Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » My 100 little stories » 43. chocolademelk

My 100 little stories

28 mei 2010 - 17:08

737

2

261



43. chocolademelk

Jackson & Ashley

Ashley POV‘Alsjeblieft, één chocolade melk voor mevrouw,’ Ik kreeg een hete kop van het Bruine Goud in mijn handen geduwd. Ik gliml achtte naar de jongen die voor me kwam zitten.
‘Dank je.’ Ik zette mijn lippen aan de stenen mok, en slurpte iets naar binnen. ‘Auw!’ Ik verbrande mijn lippen, en er gutste iets over de rand heen.
‘Oh, gaat het?’ Jackson, want hij was de jongen, stond al naast me, en veegde met een doekje de vlek weg. Ik werd rood, en mompelde iets van ‘Het geeft niet.. Laat mij maar doen..’
Toen hij doorhad hoe gíªnant het eigenlijk was, ging hij snel weer zitten.
‘Maar goed,’verbrak hij de gespannen stilte. ‘We moeten nog oefenen. Hoe gaan we dat doen?’
‘Nou…’ Ik dacht even na.
Hij zou mij aanvallen, tijdens de training.
‘Nou..’zei ik weer. ‘Misschien kunnen we.. eh.. Als jij nou…’

Uurtje later
‘Oké, doen we!’riep hij enthousiast. ‘Ik heb er zin in!’
‘Rustig, je lijkt Kellan wel!’lachtte ik. Hij schoot ook in de lach.
‘Yeah, I know… Kom, dan gaan we oefenen.’ Hij trok me omhoog, negeerde de nog halfvolle voor de vijfde keer gevulde chocolademelkkop op de tafel, en liep met me naar de pakeerplaats, waar de zilvere Volvo, de Hummer en de rode cabrio gepakeerd stonden.

Jackson POV‘Goed… Jij gaat dus zo staan..’ Ik liet haar los, en deed een houding voor. Ze deed me na, en bleef zo staan. Ik deed een stap naar achter, en sprong op haar af.
Ze gaf een gilletje, en dook in elkaar. Ik schoot in de lach, en ze keek me pissig aan.
‘Dat is niet grappig!’ Ik glimlachtte.
‘Sorry. Nog eens?’ Ze knikte, en ging weer klaar staan. Deze keer gilde ze niet, maar verkocht ze me een flinke klap in mijn gezicht.
‘Auw! Verdomme, Ashley!’ Ik ging met mijn hand naar mijn neus, en ik voelde dat er een straaltje bloed uit kwam.
‘Oh! Jackson, sorry, sorry, sorry! Gaat het goed?’ Geschrokken kwam ze voor me staan.
‘Wat denk je zelf?’ vroeg ik gesmoord, terwijl het bloed bleef lopen.
‘Misschien moeten we even naar de EHBO post,’ Ze klonk écht bezorgd.
‘Ja..’mompelde ik, terwijl het bloed op mijn blouse drupte.

‘Samantha,’riep Ashley.
‘Ashley, meisje, wat is er?’ De mollige zuster, Samantha, kwam aan lopen. ‘Jeetje, Jackson! Wat is er met jou gebeurd?’ Ik gaf geen antwoord, omdat anders het bloed mijn mond in drupte. En dat was niet echt lekker.
‘Ik..’stamelde Ashley, en werd rood. ‘Ik heb hem op zijn neus gestompt.’ Samantha moest haar lachen in houden.
‘Och, jochie toch.. Nou, kom, even zitten.’ Ik werd in een stoel geduwd, en Samantha begon met een wit zakdoekje het bloed te stelpen. Het zag er alleen nog maar enger uit, dat rood op wit.
‘Samantha, ik denk niet dat dat helpt,’zei ik voorzichtig. Ze keek me aan.
‘Weet ik, maar ik ben eigenlijk aan het wachten tot je vriendinnetje weg gaat,’zei ze droog.
‘Ze is mijn.... helemaal niet!’ hakkelde ik, en ik wist dat ik bloosde. Ashley maakte dat ze weg kwam.

Ashley POV
Ik bleef heen en weer lopen in de gang voor de EHBO post. Peter en Nikki, die voorbij liepen keken me met zo’n blik van wat-is-er-met-haar-aan-de-hand-dan? aan, maar ik negeerde ze.
Toen kwam Jackson naar buiten, met zo’n gek hoesje om zijn neus heen.
‘Jackson!’riep ik. ‘Gaat het wel goed? Wat is er? Ik.. ik.. Het spijt me zo!!’ Hij lachtte, en zei: ‘Het is oké, Ashley. Je hebt alleen maar mijn neus gebroken.’
‘Alleen. Maar. Je. Neus. Gebróken.’herhaalde ik toonloos. ‘Het spijt me zo!’ gooide ik erachteraan.
‘Tja…’mompelde hij. ‘Je kunt het goed maken…’ Hij keek me aan, zijn groene ogen glinsterde, en hij kwam dichterbij.
En ineens waren zijn lippen bij de mijne.

De volgende dag kon ik hem bijna niet aankijken, hoewel ik niets liever wilde dan dat. Tussen de opnames door, zag ik hem ergens zitten, zijn neus in hetzelfde, vreemde hoesje. Vandaag had hij niets te doen, vanwege zijn neus. Ik vroeg me af wat hij hier dan deed… Ik bedoel, we konden veel scene’s al niet doen, omdat Robert ziek was. En hij kon niet meedoen, dus we konden zo’n beetje alleen de scene’s tussen Kristen en Taylor doen…
Ik liep naar hem toe, maar bedacht me halverwege iets, en liep naar de bar.

Jackson POV
‘Hey,’ Ashleys stem klonk achter me. Ik keek op, en ik zag dat ze een kop chocolademelk in haar handen had. ‘Een chocolademelk voor meneer.’Ik glimlachtte, en pakte de kop aan.
‘Dankje.’


Reacties:


xEmma
xEmma zei op 17 aug 2010 - 15:10:
Ahhhh, wat schattig<3
Oke, het is wat minder schattig dat ze zijn neus heeft gebroken, maar toch vind ik het schattig(:


Monster23
Monster23 zei op 1 juni 2010 - 18:15:
Oeh ik kan t niet helemaal meer volgen maar het is wel goed :3