Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I met a Stranger ... » 1. I met a Stranger ... With green Eyes ..

I met a Stranger ...

22 juni 2010 - 21:28

822

2

177



1. I met a Stranger ... With green Eyes ..

Het tot nu leven van Isabel en Brad. Volg hun en beleef wat zij mee beleven. Liefde, Romantiek, Sex, Vriendschap en natuurlijk Elkaar.. wat gaat er gebeuren -Isabel's Leven -Brad's Leven -Ontmoeting ENJOY. Leave A Comment Please.

Isabel's Point of vieuw:

TRIING TRIING !! TRIING

''shit .. kut wekker.. ''.. hallo mijn naam is Isabel White ik ben 18 jaar..ik leef samen met mijn ouders in Delft, mijn moeder is een leraar op het Delfts universiteit en mijn vader is een hoog opgeleid en master in
Rechten. Ik heb zwart haar en bruine ogen .. niks bijzonders over mij. gewoon een saai leven heb ik. Ik heb alles dat ik krijgen kon.. Mijn ouders zijn namelijk rijk.. wat ik echt wil is een avontuur een leven wat niet zo makkelijk zou zijn ... je begrijpt mij toch ? .. Echt.. wil je mijn ouders dan overhalen om mij te laten gaan op wereldreis in plaats mijn naar een belangrijke school te sturen ..
Ik ben net op het laatste jaar van mijn Vwo opleiding Ik heb mijn examens gehaald en heb vorige week mijn Diploma gehaald. Niet dat het een mogelijkheid zou zijn dat ik het niet zou halen maar omdat ik bekend me als de '' Perfect Girl ''.. in onze stad, word het vervelden dat al die jongens achter je aan zitten alleen maar omdat ik er normaal uitzie en geld heb.

Ik doe mijn wekker uit en loop naar mijn badkamer en neem een handdoek mee en doe de douche alvast aan.. Ik pak mijn shampoo en bodylotion en smeer het in.. Na het douchen ga ik naar mijn kast en pak ik een Donkerblauwe skinny jeans en een paarse tanktop met een zwarte korte jacket, en neem een onderbroek en bh. Ik doe ze snel aan en pak mijn paarse Louise Vuitton tas en doe mijn spullen er in, Boeken/Spiegel/lippenbalm/bril/Pennen/mobiel/tissue/bodycreme
Ik neem mijn spullen ga naar mijn spiegel en pak mijn gezichtscreme, en doe een beetje eyeliner op en een beetje mascara. Smeer de lippenbalm op mijn lippen trek met een borstel over mijn haren .. en trek snel mijn paarse pumps aan. neem snel mijn sleutel van mijn nieuwe Volvo C30. en vertrek van huis.




Brad's Point Of Vieuw
Bong Bong.
'' Drew laat mij met rust.. ''... Woaw.. wie ben jij nou weer.. aha.. nou oke ik ben Brad James.. Jaa.. van James Productions.. Yess. de eigenaar is mijn vader.. nee ik heb geen geluk hij is een loser.. Anyway.. ik heb vandaag mijn stage lopen bij mijn vaders bedrijf.. Hij heeft mij verteld dat ik op zijn minst 3 jaar stage heb gelopen totdat hij het dan mij kan overbrengen.. niet dat ik het 3 jaar vol hou of zo.. Omdat ik namelijk de oudste ben hoor ik te krijgen maar omdat mijn vervelende broer Drew alles zo goed weet en hij het net zo goed kan krijgen wil mijn vader eerst zien wat ik kan en het traditie in het familie behouden dat de oudste zoon of dochter het bedrijf overneemt. Ik ben 19 jaar en heb school niet afgemaakt.. wat moet ik met een diploma als ik toch zo ie zoal een bedrijfsleider word ? huh..
Mijn moeder is een docent in het Delft Universiteit..

'' Ik ben al wakker .. Fuck off Drew .. '' eindelijk ik hoor hem al weg lopen.. even uit bed stappen douchen en wat kleren aantrekken. Snel even een broek en een polo shirt aan doen.. Wat ik jou niet heb verteld is dat ik al 3 keer door de politie ben opgepakt.. waarom ? Vandalisme, Stelen en het storen van onze lieftallige buren die na een beetje hard geluid de politie meteen bellen ..Nou ja .. en dat ik van school geschopt ben is niet zo interessant.. ik had een beetje drugs in leerkracht d'r koffie gedaan en ze kwamen erachter.. nothing else.. En natuurlijk had ik van Meneer White's buren de auto in de fik gestoken ....

WAAROM .. ? jij denkt dat jij een antwoord krijgt en de hele wereld die zich maar steeds afvraagt niet.. Ja jij krijgt een antwoord.. Het komt allemaal door die Isabel..... zucht... een meisje.. Een meisje waar ik sinds eerste klas middelbare school al van droomde.. het meisje dat nooit naar mij keek.. naar niemand keek.. het meisje dat zo goed en perfect is dat iedereen zich lelijk en ondergewaardeerd bij voelt.. Het meisje waar ieder jongen op verliefd is.. zucht.. als ze nou een keer omkeek naar mij toen ik de auto verbrand of uit school werd geschopt als ze nou een keer om keek en vroeg waarom ik het deed.. als ze nou een keer mij een blik gaf ? Ik heb het gevoel alsof ik haar blik niet eens waard was.. Isabel is een mistery .. niemand heeft het opgelost... maar ik Brad ga het oplossen ik ga erachter komen waarom ze niemand door haar muren laat.. Isabel ... Ik zal jou naar mij toe lokken met mijn liefde.. wacht waar.. Mijn liefde voor haar is sterk genoeg om haar over te winnen...
Isabel ik kom ... en wacht maar af tot ik kom
------------------------------------------------------------------------------
Please zeg wat je er van vond..moet ik verder schrijven ? .xx

-------------------------------------------------------------------------------
IMAGE PLAATJES

- DONKERBLAUW SKINNY JEANS http://z.about.com/d/fashion/1/0/J/Y/2/p11218566_ph_hero.jpg
- Een paarse tanktop
http://www.stylebop.com/grafic/products/114991_a.jpg
- een zwarte korte jacket http://cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/44/d/AAAADEBfh2AAAAAAAETddg.jpg
-paarse pumps http://thegloss.com/files/2008/10/windowslivewriter5purplepumpsforlessthan25each-a160purple-suede-pumps-thumb.jpg
-volvo
http://davidnaylor.org/temp/c30-bodykit-front.jpg


Reacties:


milosafarm
milosafarm zei op 21 juni 2010 - 12:48:
Wow egt heel leuk! Ik ga nu hoofdstuk 2 lezen Stuur me maar een melding van je volgende hoofdstuk


justAgirl
justAgirl zei op 27 mei 2010 - 20:23:
ik vind het echt een leuk begin
geef maar een melding als je verder gaat
xoxo'