Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » De epische avonturen van Achmed. » 8. Het vervolg...

De epische avonturen van Achmed.

28 mei 2010 - 17:39

133

1

227



8. Het vervolg...

Achmed pov

Ik was getrouwd met Opblaasboom. Twee weken na onze bruiloft stierf Opblaasboom, mijn beste vriend, aan aids. Ik en TV gingen naar zijn begravenis. Op dit moment missen we hem heel erg. Maar ik wilde weten wat er precies was gebeurd. En waarom hij aids had gekregen. Ik ging op onderzoek uit. Ik brak in in Opblaasboom zn huis. Ik onderzocht zn hele huis. Ik kwam jammer genoeg niks verdachts tegen. Totdat... Ik kwam in zn kamer, en ik zag zn dagboek liggen. ‘Daar moet toch wel wat interessants in staan’, dacht ik. Er zat een slot op het dagboek, dus ik kon 'm niet openmaken. Maar wat velen niet weten, is dat alle dagboeksleutels in elk dagboek passen. Gelukkig had ik altijd mijn dagboeksleutels bij me. Ik maakte het dagboek open...


Reacties:


Monster23
Monster23 zei op 28 mei 2010 - 18:06:
Droogheid whie-ie
Weeeeeeh Opblaasbooom<3

EDIT: ik ga dat van dat hartje uitleggen: Ik ben in rouw ivm opblaasboom, vandaar dit heeft verder NIETS met opblaasboom te maken )