Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... } » Part 2: Sing you’re heart out …

What if I told you, it was all ment to be. Would you believe me? Would you agree? { ... Bill ... }

23 dec 2008 - 23:13

496

1

287



Part 2: Sing you’re heart out …

Je ziet de jury zitten: Nina Hagen, Detlef Soost en Bill Kaulitz!! Je kon geen woord uitbrengen. De jury merkte het. Bill: Wat is je naam? Jij: Mandy Grace Capristo. Bill:Hoe oud ben je? Jij: 16 zei je twijfelend. Bill lachte naar je met zijn schattige glimlach. Nina: Wat ga je zingen voor ons? Jij: Rette mich van Tokio Hotel zei je een beetje twijfelend. Je had totaal niet verwacht dat Bill in de jury zou zitten. Je begon te zingen en toen je klaar was keek met ogen vol angst naar de jury en vooral naar Bill. Nina, Detlef en Bill keken je met open mond aan. Nina: Dat was gewoon fantastisch gezongen!!! Bill zei niks maar je zag dat hij je volle bewondering aankeek. Detlef: Mandy, je gaat door naar de volgende ronde. Je wou wel als een gek in het rond springen maar je hield je maar in. Toen je buitenkwam zag je, je mam en je liep dolgelukkig naar haar waardoor ze al doorhad dat je doormocht. Je vertelde alles van Bill etc.

POV Bill:

Er was juist een mega slechte kandidaat geweest. Eerlijk gezegd was er nog niet veel goed geweest. Je keek op je papieren nu moest Mandy komen. De deur ging open en ze kwam binnen. Ze was oogverblindend mooi. Je hoopte dat ze zo goed kon zingen dan als ze er uitzag. Je had ook gelezen dat ze Tokio Hotel fan was dus had je ook wel een beetje verwacht dat ze verlegen ging zijn tegenover jou. Ze stond verbaasd te kijken naar jou en er was een ijzige kilte. Je vroeg haar hele naam en leeftijd om de stilte breken. Nina vroeg wat ze ging zingen en ze zei Rette mich. Je was wel een beetje verrast. Je zag dat ze twijfelde. Maar je gaf haar een knipoog en ze bloosde een beetje en ze begon te zingen. Ze deed haar ogen toe en leefde zich zo in dat jij zelfs ontroerd was. Toen ze klaar was keek ze jullie twijfelachtig aan maar vooral jou. Je voelde het. Je zag in haar ogen dat ze een reactie van jou verwachte maar je kon gewoon niks uitbrengen ze was zo mooi en zo’n engelen stem. Je hoorde Nina zegje dat het fantastisch gezongen was en Detlef zei dat ze door mocht. Je was zo blij dat je haar nog zou zien. Je zag in haar ogen dat ze doodgelukkig was. Toen ze buiten was begonnen vol lof over jou te praten maar je kon gewoon niks uitbrengen. Nina en Detlef merkten het. Nina: Bill, wat is er jongen? Jij: Ze was zo mooi en ze kon zo mooi zingen. Ze was zo fantastisch! Detlef: Ben je misschien een beetje verliefd? Bill: Nee hoe komt je daar nu op. Nina: Hoe je naar haar keek. Je ogen zeiden genoeg. Je wist niet wat te zeggen. Hoe kon je nu verliefd zijn op een meisje die je 1 keer gezien hebt ...


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 31 mei 2009 - 23:43:
mooi ! ^^