Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Our Magical forbidden Love [afgelopen <3] » H2

Our Magical forbidden Love [afgelopen <3]

27 mei 2010 - 20:10

445

4

217



H2

Saphire (pov)

Oke, Linde had gelijk, Nathan is inderdaad een ongelofelijk lekkerding. Tijdens het mentoruur kon ik me nauwelijks concentreren. Hij lijd nogal af. Op de een of andere manier betrap ik hem erop dat hij om de 5 minuten ook naar mij kijkt. Na de les probeer ik nog een gesprek aan te knopen. Zeg Nate, waar woon je eigelijk precies hier? ''Uhm, net iets buiten de stad, bij die verbouwde boerderij en jij?' ik dacht hier even over na, omgebouwde boerderij, was dat niet die verlaten villa. uh, ik woon in het centrum. 'Aha zei hij. 'Welke les heb je zometeen?' vroeg hij aan me. Blijkbaar keek ik ontzettend verward want hij begon te lachen. 'hahah jouw gezicht'. 'ja, mompel ik, erg grappig.' harder vervolgde ik:' ik heb wiskunde van Banner. Hij glimlachte naar me.'Jammer, ik heb Scheikunde. Maar ik zie je wel in de pauze of morgen dan'. Hij knipoogt naar me en loopt weg. Mij ontzettend verbaasd achterlatend. Dus hij is van plan me weer te zien. In mijn hoofd stuitert alles op en neer. omijngod, Nate vind me aardig. dan hoor ik de volgende bel. Shit ik kom te laat. Ik ren half naar wiskunde en kom net te laat binnen. Meneer Banner kijkt me woedend aan. ''Saphire dat is al de derde keer deze keer dat je te laat de les binnen komt rennen' ga je maar melden bij de secretariaat'. Zuchtend loop ik naar de congierge. Daar zit Crystal ook. 'hee saphire, ook te laat gekomen. Ik zucht weer: 'ja lekker is dat, morgen weer een uur vroeger op om de kantine te poetsen. Maar dat kan dan iniedergeval met jou. Na een uur niks doen is het eindelijk pauze, Maar Nate zie ik nergens. Terwijl ik zoekend de kantine rond kijk zie ik nergens zijn knappe gezicht. Na de pauze heb ik alleen nog gym en dan mag ik dan eindelijk naar huis. Tijdens gym wordt er alleen maar gepraat over de nieuwe leerlingen. Naar het schijnt is iedereen van die familie aardig knap. Linde is gelukkig weer helemaal normaal en praat alleen nog maar over Nigel en hoe lief hij was toen hij in de pauze een zakje snoephartjes voor haar had gekocht. Na de gym ren ik bijna naar de kleedkamer en loop zo snel mogelijk met Crystal en Linde naar mijn auto. Terwijl we onze leraren afzeiken rijden we naar huis. Als ik uiteindelijk 's avonds in bed lig en niets meer heb om me af te lijden, merk ik dat ik aan Nate denk. SLECHT SAPHIRE SLECHT. dus zet ik zacht mijn muziek op en ga mee liggen zingen totdat ik uiteindelijk in slaap val.


Reacties:


Ezzlot
Ezzlot zei op 27 mei 2010 - 21:45:
Hip ^^
Ik wil eigenlijk best stiekem wel meer van jouw verhaal
Xx


V0nneke
V0nneke zei op 27 mei 2010 - 20:24:
Grrrr...Leona moest me weer voor zijn

Haha, maar ik was vergeten te zeggen dat het héél leuk is


V0nneke
V0nneke zei op 27 mei 2010 - 20:24:
Doet me een beetje denken aan Twilight.
En aan Wizards of Waverly Place.
Zeg maar Harry Potter


SusieSimon
SusieSimon zei op 27 mei 2010 - 20:24:
Leuk!
Melding?
xx