Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd} » 49. Don't do anything dumb.. We? Never!

There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd}

5 juni 2010 - 0:07

334

11

642



49. Don't do anything dumb.. We? Never!

Sorry voor het korte stukje, maar ik ben echt mega inspiratieloos op dit moment.. als de examens voorbij zijn zal ik er nog eens heel lang en hard over na gaan denken ;)

Lena’s P.O.V.

“Draco Malfidus? Verliefd op een dreuzel? Geloof je het zelf?”¯ Ron was al een kwartier aan het lachen. Ik begon me langzamerhand aan hem te ergeren. Harry dacht na.
“Het zou wel verklaren waarom hij zo’n uitgesproken dreuzelhaat heeft. Oké, het zit misschien ook in de familie, maar ik heb Lucius het nog nooit zo duidelijk zien uiten als Draco.”¯
“Ik vraag me af wat voor meisje het is.”¯ Zei ik in gedachten verzonken.
“Daar kunnen we achter komen. We kunnen zelfs achter haar naam komen.”¯ Zeiden Fred en George tegelijk. Ik keek ze verbaasd aan, vragend om antwoord.
“Veritaserum.”¯ Zei Ginny. Blijkbaar zat ze op één gedachtenlijn met de tweeling, want ik zag hen knikken.
“Maar hoe komen we daar aan? Dat is verschrikkelijk moeilijk om te brouwen.”¯ Zei Hermelien. Ik was verbaasd dat ze niet eens over de regels begon, waarschijnlijk was ze net zo nieuwsgierig als mij.
“Sneep heeft het in zijn voorraad.”¯ Zei Harry. “Maar daar voor moeten we Sneep weg zien te krijgen bij zijn kantoor.”¯
“Laat dat maar aan ons over.”¯ Grinnikten Fred en George in koor.
“Goed, maar doe geen domme dingen.”¯ Ik wilde het niet hardop zeggen, maar ik was bezorgd om Fred. Sommige dingen waar ik de tweeling over hoorde praten, klonken erg gevaarlijk.
“Wij? Nooit.”¯ Iedereen trok zijn of haar wenkbrauwen op. “Oké, oké. Soms.”¯
“Goed, dus Fred en George leiden Sneep af. Wie steelt het veritaserum?”¯ Harry en Ron, die eindelijk was opgehouden met lachen, keken elkaar aan en grijnsden.
“Dat doen wij.”¯
“Mooi. Ginny, Hermelien, wij moeten Malfidus weg zien te krijgen bij zijn maatjes.”¯ De meiden knikten.
“Hoe willen jullie dat doen?”¯ Vroeg George.
“We verzinnen wel iets.”¯
“Eerlijk gezegd zijn Korzel en Kwast niet zo’n groot probleem. Die leiden we gewoon af met pompoentaartjes.”¯ Ik lachte.
“Denk je echt dat het zo simpel zal zijn?”¯ Vroeg Ginny. Hermelien knikte.
“Geloof me, Korzel en Kwast zijn echt achterlijk.”¯
“Wanneer doen we dit allemaal?”¯ Vroeg Ron. We hadden het er even over en besloten het plan zo snel mogelijk uit te voeren.


Reacties:

1 2 3

Rebella
Rebella zei op 30 aug 2011 - 20:34:
o yeah! i gonna like it


xEmma
xEmma zei op 29 mei 2010 - 8:36:
JEeeeeeeej, ik leef weer
(Mijn mobiel is leeg en de oplader is weg dus kon ik niet meer internetten en niet meer reageren en nu gebruik ik de computer van mijn ouders en nu leef ik tijdelijk weer )
En oh, supercool ^-^
Ik wil ook weten wie ze is (:

Xoxo


justAgirl
justAgirl zei op 28 mei 2010 - 17:31:
leuk verhaal..
ik wil weten wie dat meisje is
Schrijf maar gauw verder als je inspiratiehebt


Eliros
Eliros zei op 28 mei 2010 - 11:36:
Haha, ja, geef die twee achterlijke ezels wat te vreten en je hebt ze afgeleid. *denkt aan de Steen der Wijzen*
En ik ben ondertussen ook nieuwsgierig geworden naar Draco's dreuzelhaat. Hmm...


Rosie16
Rosie16 zei op 27 mei 2010 - 23:07:
Dankje, je hebt me alweer een beetje opgevrolijkt