Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 1: het begint goed maar wat gaat er gebeuren …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

23 dec 2008 - 23:12

352

1

312



Part 1: het begint goed maar wat gaat er gebeuren …

Je wordt gewekt door de het geluid van het alarm. Je komt maar moeilijk uit bed. Ik ben gewoon zenuwachtig om naar de auditie te gaan denk je maar het zal wel overgaan. Even later ga je naar de badkamer: douche, haren, make-up en stuff. Dan kijk zie je dat het al 11 uur is over een uur moet je al in Berlijn zijn. Je komt naar onder gelopen. Je hoopt dat je moeder al klaar. Jij: mam, ben je al klaar? Mam: Ja, niet zo gestrest we moeten maar een half uurtje rijden je kunt beter eten nu. Jij: Maar mam ik heb geen honger. Mam: dat is gewoon van de zenuwen eet toch maar iets! Met grote tegenzin ga je dan maar iets eten. Het ergste is dan nog dat je vader ook thuis is. Hij steunt je in niets wat je doet. Hij wist ook niks af van de auditie. Vader: Waar gaan jullie naar toe? Toch niet naar die onnozele auditie voor die nieuwe girlsband zeker?? Mam: Nee, hoe kom je daar nu op. We zoude nooit zo iets achter u rug doen en ze knipoogt onopvallend naar jou. Je voelde je toch niet egt op je gemak. Je vader bleef popstars maar afkeuren en afkraken. Je begon er echt genoeg van te krijgen. Hij wist dat dit je droom was om ooit beroemd te worden maar hij had liever dat je advocaat ofzo iets werd.
Mam: Kom Mandy, we moeten gaan. Je hoopte in het diepste van je hart dat je vader niks zou vragen. In de auto waren je mam en jij alle liedjes aan het meezingen. Na een halfuurtje waren jullie aangekomen er waren zoveel kandidaten. Je ging een liedje van Tokio Hotel zingen. Je hield het meeste van Bill met zijn unieke stijl, maar Tom vond je ook wel niet mis. Na 2 uur wachten was het jouw beurt om auditie te gaan doen. Als je binnenkomt, weet je niet wat je overkomt. Je ziet de jury maar 1 persoon valt je op. Je kunt dit niet geloven!! Dit is een droom. Je ziet …


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 31 mei 2009 - 23:40:
BILL !!
zaliig quizjje !
origineel enzo ! ^^ x