Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Our Magical forbidden Love [afgelopen <3] » H1

Our Magical forbidden Love [afgelopen <3]

27 mei 2010 - 20:06

442

3

317



H1

er komt een nieuwe jongen bij Saphire in de klas.

Saphire (POV)
maandagochtend half negen. het eerste uur Biologie op school is zoals altijd oersaai. Ik zit naast een jongen (Dave) die zijn klep niet dicht kan houden en constant een date met mij probeert te regelen. Bah. Ik heb hem al drieduizend keer verteld dat ik geen intresse heb, maar dat lijkt hem niet te deren. Ik kijk verveeld uit het raam. Als de zoemer gaat pak ik snel mijn tas en helaas merk ik dat Dave me achterna komt. gelukkig heb ik nu een andere les als hij. Mentoruur. Iedereen van onze kleine school heeft het erover. Er komen nieuwe leerlingen op school. Het zijn er zeven, 3 meisjes en 4 jongens. En een van die jongens is van onze leeftijd. hij heet Nathan volgens mij, dat zei Linde tenminste. ik ben bijna bij mijn lokaal, ik zie linde al en geef haar een knuffel. 'heey Saph, hoe was Bio?' vraagt ze aan me. 'O het was weer gewoon ontzettend saai en stom. Dave was verschrikkelijk irritand' ik trek een lelijk gezicht en samen lopen we de klas binnen naar onze plaatsen. Mevrouw van Haren begint met een big smile de les. 'Goedemorgen jongens, zoals ik jullie gisteren al heb verteld, krijgen jullie vandaag een nieuwe leerling in de klas. Nathan kom maar snel binnen.' Ik zie dat de mond van een heleboel meisjes openvalt. Nathan is ook best wel knap. Naast me hoor ik Linde een diepe zucht slaken. 'Wat?' vraag ik geluidloos. Linde kijkt me raar aan: 'hoezo wat? Ben jij blind ofzo, die jongen is knapper dan alle jongens die ik in mijn hele 16 jarige leven gezien heb. Ik trek een wenkbrauw op. 'Linde, die jongen is net nieuw op school, en je bent al verliefd. Ik dacht dat je verliefd was op Nigel?' Ja, nu dus niet meer he zegt ze lachend. Ik haal mijn schouders op, bij Linde is het toch om de drie minuten iemand anders. In mijn gedachte neem ik Nathan op. Zwart haar, knalblauwe ogen en een lang en gespierd postuur. Daar is inderdaad helemaal niks mis mee. Ik schrik als ik merk dat hij mijn kant op loopt. Naast mij is nog een plaats vrij omdat Linde en ik uit elkaar gezet zijn. niet dat het veel helpt omdat ze nu voor me zit. Nathan komt naast me zitten en stelt zich voor: ' hoi, ik ben Nate, hier net naar toe verhuisd. Terwijl ik merk dat mijn mond lichtjes openhangt herstel ik me vlug en antwoord. ' uhh hoi, ik ben Saphire. Hij knikt en richt zich dan op de les. Ik probeer hetzelfde te doen, maar dat is lang niet makkelijk...


Reacties:


SusieSimon
SusieSimon zei op 27 mei 2010 - 19:11:
ik wil ook een melding
sorry, ben nu al helemaal in love die Nathan klinkt wel heeeeel erg sexy
xx


V0nneke
V0nneke zei op 27 mei 2010 - 18:51:
Klinkt goed
Ik wil wel een melding hebben bij een nieuw hoofdstuk hè?


Ezzlot
Ezzlot zei op 27 mei 2010 - 18:31:
Leuk, mag ik een melding ?