Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » All I want for christmas is you { ... Bill ... } » Part two: Christmas 2004

All I want for christmas is you { ... Bill ... }

23 dec 2008 - 17:45

331

1

157



Part two: Christmas 2004

Ik en Bill waren beide 15 en we hadden wel een oogje op elkaar, maar durfde het nooit toe te geven aan elkaar.

Ik was nogal populair en Bill helemaal niet. Mijn vrienden pestte hem, maar ik deed nooit. Daarom daten we in het geheim.
Voor iedereen moest ik laten uitschijnen dat ik Bill haten, maar in tegendeel.

Ik Hield van Bill Kaulitz. De oh zo verlegen en gepeste jongen. Ja ik hield van hem. Iedereen noemde hem gek omdat hij geloofde dat hij ooit een bekende rockster zou worden met zijn broertje. Ik geloofde in Bill, hoop doet leven niet?
Ik hield van Bill zijn stijl en zijn lef. Hij was zo uniek, niet zoals alle jongens.

Die ene avond durfde hij me mee te vragen naar een kerstfuif in de buurt, waar mijn vrienden niet kwamen natuurlijk. Ik deed het mooiste kleedje aan dat ik had en deed in mijn lange, blonde haren romantische krullen en deed zachte make-up op.

Bill kwam me halen en hij was weer über mooi opgemaakt en gekleed. Hij gaf me hele avond complementjes. Hij liedt me zelfs blozen. Ik hield echt van hem en ik was zeker hij ook van mij. Na enkele uurtjes gedanste te hebben, nam Bill me meer naar een parkje dicht bij de fuif.

Je zag al lichtjes in de verte. Jullie gingenn richting de lichtjes en Bill liet je op een doek zitten.

Bill: Shanti, ik hou zielsveel van je en ik zou er zo graag voor willen uitkomen. Zou je mijn meisje willen zijn?
Jij: Natuurlijk Bill!


Hij drukte zijn lippen op de jouwe en je voelde miljarden vlinders in je buik. Je voelde je zo verliefd. Zijn tong drukte tegen je lippen en je opende je mond. Bill speelde met je tong, zijn tongpiercing voelde zo goed. Er zat zoveel liefde in die zoen. Dit zou je echt nooit vergeten.

De dag erna zijn we voor onze liefde uitgekomen. Eerst was er veel commentaar, maar erna respecteerde iedereen het.

Wat vonden jullie ervan?

==> Next: Christmas 2005


Reacties:


BILLSxKETTE
BILLSxKETTE zei op 23 dec 2008 - 18:29:
Wow, goed beschreven
en lekker origineel
snel verder
wil je het laten weten als het volgende deel er is?

<3xo. Naomy