Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Live Like We're Dying » Bungee Bingo!

Live Like We're Dying

27 mei 2010 - 10:36

1177

2

363



Bungee Bingo!

Joe pov
Joe stond op het randje van de brug, angstig keek hij naar beneden. 'Geen zorgen, het elastiek zit goed vast.' Zei Yara geruststellend. 'Yara? Vind je dit wel zo'n goed idee?' Zei Joe twijfelend. Ze zaten aan elkaar vast met een tuigje. 'Ja, tuurlijk. Ik heb het toch zelf bedacht?' Zei Yara. 'Nou vooruit dan.' Zei Joe zachtjes. De man waar Yara mee had afgesproken stond achter de reling. 'Oké, jullie kunnen.' Zei de man. 'Klaar?' Zei Yara. Samen riepen ze: '1, 2, 3-rieeee!' Ze suisden naar beneden. Joe klampte zich vast aan Yara, hij keek naar beneden. Hij zag razendsnel de rivier dichterbij komen. Yara kreeg de slappe lach. Joe gilde alles bij elkaar. Toen ze bijna beneden waren veerden ze keihard terug. Joe begon nu ook te lachen. 'Vet gaaf, he?' Riep Yara. 'Ja!' Riep Joe. Ze stuiterden nog een paar keer op en neer aan het elastiek. Na een minuutje hingen ze stil. Joe keek naar Yara, die nog steeds de slappe lach had.

