Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » My last letter. [3-shot] AF! » The end.

My last letter. [3-shot] AF!

29 mei 2010 - 20:25

208

4

329



The end.

na break, toch even het einde schrijven.

Trouwen, Trouwen, Trouwen.
Zo jong, zo naïf. Ik kan nu die woorden weer opschrijven, lezen, zeggen. TROUWEN. Als er iemand was, zou ik de woorden naar hem schreeuwen. maar er is niemand, ik ben alleen. achtergelaten, alleen, eens alleen, altijd alleen.
Na de trouwdag, sloot ik me op, dagen, weken, maanden? ik weet het niet eens meer. Het intresseerd me ook niet meer. Jared kon niet voor zijn gevoelens niet uitkomen, en zocht hij een uitvlucht. Ha, maar toen we werden geboren was het uitgekozen dat wij van elkaar zouden houden. Hí¡, ik had het gewacht tot het bittere einde, dit einde.
í¡ls jullie, ooit, naar binnen gaan, en dit lezen. gaat alles kapot. Leia, wees niet dom en naïf, zo ben je niet. Jared, sorry, je had eerder moeten komen, ik kon wachten maar niet zo lang.
want dit, is het einde, een bitter einden.
TROUWEN.
ik schreeuw het, het is een woord. Een woord, een angst, een einde.
"tot de dood ons schijd." Vaarwel lieve Jared,
ik zou aan je denken, in de hemel, de plek waar ik toebehoor. en ik weet dat je snel zou volgen, voor jou is de wereld niets meer waard zonder mijn aanwezig heid.
Het was jou'n keuze, het bittere einde.


Reacties:


Sookie
Sookie zei op 12 juli 2010 - 16:29:
nee ik doe het toch maar neit,
dan steel ik jou idee,
en mooier schrijven dan dit kan ik niet..


4passions
4passions zei op 2 juni 2010 - 10:53:
ah ik vroeg me af wnnr het einde zou komen. En nu het er is...

ik vind dit echt leuk geschreven hoor, deze 3shot, echt waar. Zeer leuke stijl die jeuitz; goed ligt! mooimooi!

xx


Roelxiv
Roelxiv zei op 1 juni 2010 - 20:52:
Game Over


Neeriash
Neeriash zei op 30 mei 2010 - 11:32:
Ik was eventjes stil.
Maaar dit stukje is dus eigenlijk echt wel best wel heel erg mooi <3
Dus, dan weet je dat! (: