als je dacht.

Leave a comment please.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 30 mei 2010 - 14:46:
oeehh ooehhh!!
wat hebben ze dan dan weer in hun schild?!
tog niet iets heeelll ergs ea

xx

snel verder plz!


4passions
4passions zei op 27 mei 2010 - 11:24:
ik stuit weer hie en daar op wat engelse zinnen die niet volledig klopen

MAar: ik ben benieuwd naar hoe je verder gaat, hoe ze wisen dat het haar verjaardag was en wat ze van plan zijn...

Over het "jij" perspectief ik moet er telkens weer aan wennen, maar ik vind het wel leuk, eens wat anders!

xx