Yara pov
'Nou? Wat vond je er van?' Vroeg Yara. 'Helemaal super.' Zei Joe lachend. 'Ja, vond ik ook. Maar parachute springen was veel hoger.' Zei Yara. Ze liepen inmiddels weer door de grote winkelstraat. Ze gingen op een picknick bankje zitten, waar Yara het bungeejumpen aankruiste op de lijst. 'Oké, wat gaan we nu doen?' Zei Joe. Joe bekeek de lijst. 'Wat? Ben je naar Hawaii geweest?' Zei Joe verbaasd. Yara knikte. 'Ja, ik heb daar 3 dagen op het strand gecampeerd.' Zei ze lachend. Joe moest lachen, hij wees iets aan op de lijst. 'Oeh! Laten we die doen!' Zei Joe. Yara keek naar de zin die Joe aanwees; Een hele slechte film kijken. yara knikte. 'Goed plan.' Zei ze terwijl ze opstond. 'Waarheen? De bioscoop?' Zei Yara. Joe begon te lachen. 'Haha, waarom denk je dat ik een zonnebril draag? Anders kan ik niet normaal over straat. En in de bioscoop word ik zeker herkend. Nee, laten we maar naar jouw huis gaan.' Zei Joe. 'Welk huis? Ik heb helemaal geen huis.' Zei Yara lachend. 'Wat? Waarom niet, waar slaap je dan?' Zei Joe verbaasd. 'Overal en nergens, soms bij nieuwe vrienden en soms in een hotel, of op het strand.' Zei Yara enthousiast. 'Maar, je moet toch een huis hebben? Met een keuken en alles?' Zei Joe nog steeds verbaasd. 'Nee, ik reis echt super veel rond.' Zei Yara. Joe knikte. 'Nou, ja. Dan moeten we maar een hele slechte film bij mij thuis kijken.' Zei Joe. Yara knikte. 'Oké, welke kant op?' zei Yara. 'Wacht even.' Zei Joe. Hij pakte zijn telefoon en had een gesprek. Even later reed er een limousiene voor hun, de deur ging open en er zat een lachende Nick op de achterbank. 'Hoi Yara.' Zei Nick lachend. 'Hey Nick.' Zei Yara die samen met Joe instapte. De auto begon te rijden. 'Dus? Wat hebben jullie allemaal voor raars gedaan?' Zei Nick nieuwsgierig. 'Haha, dat geloof je nooit. Eerst heeft Yara haar haren blauw geverft!' Zei Joe lachend. Nick keek naar Yara's haar. 'Ik zie jhet, ziet er best leuk uit.' Zei Nick lachend. 'Dankje, toen heb ik slakken gegeten.' Zei Yara die een vies gezicht trok. 'Wat? Waarom?' Zei Nick verbaasd. 'Nou, dat stond op mijn lijst, ik wou het altijd al eens proeven.' Zei Yara lachend. 'Oké, wat nog meer?' zei Nick. 'We gingen bungee-jumpen!''Zei Joe lachend'. 'Wat? Jij? Waarom dat?' Zei Nick verbaasd. 'Ik zei dat ik niet alleen durfde.' Zei Yara lachend. 'Echt? Daar geloof ik niets van!' Zei Nick. 'Nee, is ook waar. Ik durfde wel maar wou Joe zijn gezicht zien als we van de brug sprongen.' Zei Yara lachend. 'Nou, het viel best mee!' Zei Joe in protest. 'Ja, je was erg dapper.' Zei Yara. 'Wow, je neemt dat dingen-die-je-nog-moet-doen lijst wel erg serieus.' Zei Nick. 'Ja, maar je hebt echt de tijd van je leven. Ik bedoel; Vorige week was ik in China en nu zit ik een limousiene met jullie.' Zei Yara. 'Oké, leuk. Wat gaan jullie nu doen?' Zei Nick. 'We gaan thuis een super slechte film kijken.' Zei Joe. 'Staat dat ook op je lijst?' Zei Nick lachend. Yara knikte lachend. 'Ik weet niet of wij wel een slechte film hebben?' Zei Nick. 'Hm... Are whe there yet? is een hele slechte!' Zei Joe. Nick en Yara knikten ineenstemmend. De limousiene stopte en ze gingen hun huis binnen. 'Wow! Wat een mooi huis!' Zei Yara die haar ogen uit keek. 'Oké, ik zoek de film wel even.' Zei Nick. Joe liep achter Yara aan die het huis bekeek. 'Oeh! Ik wil je kamer zien!' Zei Yara die de trap op stormde. 'Nee, wacht!' Zei Joe die achter haar aan renden. Ze liep de gang in en opende de eerste de beste deur die ze tegen kwam. Ze keek de kamer rond. Het bed was netjes opgemaakt, maar dat was dan ook het enige nette. Overal de vloer waren allemaal papieren verspreid. 'Wow? Wat heb jij hier gedaan?' Zei Yara tegen Joe die achter haar in de deuropening kwam staan. 'Uhm... Een van mijn rare buien.' Zei Joe met een rood hoofd. Yara pakte een van de vele papiertjes op. Zo te zien is hij flink aan het schrijven geweest. 'Songteksten?' Zei Yara. 'Ja, wat vind je ervan?' zei Joe. 'Kan ermee door.' Zei Yara lachend. 'Kan ermee door?' Zei Joe die in haar zei prikte. 'Wat weet jij van schrijven?' Zei Joe. 'Haha, meer dan je denkt.' Zei Yara lachend. 'Bewijs maar.' zei Joe uitdagend. 'Owh graag!' Zei Yara. 'Joe! Ik heb de film? Komen jullie?' Riep Nick vanaf beneden. 'Ja! We komen!' Riep Joe. Hij liep de deuropening uit. Yara haalde iets uit haar tas en legde het op zijn bed. Daarna liep ze achter Joe aan de trap af. Nick had de film al klaar staan. Ze ginge voor de tv zitten. De film was echt supersaai. het enige wat Joe de hele film zei was: Wat slecht!' wel tien keer achter elkaar. Inmiddels was het al avond geworden. Yara stond bij de deur met haar tas. 'Ga je naar huis?' Zei Nick. 'Ze heeft geen huis.' Zei Joe. 'Nee, ik zoek een hotel op denk ik.' Zei Yara met een glimlach. Nick en Joe knikten. 'Bedankt voor alles.' Zei Yara. Ze draaide zich om en liep weg. Joe deed de deur dicht.

Joe pov
'Dat ze steeds ergens anders slaapt!' Zei Nick. 'Ja, best raar he?' Zei Joe. 'Ja, waarom bleef ze hier niet gewoon?' Zei Nick terwijl hij terug naar de tv liep. Er ging een lampje branden bij Joe. Hij rende terug naar de deur en liep de straat op. Hij zag Yara nog lopen. 'Yara!' riep hij zo hard hij kon. Yara liep een stukje terug. 'Heb je slapen in het huis van twee popsterren ook op je lijst staan?' riep Joe naar Yara die nog steeds naar hem toe aan het lopen was. Yara begon te glimlachen en riep; 'Nee! Maar ik kan het er nog wel onder zetten!' Lachend liepen ze het huis weer in.


Reacties:


Nynke
Nynke zei op 27 mei 2010 - 12:25:
Whieeh


Nynke
Nynke zei op 27 mei 2010 - 12:20:
Geronimo!!!!